به پیام سرا خوش آمدید

تبلیغات هدفمند از طریق بانک‌ اطلاعات مشاغل

امروزه، بیش از هر زمان دیگری، بازاریابی نیازمند یک برنامه هوشمند استراتژیک است. برنامه بازاریابی کلید طلایی موفقیت در تجارت است. شما نیاز دارید تا بانک اطلاعات مشتریان هدف خود را شناسایی نمایید، آنالیز بازاریابی مشتریان خود را انجام داده و نسبت به حس رضایتمندی مشتریان خود اطمینان حاصل نمایید.

بانک مشاغل یا بانک اصناف چیست؟

خرید بانک اطلاعات اصناف شامل شماره همراه ، تلفن ثابت ، آدرس ، کد پستی ، آدرس ایمیل ، نام و نام خانوادگی مدیر صنف و شـــغل می باشد شما در هر زمینه ای که فـعـالیت مـی کنید با در دست داشــتن بانک اطلاعات مشاغل مورد نظر خود می توانید بازاریـابی موفق و تبــلیغات هدفمــند را تجـربه کنید.

تبلیغات هدفمند از طریق بانک‌ اطلاعات مشاغل

بیایید بدانیم این بانک اطلاعات مشاغل قرار است چه کار بکند و در کل چیست؟

بانک مشاغل در واقع بانکی عظیم از دایرکتوری مشاغل است که بر اساس صنف ها و مشاغلشان دسته بندی شده اند و این دسته بندی ها بانک اطلاعات اصناف باعث شده است که هر کسی هر صنفی را که بخواهد مورد تبلیغات خود قرار دهد و این تبلیغات عموما به شکل پیامک یا اس ام اس از طریق همین بانک شماره موبایل ارسال می شود.

مزایای استفاده از بانک اطلاعات اصناف بر همگان آشکار است. بانک اطلاعات مشاغل با هدف دسترسی افراد به اطلاعات مشاغل و اطلاعات اصناف ایجاد می‌شود. صاحبان شرکت‌ها و تولیدات با بهره‌گیری از اطلاعات این بانک‌ها می‌توانند به منظور انجام تبلیغات موثر با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط گرفته و زمینه‌ی رشد خود را فراهم آورند.

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است.
بازاریابی تلفنی یکی از مسیرهایی است که می تواند به صورت صحیح و عملی صورت پذیرد و مدیران را در این راستا کمک نماید . به عنوان مثال استفاده از بازاریابی تلفنی جهت رضایت سنجی مشتریان و یا هماهنگی با مشتریان جهت ارسال و پیگیری های مربوط به محصول و خدمت بسیار موثر می باشد.
استفاده از بازاریابی تلفنی برای برخی محصولات و صنایع کاربرد های بسیار مفیدی دارد که متاسفانه استفاده بی مورد و اشتباه از بازاریابی تلفنی در شرکت ها و صنایع مختلف، باعث دلسردی مدیران و حتی کارشناسان بازاریابی و فروش در این مورد شده است.
مرز بین مزاحمت و بازاریابی تلفنی، این روزها بسیار باریک شده است.
در خانه، در محل کار، هنگام رانندگی یا صرف ناهار و شام در رستوران هم از دستشان در امان نیستید. هر آن ممکن است تلفن تان زنگ بخورد و به خرید یک کالای بی ربط یا استفاده از خدمات یک شرکت بی نام و نشان دعوت شوید.

سه مرحله ساده برای آغاز مکالمه جذاب هنگام بازاریابی تلفنی :

مرحله اول :آغاز  بازاریابی تلفنی:
بینید چه روشی بیشترین تاثیرگذاری را برای شما دارد:مرحله آغازین مرحله ی ساده ای ست و در واقع مرحله‌ای است که خودتان را معرفی می‌کنید .
“سلام، آقا/خانم . . . ؟ . . . هستم از شرکت . . . ، حال شما خوب است؟
اغلب با افرادی برخورد می کنید که بطور متقابل همین سوال را از شما می پرسند یا اینکه فقط به سوال شما پاسخ می‌دهند، به هر حال شما باید در این مرحله به صحبت خود ادامه دهید .
“شاید زمان نداشته باشید، پس سریع به موضوع اصلی می‌پردازم . . .

مرحله دوم : نکات جذاب و حاوی ارزش را به مکالمه ی خود با مخاطب اضافه کنید :
اطمینان دارم که تقریبا در اغلب موارد به شیوه‌ای خودتان را از دست فروشند‌گان تلفنی خلاص می‌کنید؛ اما شک ندارم که در مواردی هم بوده که فروشنده به دلیل نوع برخوردی که با شما داشته، به هیچ وجه راضی به خاتمه دادن به مکالمه نبوده‌اید.
نکته ارزشی که باید به آن توجه کنید، دقیقاً باید مناسب با نوع کسب و کار شما باشد. شاید با توجه به محصول یا خدمتی که قصد فروش آن را دارید، استفاده از یک یا دو جمله فکر شده و دقیقاً طراحی شده به شما کمک کند تا دلیلی قانع کننده را به مخاطب خود گفته و اینگونه وی را برای در اختیار قرار دادن زمان خودش به شما قانع کنید.

مرحله سوم – پرسش حیاتی:
این قدم پایانی به معرفی کوتاه شما پایان می‌دهد و جایی است که باید سکوت اختیار کنید و منتظر پاسخ باشید. آغاز خوب حیاتی ترین بخش برای یک تماس غیرمنتظره یا تماس برای فروش است، چرا که اگر در مراحل قبل مکالمه ی شما بخوبی پیش نرفته باشد، در این مرحله مطمئنا با مشکلاتی روبرو خواهید شد.
همواره در خاطر بسپارید که یک گفتگوی طبیعی بر پایه پرسش‌های مناسب و با کیفیت شکل می‌گیرد. پس برای اجتناب از شنیدن یک “نه” زود هنگام، به فکر طراحی پرسش‌های خوب و مناسب برای آغاز صحبت تان باشید.
در این موارد می توانید از موضوعات زیر کمک بگیرید:
صرفه جویی مالی
افزایش فروش
صرفه‌جویی در زمان
تعریف مزیت های رقابتی

مزایای استفاده از بازاریابی تلفنی با استفاده از بانک اطلاعاتی مشاغل :

اصلی‌ترین مزیت استفاده از بازاریابی تلفنی با استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف، ترویج و ارتقای کسب‌ و کار شماست. همچنین اجازه می‌دهد تا شما به سرعت سطح علاقه مشتریان را نسبت به محصولات یا خدماتتان بسنجید. علاوه بر آن به شما اجازه می‌دهد تا موارد زیر را پیگیری و انجام دهید:
– ارائه خدمات فروش تعاملی و شخصی بیشتر.
– ایجاد یک رابطه دوستانه فوری با مشتریان خود.
– توضیح و شفافیت بیشتر در مورد مسائل فنی.
– هدایت مشتری و تعیین ملاقات‌ها.
– فروش از راه دور در جهت افزایش قلمرو فروش.
– دستیابی و افزایش مشتریان از طریق تماس‌های تلفنی برای فروش.
– فروش به هر دو. شامل فروش به مشتریان موجود و مشتریان جدید.
– دستیابی به نتایجی که قابل اندازه‌گیری هستند.

برنامه‌ریزی بازاریابی تلفنی :

یش‌ از حد نگران بهترین زمان تماس با مشتریان که بانک اطلاعات مشاغل  نباشید. بعضی از فروشندگان، اول ساعت کاری و حدود ظهر با مشتریان تماس نمی‌گیرند و با خود می‌اندیشند که مشتری در دسترس نخواهد بود. از تمام روز کاری برای تماس‌های تلفنی استفاده کنید، اگر تلفن نکنید هیچ‌گاه آن‌ها را نخواهید یافت.

نگرش درست در بازاریابی تلفنی :

اگر فکر می‌کنید موفق خواهید شد، درست فکر می‌کنید و اگر فکر می‌کنید شکست خواهید خورد، باز هم حق با شماست. (هنری فورد). پس همیشه خوش‌بین باشید.

آمادگی قبل از تماس در بازاریابی تلفنی :

میز کار خود را تمیز نگه‌دارید. در هنگام مکالمه روزنامه و مطالبی خواندنی اضافی را از میزتان بردارید تا در هنگام صحبت، تمامی حواس شما به گفته‌های مشتری باشد.

خرید بانک اطلاعات مشاغل :

توجه کنید مهمترین نکته برای خریداری و تهیه بانک اطلاعات اصناف مورد نظر خود آپدیت و جامع بودن اطلاعات می باشد چرا که در غیر این صورت زمان و هزینه خود را بیهوده صرف کرده اید .
از این رو قبل از سفارش بانک اطلاعات مشاغل و شماره موبایل مشاغل در هر سایتی از فروشنده تقاضای دریافت نمونه ای از اطلاعات و بانک شماره موبایل مورد نظر خود داشته باشید و پس از اطمینان از صحت اطلاعات ، اقدام به خریداری نمایید.
در هر استان و شهری که ساکن هستید و در هر کسب و کاری که فعالیت میکنید برای بازاریابی و ارسال تبلیغات هدفمند خود نیاز دارید بانک اطلاعات مشاغل بروزی از مشتریان و بازار هدف خود در دست داشـته باشــید . در سایت ما می توانید به راحتی به این اطلاعات ارزشمند دست پیدا کنید . کافیست در نوار جسجوی سایت نام گروه شغلی مخاطبان خود را سرچ کنید .
به عنوان مثال اگر تولیدکننده موادغذایی هستید شما برای فروش محصولات خود نیاز دارید اطلاعات سوپرمارکت ها را در دسترس داشته باشید . پس در نوار جستجوی کافیست کلمه سوپرمارکت را سرچ کنید و یا می توانید با مراجعه به منوی بالای سایت روی دسته بندی های مورد نظر خود بر اساس گروه شغلی و یا استان مورد نظر خود کلیک کنید تا محصولات در دسته مورد نظر برای شما نمایش داده شود .

ضرورت تهیه بانک اطلاعات اصناف :

در عصر حاضر با توجه به گستردگی نیاز مردم به کسب و کارهای مختلف و همچنین وجود دغدغه ها و مشکلات بسیاری که برای خریداران و فروشندگان ایجاد شده است، بنابراین بانک اطلاعات اصناف می تواند بهترین روش تعامل در بین مشاغل مختلف و همچنین مصرف کنندگان و متقاضیان به حساب آید.
چنین مجموعه های بالقوه ای با ارائه دادن مشخصاتی مانند:
- داده های فروش اینترنتی
- اطلاعات خرید مشتری
- داده های تلفن همراه
نام، شماره تماس های مرتبط، آدرس و دسته ای اطلاعات دیگر از هر نوع مشاغل و صنف کاری خرده فروش و حتی شرکت های بزرگ با تکنیک های مجازی می توانند مشتریان زیادی را به سمت کسب و کارهای مختلف جمع آوری کنند.

چگونه بانک اطلاعات اصناف بازاریابی می کند؟

شما زمانی می توانید کسب و کار خود را به جمع زیادی از مردم جهان معرفی کنید و موفقیت چشم گیری را در فعالیت خود مشاهده نمایید  که بتوانید در وب سایت های معتبر تبلیغاتی یا همان بانک اطلاعات اصناف مانند وب سایت Bank 118 در در صفحه اول گوگل خود را نشان دهید و مورد بازدید تمام مخاطبین خود در دنیا قرار بگیرید. در حقیقت بانک مشاغل نوعی دایرکتوری گسترده است که اصناف مختلف را بر اساس نوع فعالیتشان دسته بندی می کند و باعث می شود تا صاحبان مشاغل مختلف در گروه بندی مرتبط با خود به تبلیغات رایگان کسب و کار خود بپردازد.این گونه تبلیغات که غالبا به صورت پیامک توسط بانک شماره موبایل انجام می گیرد می تواند نقش موثری در پیشبرد اقتصاد کشورها داشته باشد.

مشهورترین بانک اطلاعات اصناف :

اگر چه تبلیغات مهمترین روش برای بازاریابی و رسیدن به سود بیشتری است اما اینکه کدام روش از تبلیغات را انتخاب کنید بسیار حائز اهمیت می باشد؛ زیرا بزرگترین هدف در تبلیغات علاوه بر معرفی کالا و خدمات، باید کنار زدن رقبای تجاری باشد که در این میان کمک خواستن از بانک اطلاعات اصناف نظیر وب سایت Bank 118 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این نمونه از بانک اطلاعات اصناف در واقع یک بانک شماره موبایل است که می تواند متناسب با نوع کسب و کار شما و موقعیت جغرافیایی که در آن قرار گرفته اید یک تبلیغات پرسود را برای شما به صورت رایگان فراهم آورد و بالغ بر ۹۰ درصد از مشتریان شما را تامین کند.

تبلیغات هدفمند از طریق بانک‌های اطلاعاتی :

از سویی دیگر مجموعه‌ها در تلاشند تا برندهای خود را به سایرین معرفی کنند. برندهای جدید و ناشناخته نیاز به حمایت افراد مرتبط با اصناف خود دارند تا بتوانند در راستای ترقی و حتی مشارکت‌های دوسویه حرکت کنند. بانک اطلاعات اصناف و مشاغل کلیدی است برای آغاز این ارتباط موثر.

اکنون به مدد تکنولوژی و در دسترس بودن بسترهای کافی و مناسب، دستیابی به اطلاعات مشاغل میسر شده است و با جستجو در اینترنت می‌توانید به هزاران بانک اطلاعات مشاغل دستیابی پیدا کنید. اما سوالاتی ممکن است پیش بیاید که گاهی شما را دچار تردید می‌کند. آیا تمام این اطلاعات قابل استفاده و قابل اطمینان هستند؟ اصلا استفاده از اطلاعات اصناف تا چه اندازه از اهمیت برخوردار است؟ در انتخاب یک بانک اطلاعات اصناف چه مواردی را باید مدنظر قرار داد تا به بهترین نتیجه‌ منجر شود؟ این‌ها عمده‌ترین سوالات مربوط به این زمینه هستند که با مطالعه‌ی ادامه‌ی این مطلب می‌توانید پاسخ آن‌ها را پیدا کنید.

نکاتی کلیدی در انتخاب بانک اطلاعات اصناف و مشاغل:

برای جلوگیری از سردرگمی در میان انبوه اطلاعات و هم‌چنین دستیابی به نتایج بهتر، نیاز به آن است تا به دنبال منبعی مطمئن باشید که این اطلاعات را به صورتی واضح در دسترس قرار دهد. آن‌چه در ادامه می‌خوانید اشاره‌ای کوتاه به نکاتی است که توجه به آن‌ها می‌تواند در انتخاب بانک اطلاعات مشاغل به شما کمک کند.

دسته‌بندی مشخص در بانک اطلاعات مشاغل :

 اولین و مهم‌ترین عامل در انتخاب بهترین اطلاعات اصناف همین مورد است. بسیاری از سایت‌های موجود تمامی اطلاعات را با کم‌دقتی در دسته‌بندی‌های نادرست ارائه می‌دهند که کار را برای شما دشوار می‌کند. به همین جهت است که دسته‌بندی مشخص موجب کاهش اتلاف زمان و هم‌چنین بازدهی بالا در زمانی کوتاه خواهد شد. هم‌چنین دسته‌بندی مشاغل استا‌ن‌ها نیز موردی است که به هدف‌مندی هرچه بیشتر ارتباط شما کمک می‌کند و موجب می‌شود مشتریان و مخاطبان خود را در نقاط مشخصی از کشور رصد کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بانک اطلاعات، موبایل، ایمیل:

 یک بانک اطلاعات مشاغل عمدتا اطلاعات اصلی نظیر تلفن ثابت، آدرس، نام فرد مسئول و نام واحد صنفی را در اختیار شما می‌گذارد. اما اکنون سایت‌هایی نیز هستند که اطلاعات موبایل و ایمیل مشاغل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند و فرآیند ارتباط‌ گیری را بسیار تسریع می‌کنند. به این طریق امکان ارسال پیام از طریق موبایل و هم‌چنین ارسال ایمیل فراهم می‌آید که شیوه‌هایی بسیار مرسوم در ارسال پیام‌های تبلیغاتی می‌باشند.

قیمت مناسب بانک اطلاعات مشاغل :

 این فاکتور را می‌توان یک عامل رقابتی در میان سایت‌های بانک اطلاعات اصناف دانست. البته پایین بودن قیمت نباید به منزله‌ی عدم صحت اطلاعات تلقی شود و به همین ترتیب قیمت بالاتر نیز ممکن است نشان‌دهنده‌ی ارزنده‌تر بودن اطلاعات نباشد. محصولات تخفیف‌خورده نیز بسیار مورد استقبال هستند.

به روز بودن بانک اطلاعات مشاغل :

 با گذشت زمان قطعا تغییراتی در اطلاعات اصناف به وجود می‌آید که اطلاعات پیشین را از اعتبار ساقط می‌کند. یک بانک اطلاعات مشاغل کارآمد بانکی است که بر به روز رسانی اطلاعات تمرکز داشته باشد و تمام توجهش بر معتبر بودن اطلاعات باشد. از این رو در استفاده از بانک مشاغل از تاریخ اطلاعات دریافتی اطمینان حاصل کنید.

نمونه‌های رایگان بانک اطلاعات مشاغل :

برخی از منابع نمونه‌‌ای از بانک اطلاعات مشاغل خود را به صورت رایگان نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا هم حسن نیت و اعتبار خود را به اثبات برسانند و هم در راستای تکریم مخاطبان و احترام به آنان به این امر مهم بپردازند. این گزینه نیز می‌تواند به انتخاب هرچه بهتر شما برای خرید یک بانک اطلاعات اصناف کمک کند.
بار دیگر به این موضوع مهم اشاره می‌کنیم که سودمندی تبلیغات در هدفمندی آن است. به همین دلیل پرداخت هزینه برای دریافت اطلاعات اصناف نه تنها هزینه‌ی اضافی نیست که خود به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و با گذشت زمان می‌توان اثرات آن را به وضوح در کسب‌وکار مشاهده کرد.

بهترین بانک مشاغل ایران:

وب سایت Bank118 به عنوان یکی از مشهورترین بانک اطلاعات مشاغل و همچنین بانک شماره موبایل در کشور علاوه بر بازاریابی آنلاین و فراهم آوردن شرایط خرید و فروش موفق تر در داخل و خارج از کشور این فرصت را در اختیار خریداران قرار داده است.
مهمترین ویژگی بانک اطلاعات اصناف Bank 118 آپدیت بودن آن می باشد، به این صورت که چنانچه شماره های درج شده در وب سایت Bank 118 پس از مدتی به روز رسانی نشوند به صورت کاملا خودکار شماره ها از پلتفرم تبلیغاتی این سایت حذف خواهند شد و هیچ اطلاعات نادرستی را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد.
از طرفی دیگر تمام خریدها و ثبت سفارشات در این وب سایت به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت و تمامی پرداخت ها و دریافت ها به صورت اینترنتی می باشد.

 انواع بانک اطلاعات مشاغل در ایران

مهم ترین عناوینی که در این سایت وجود دارد عبارتند از :
بانک اطلاعات پزشکان کشور
شماره موبایل پزشکان
شماره موبایل مهندسین
اطلاعات سوپر مارکت
فروشندگان لوازم پزشکی
اطلاعات صنایع شوینده
بانک اطلاعات صرافی ها
بانک اطلاعات شوفاژکاران
بانک اطلاعات تولید کنندگان کفش
بانک اطلاعات بافندگان پارچه
بانک اطلاعات وانت داران
بانک اطلاعات خدمات تلفن همراه
بانک اطلاعات تجهیزات مخابراتی
بانک اطلاعات سنگ و مصالح ساختمانی
بانک اطلاعات جرثقیل داران
بانک اطلاعات تاکسی های تلفنی
بانک اطلاعات محصولات فرهنگی
بانک اطلاعات مصنوعات فلزی
بانک اطلاعات گل فروشان
بانک اطلاعات نجاران
بانک اطلاعات مراکز حمل و نقل یا بار بری
بانک اطلاعات تاسیسات مکانیکی
بانک اطلاعات فروشندگان لوازم التحریر
بانک اطلاعات فروشندگان ساعت
بانک اطلاعات فروشندگان تانکر
بانک اطلاعات کبابی و بریانی
بانک اطلاعات لبنیات
بانک اطلاعات سراجان
بانک اطلاعات هتلداران
بانک اطلاعات فروشندگان شیشه
بانک اطلاعات فروشندگان طلا و جواهر
بانک اطلاعات تخم مرغ، ماهی و پرنده
بانک اطلاعات خیاطان
بانک اطلاعات فروش گوشت
بانک اطلاعات خشکشویی
بانک اطلاعات فروش برنج
بانک اطلاعات چایخانه داران
بانک اطلاعات عطاران
بانک اطلاعات فروشندگان دوچرخه
بانک اطلاعات ابزار آلات صنعتی
و بسیاری مشاغل مختلف دیگر را در اختیار داشته باشید.