به پیام سرا خوش آمدید

آشنایی با دستگاه تولید تیغه کرکره

با توجه به مشکلات عمده تیغه کرکره های آلومینیوم (استحکام پایین در برابر ضربه و رطوبت، هزینه بالا، سر و صدای زیاد، خود رنگ نبودن و …)، نسل جدید این محصولات که ” تیغه کرکره فوم دار” نامیده می‌شوند وارد بازار شدند.

تیغه کرکره‌ها به دو روش رول فرم و اکستروژن تولید می‌شوند. تیغه کرکره‌های تولید شده به روش اکستروژن به علت مشکلات این روش تولید (ترک‌های داخلی و سطحی، تمرکز تنش، الگوهای جریانی، خراش سطحی و …) استحکام و کیفیت پایین‌تری نسبت به روش رول فرم دارند.

تجربه موفق طراحی و تولید دستگاه‌های رول فرمینگ در شرکت پویا برش انگیزه‌ای شد تا با تشویق مشتریان و باتوجه به نیاز کشور طراحی و ساخت این دستگاه نیز در دستور کار این شرکت قرار گیرد. تلاش شبانه روزی متخصصان ما در بخش طراحی و مهندسی موجب شد تا با الگوبرداری از بهترین نمونه‌های روز دنیا موفق به تولید و بومی سازی دانش ساخت این دستگاه داخل کشور شویم.

دستگاه تولید تیغه کرکره فوم دار از ۳۶ ایستگاه تشکیل شده است. در ابتدای خط، کویل ورق روی دستگاه رول بازکن ۳ تن قرار می‌گیرد. ورق مورد استفاده می‌تواند گالوانیزه یا رنگی باشد و معمولاً با ضخامت ۰٫۳، ۰٫۳۵ و ۰٫۴ میلی متر استفاده می‌شود.

مدت زمان ساخت دستگاه سفارشی مشتری از زمان سفارش حدود ۳ الی ۴ ماه به طول می‌انجامد. نصب و راه اندازی و آموزش توسط تیم مجرب مجموعه پویا برش به صورت کامل و تضمینی انجام می‌شود.

تمامی تجهیزات برقی و مکانیکی دستگاه دارای یک سال گارانتی هستند و شامل ۵ سال خدمات پس از فروش می‌شود.

شرکت پویا برش اراک با توجه به وسعت سالن تولید و ماشین آلات و امکاناتی گسترده‌ای که در اختیار دارد توانایی تولید، نصب و راه اندازی چند دستگاه رول فرمینگ را به صورت همزمان دارا می‌باشد.

تیغه کرکره برقی :

کرکره برقی را معمولا برای حفاظت از اماکن استفاده می‌کنند و این حفاظ‌، مانند دیواری محکم سد راه هر گونه سواستفاده و آسیب به مکان مورد نظر می‌‎شود. این کرکره‌ها جدای از املاک تجاری، برای خانه‌هایی که رو به خیابان هستند نیز کاربرد دارند. تفاوتی ندارد که ابعاد مکان موردنظر شما چقدر است. این کرکره‌ها را می‌توان با تیغه‌هایی ساخت که هم‌اندازه مکان موردنظر شما باشند. همچنین این کرکره‌ها بر خلاف نسل پیشین خود، نه صدایی زیادی حین باز و بسته شدن تولید می‌کنند و نه نیاز به زحمت فراوان برای بالا و پایین بردن دارند.

دستگاه تولید تیغه کرکره فوم دار

 

 

آشنایی با دستگاه رول فرمینگ سازه و استراکچر کناف :

همانطور که می دانید یکی از مهمترین تحولات در صنعت ساختمان با اختراع کناف به وقوع پیوست به طوریکه مزایای عمدهٔ این ماده سبب شد تا به سرعت جایگزین مصالح سنتی شود.

ویژگی‌هایی همانند سرعت و سادگی نصب، دسترسی به تاسیسات، مقاومت در برابر زلزله، عایق حرارتی و … سبب شد تا کناف سرعت ساخت‌وساز و بحران انرژی را تا حد زیادی تحت تأثیر خود قرار دهد.

گستردگی امروز محصولات کناف، قطعاً برایند سالها تلاش روبه جلو و روز افزون متخصصان این رشته است. محصولات کناف از دو بخش عمده تشکیل می‌شوند:

بخش اول) تجهیزات فلزی

بخش دوم) صفحات روکش دار گچی

در ساخت دستگاه رول فرمینگ استراکچر کناف از دروازه‌ها، بلوک‌ها و شفت‌های تیپ یک استفاده می‌شود. دروازه‌های تیپ یک مجموعه پویا برش قادر هستند غلتک‌هایی با قطر ماکزیمم ۲۲۰ میلی متر را پوشش دهند.

بلوک‌های بلبرینگ تیپ یک قادر به پشتیبانی از بلبرینگ‌های با قطر خارجی حداکثر ۹۰ میلی متر هستند. شفت‌های تیپ یک ماشین سازی پویا برش اراک می‌توانند غلتکهای با قطر داخلی ۵۰ میلی متر را هدایت کنند.

متخصصان شرکت پویا برش اراک با همکاری اساتید مجرب دانشگاهی و تحقیقات مداوم و خستگی ناپذیر موفق به تولید و بومی سازی این دستگاه‌های رول فرمینگ، با کیفیت قابل رقابت با محصولات اروپایی مشابه شده است. شرکت پویابرش اراک سعی نموده، با رعایت همه موازین فنی دستگاه‌های استاندارد در تولیدات خود، پشتیبانی مستمر از مشتریان و همچنین کیفیتی در حد و اندازه های نمونه های اروپایی ، امکان دسترسی به دستگاه و ماشین‌آلات با کیفیت را با قیمت بسیار نازل تر از نمونه های اروپایی برای تمامی صنعت‌گران گران‌قدر فراهم نماید .

دستگاه رول فرمینگ استراکچر کناف

 

آشنایی با خط تولید ساندویچ پانل :

ساندویچ پانل یکی از بهترین و مفیدترین مصالح ساختمانی که در قرن اخیر ساخته شده است. این سازه مقاوم و مفید گره های زیادی را از مهندسان ساختمان در زمینه طراحی وساخت سوله ها- ساختمانهای پیش ساخته- یخچالها و سرد خانه ها و… باز کرده است. تحولی عظیم که باعث شد ماشین های حمل مواد غذایی به صورت مجهزتر و اصولی تر ماموریت های خود را برای سیستم های توزیع انجام دهند. ماشین های حمل دارو بهتر کار کنند و در فرایند انبارش ؛ میوه هایی که حاصل دسترنج کشاورزان زحمتکش جهان بود سالم تر ومفیدتر بمانند. شرایط نگهداری را سهل تر کرد و به شکل قابل ملاحظه ای به یاری مهندسی انرژی آمد تا ذخیره انرژی آسان تر شود. با اینکه چندین دهه است که ساندویچ پنل به جهان صنعت معرفی شده است هنوز چیزی نتوانسته به صورت اصولی جایگزین این محصول ساختمانی گردد. پیشرفت علم و دانش به جای اینکه این محصول را از رده خارج کند وچیز جدیدی را جایگزین آن کند ، به یاری آن آمد و هر روز آن را بهینه تر کرد. مهندسان تولید و طراحی ، هر روز تفکر جدیدتری در خصوص بهبود کیفیت ساندویچ پنل ارائه دادند وهمکاری مهندسان طراح مکانیک و مهندسان شیمی ، این محصول را همواره زنده و پویا نگه داشت.

انواع ساندویچ پانل :

الف –دسته بندی براساس سطح جدار مبنا:

ب- دسته بندی براساس حجم عایق

ج- دسته بندی براساس فرایند تولید

 

اجزای خط تولید ساندویچ پنل پویابرش عبارتنداز :

 1-کویل گیر ورق 

۲-رول فرمینگ

۳-سیستم های برش اولیه

۴- پیش گرم

۵- دستگاه تزریق فوم

۶- پرس یا دبل باند

۷-سیستم برش نهایی

۸- سیستم خنک کاری

۹- سیستم استکر

۱۰- بسته بندی 

ساندویچ پنل

 

درباره گروه صنعتی پویا برش اراک با بیش از ۳۰ سال تجربه کاری :

درباره ما

شرکت ماشین سازی پویا برش اراک در سال ۱۳۸۷ با هدف تولید ماشین آلات سفارشی در شهر صنعتی اراک تاسیس گردید . از ابتدای کار خط مشی مدیریت این شرکت مشتری مداری و دستیابی به تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر توان داخلی و بومی سازی دانش فنی ماشین آلات و خطوط صنعتی پیچیده مبتنی بر تحقیق همراه با حفظ کیفیت بوده است. بر همین اساس معمولاً تولید ماشین آلاتی در دستور کار شرکت قرارگرفته است که برای نخستین بار در ایران ساخته شده وحتی در پاره ای از موارد برای اولین بار در سطح آسیا ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره گروه صنعتی پویا برش اراک به سایت این گروه به آدرس pooyaboresh.com رجوع نمایید .