به پیام سرا خوش آمدید

مسترتیرچه

مسترتیرچه
امروزه یافتن بخش بزرگی از نیاز ها و کسب و کار ها در دنیای اینترنت امکانپذیر است، در این بین عمران و ساختمان سازی نیز از این قاعده به دور نیست.
مسترتیرچه از جمله فعالان عرصه تولید تیرچه با انواع ساختار ها و مواد های اولیه متفاوت، سقف های تیرچه فلزی یا همان کرومیت که امروزه در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، یونولیت، پاشنه بتنی و... است.
قطعا برای کارفرمایان مهم ترین بخش کار کیفیت و در پس آن قیمت است. در هنگام اجرای طرح های عمرانی با توجه به بزرگی و گستردگی آن، شما مسئولیت دارید که از بهترین مصالح استفاده کنید، این تضمین کیفیت توسط مسترتیرچه به شما اعطا خواهد شد و با جذب رضایت مشتری فعالیت این برند گسترش یافته است.

مسترتیرچه

عرضه و تولید کننده انواع تیرچه
در ساخت و طراحی تیرچه ها باید نکاتی رعایت شده باشد، مواردی چون: استفاده از دستگاه های رکتی فایر با کیفیت، به اندازه بودن میزان ضخامت پوشش بتنی روی تیرچه ها و صد البته عرض این تیرچه ها که به گفته متخصصین نباید کم تر از ده سانتی متر باشد.
به عنوان قالب بتن، یونولیت های سقفی توسط این شرکت در ابعاد استاندارد و البته سفارشی عرضه می گردد، این مواد هم صرفه اقتصادی خواهند داشت و هم از نظر عایق شرایط مطلوبی را در ساختمان سازی فراهم می کنند.

مسترتیرچه یونولیت سقفی

همین طور تیرچه های بتنی و فلزی، با تضمین استاندارد در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۴۴۰۶۰۱۵| دفتر فروش: ۴۰۵۵۵۲۰۹-۰۲۱