به پیام سرا خوش آمدید

نکات مهم گریم داماد

سالن آرایش مردانه پرشیا ۱۰نکته کلیدی گریم داماد که در آرایشگاه مردانه انجام میشود را در اختیار شما قرار میدهد:

۱- دما هوا:

سالن آرایش مردانه پرشیا همیشه به این نکته دقت بسیاری دارد. زیرا گریم در هر فصل سال با توجه به جنس پوست استفاده از مواد مصرفی مناسب خود را میطلبد. گریم در آرایشگاه مردانه باید طوری انجام شود که در زمستان خشک و ترک خورده نشود و در تابستان چرب و عرق کرده نشود.

۲- رنگ پوست:

گریم در آرایشگاه مردانه پرشیا از تنوع رنگ پوست برخوردار بوده و مناسب با سلیقه داماد میتوانیم رنگ پوست را تیره و یا روشن کنیم.

 3- زیر سازی:

که کار بسیار مهمی است .برای زیرسازی پوست جهت گریم ابتدا باید پوست را کاملأ تمیز کرد که برای پوست های چرب از پنبه آغشته به آب و الکل و برای پوست های خشک از شیر پاک کن استفاده میشود. سپس سطح پوست را با پودر فیکساتور به وسیله فرچه گریم پوشش میدهیم.

4 -ابرو:

یکی از مهمترین نکات در چهره و گریم ابرو است. ابرو عامل نشان دهنده غم،شاد،ترس،تعجب،نگرانی،... در صورت است. پس ابرو باید با دقت تمیز شود که هم نرمال باشد و هم کسی متوجه نشود که داماد ابروهای خود را تمیز کرده.

5 - گودی زیر چشم:

با استفاده از قلم گریم و پالت گریم میتوان گودی زیر چشم داماد را بر طرف کرد. این کاری است که در سالن آرایش پرشیا به خوبی انجام میشود.

6 - جای لک و جوش صورت:

در آرایشگاه مردانه با استفاده از ماسک های صورت و پاک سازی پوست ،درصد بالایی از این مشکل حل میشود و الباقی با استفاده از فن مخصوص گریم بر طرف میشود.

7 -اصلاح ریش:

اصلاح صورت یا شش تیغه انجام‌میشود که البته کمی قدیمی شده ویا استفاده از ریش و ته ریش که‌ با ابزار های جدید اصلاح میتوان فرم جدید ریش را اجرا کرد، البته نه در همه آرایشگاه ها. سالن آرایش پرشیا از ابزار های روز دنیا برخوردار میباشد و این کار را به نحو احسند برای داماد ها انجام میدهد.

8 - فرم بینی:

در گریم داماد در سالن آرایش پرشیا بینی های بزرگ را میتوان کمی باریک و قلمی تر جلوه داد.

۹ - پوست:

آماده سازی و زیر سازی پوست قبل گریم برای ماندگاری هرچه بیشتر گریم بسیار مهم میباشد که همکاران آرایشگر باید دقت زیادی رو این مورد داشته باشند.

۱۰ - فیکساتور:

بسیار بسیار مهم است که گریم با موادفیکساتور کاملأ فیکس شود تا نتیجه زحمت ماندگاری داشته باشد.یکی از بهترین فیکساتورها برند کریولان آلمان میباشد که در سالن آرایش مردانه پرشیا برای داماد های عزیز استفاده میشود.

شما هم می توانید چهت استفاده از خدمات آرایشگاه مردانه در سعادت آباد به وب سایت زیر مراجعه کنید یا با شماره های زیر جهت مشاروه تماس حاصل فرمائید.

وب سایت: persiabarber.com

تلفن:۰۲۱۸۸۳۶۱۶۵۵