به پیام سرا خوش آمدید

بهترین وکیل در شمال تهران

 وکیل کیست ؟
وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری - حقوقی یا حقیقی - به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.

وکالت چیست؟
وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.
وکالت یه امر تخصصی هست و بهترین وکیل در تهران باید با تمام قوانین کشور و مخصوصا تبصره های هر یک از قوانین تسلط و آشنایی کامل دارد و پیشنهاد میشود که برای گرفتن بهترین وکیل حتما تحقیق کامل انجام بدید.

برای مشاهده اطلاعات بهترین وکیل در جردن اینجا کلیک کنید

انواع وکالت :
1-  وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
2- وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا و ارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی
3- وکالت در دیوان عدالت اداری
4- وکالت در دیوان عالی کشور
5- داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها
6- وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی
6- تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی

وکیل ملکی؛ وکیل ثبتی:

وکیل ملکی اختصاصاً وکیل یا مشاور حقوقی است که در دعاوی حقوقی و کیفری ناشی از اختلافات ملکی تبحر داشته و نسبت به قوانین و مقررات مربوط به املاک و اراضی، آپارتمان ها و سرقفلی املاک تجاری اطلاع و اشراف داشته و می تواند موکل خود را جهت رسیدن به اهداف قضایی و موفقیت در دادگاه های حقوقی، جزایی، دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور و کمیسیون های ماده 100 شهرداری و حتی دادگاه های اصل 49 قانون اساسی مربوط به مصادره اموال و سرپرستی اموال یاری و مساعدت نماید. لذا وکیل ملکی در همه حال می بایست اطلاعات جامع و کاربردی حقوقی را در خصوص املاک موضوع اختلاف داشته باشد. از ویژگی های یک وکیل متخصص ملکی علاوه بر  داشتن اطلاعات حقوقی لازم آن است که بعنوان یک وکیل با تجربه در امور ملکی شناخته شده باشد و به تمامی عناوین حقوقی در رابطه با املاک از جمله مقررات مربوط به الزام به تنظیم سند، افراز ملک مشاعی، خلع ید، رفع مزاحمت، اجرت المثل ایام تصرف، ابطال قرارداد و فسخ قرارداد، تعدیل اجاره بهای املاک تجاری، اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی، دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه و سایر دعاوی حقوقی ناشی از اختلافات املاک و اراضی اطلاع داشته و اشراف داشته باشد.
لذا یک وکیل ملکی در تهران که دارای چنین ویژگی هایی می باشد می تواند در دعاوی متعددی که ممکن است از انعقاد یک قرارداد خرید و فروش ناشی گردد، شما را یاری نموده و حقوق قانونی شما را در مواعد مقرر جهت الزام به ایفاء تعهدات قرارداد به طرف مقابل متذکر گردد مثلاً یک وکیل ملکی میتواند علاوه بر تنظیم قرارداد ملکی و یا مشارکت در ساخت شما را با شرایط نحوه اعمال حق فسخ یا ابطال قرارداد و سایر شرایط لازم در قرارداد آشنا نماید و از تضییع حقوق قانونی شما در مواجهه با اشخاص مختلف و احتمالاً سودجو جلوگیری نماید.
بنابراین با توجه به وضعیت و شرایط نابسامان تورمی در اقتصاد کشور که منجر به ایجاد اختلافات عدیده در حوزه خرید و فروش املاک و مسکن گردیده است یک وکیل ملکی در تهران می تواند با توجه به بحران اقتصادی حاضر، قرارداد خرید یا فروش شما را به گونه ای تنظیم نماید که در آینده حقی از شما تضییع نگردد.

وکیل انحصار وراثت:

مرگ رویدادی است که برای تمام افراد جامعه اتفاق می افتد، بنابراین هر گاه شخصی از دنیا می رود آثار حقوقی به دنبال دارد که از جمله آن ها لزوم تعیین تکلیف اموال و دارایی وی، میزان حقوق و سهم الارث وراث می باشد اما برای اینکه وراث بتوانند از این سهم الارث استفاده کنند لازم است که سهم الارث هر یک از ورثه براساس گواهی انحصار وراثت تعیین و اثبات شود. در این خصوص دادگاه (شورای حل اختلاف) پس از مطالبه تمام و یا بعضی از واث و رسیدگی، گواهینامه ای بنام تصدیق انحصار وراثت صادر می نماید.
انحصار وراثت در حقوق به معنای معلوم نمودن تعداد وراث حین الفوت متوفی توسط مرجع صلاحیدار می باشد.
با توجه به اینکه در موضوع انحصار وراثت لازم است سهم الارث هر یک از ورثه بررسی و تعیین شود پیشنهاد می شود با یک وکیل پایه یک دادگستری به منظور بررسی جزییات این امر حقوقی مشاوره و گفتمانی داشته باشید.  

وکیل طلاق :

طلاق آخرین راهی است که زن و شوهر برای پایان دادن به زندگی بدون عشق و محبتشان در نظر می گیرند.
بر اساس قوانین و مقررات کشور در این خصوص، امر طلاق از سه راه می تواند واقع شود:
راه اول طلاق گرفتن :
سهل ترین راه وقوع طلاق زمانی است که زن و شوهر هر دو به جهت عدم تمایل به ادامه زندگی مشترک در این مسأله توافق داشته باشند که این طلاق به عنوان طلاق توافقی مرسوم گردیده است که در این حالت زوج از حق طلاقی که طبق ماده 1133 قانون مدنی به وی اعطاء گردیده استفاده می نماید و زوجه نیز در جهت توافق با زوج از تمام یا بخشی از حقوق خویش اعم از مهریه، نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت گذشت می نماید.
راه دوم طلاق گرفتن :
راه دیگر طلاق به اراده و خواست زوج می باشد که می تواند با مراجعه به دادگاه و پرداخت کلیه حق و حقوق زوجه اعم از نفقه، مهریه و اجرت المثل همسر خویش را طلاق دهد که در  این صورت رضایت یا عدم رضایت زوجه هیچ تأثیری در طلاق نخواهد داشت.
 راه سوم طلاق گرفتن :
در نهایت زن میتواند طبق تبصره ماده 1133 قانون مدنی با وجود شرایط مقرر در موارد 1119 و 1129 و 1130 همان قانون از دادگاه تقاضای طلاق نماید و در حقیقت زن باید عسر و حرج خویش یعنی به وجود آمدن وضعیتی که ادامه زندگی با زوج با مشقت همراه می سازد را برای دادگاه ثابت نماید مانند اعتیاد زوج، ترک زندگی مشترک، ضرب و شتم توسط زوج و سوء رفتار وی و ... که البته موارد اثبات عسر و حرج که قانون آنها را بیان نموده محدود نیست و در هر صورت چنانچه دادگاه عسر و حرج زن را احراز نماید حکم طلاق را صادر می کند.
نظر به حساسیت و اهمیت قانونگذار در دعاوی خانوادگی و لزوم حضور وکیل طلاق در تهران جهت دفاع از حقوق زوجین و خدمات حقوقی تخصصی لازم به ویژه ارائه مشاوره حقوقی در امور خانواده توسط مسعود اسلامی مهر وکیل طلاق  به کلیه هموطنان عزیز در داخل و مقیم خارج از کشور در عالی تر ین سطح کیفی ارائه می نماید.

وکیل کلاهبرداری :

کسی است که حوزه ی فعالیتش جرایم کلاهبرداری است و تسلط کامل بر قوانین و مقررات جرم کلاهبرداری را دارد و با تبحّر و تجربه ی کافی توانسته رأی مطلوب را به نفع موکل خود اخذ کند .
مفهوم کلاهبرداری:
از نظر عموم مردم کلاهبردار کسی است که از برگشت پول به فرد بستانکار سر باز می زند. اما در علم حقوق تعریف کلاهبرداری به گونه ای دیگر بیان شده است. طبق این قانون کلاهبردار کسی است که مردم را به وجود شرکت ها، کارخانه ها، موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد و آن ها را به امور غیر واقع امیدوار نماید.
جرم کلاهبرداری:
طبق ماده ۱ قانون تشديد مجازات مرتكبين ارتشا، اختلاس و كلاهبرداري ، هر كسی از راه حيله و تقلب مردم را به وجود شركت‌ها، تجارتخانه‌ها، كار‌خانه‌ها، مؤسسات موهوم يا به داشتن اموال و اختيارات واهي فريب دهد و به امور غير‌ واقع اميد‌وار نمايد يا از حوادث و پيش‌‌آمد‌های غير‌ واقع بتر‌ساند و يا اسم يا عنوان مجعول اختيار كند و به يكي از وسايل مذكور يا وسايل تقلبي ديگر وجوه، اموال، اسناد، حواله‌جات، قبوض، مفاصا حساب و امثال آنها تحصيل كرده و از اين راه مال ديگري را ببرد، كلاهبر‌دار محسوب و علاوه بر رد اصل مال به صاحبش، به حبس از يك تا هفت سال و پر‌داخت جزاي نقدي معادل مالي كه اخذ كرده است، محكوم مي‌شود.

مزایایی استفاده از وکیل کلاهبرداری:
از آنجا که کلاهبرداران افراد باهوشی هستند و همواره از اعتماد طرف مقابل خود سوء استفاده کرده اند و اثبات جرم کلاهبرداری آن ها برای فرد زیان دیده کاری سخت و پیچیده ای است. وکیل کلاهبرداری می تواند برای این افراد کمک کننده باشد. چرا که اثبات ارکان جرم کلاهبرداری بر عهده ی شاکی می باشد.

و از دیگر مزایای استفاده از وکیل کلاهبرداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- در صورت استفاده از وکیل کلاهبرداری برای اثبات جرم کلاهبردار، می توان مدت زمان این اثبات را با حضور وکیل کمتر نمود.
- با حضور وکیل کلاهبرداری در دادگاه، دیگر نیازی به حضور شاکی نیست.
- در صورت شناسایی اموال کلاهبردار، وکیل می تواند با علمی که دارد سریعا اقدام به توقیف اموال کلاهبردار نماید.
- وکیل می تواند بعد از محکوم شدن کلاهبردار به رد مال، برای استرداد مال اقدام نماید.
- در صورتی که کلاهبرداری ساده باشد این امکان وجود دارد که شاکی بخواهد بعد از بدست آوردن مال و خسارت آن، رضایت خود را برای شکایت اعلام نماید که این رضایت می تواند توسط وکیل کلاهبرداری اعلام شود.

بهترین وکیل در تهران
مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری در تهران :
20 سال سابقه کار وکالت بعنوان رئیس مؤسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا
ارائه خدمات حقوقی، جزائی و تجاری بصورت دوره ای یا موردی به کلیه اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی)
- وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
- وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا و ارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی
راه های ارتباط با بهترین وکیل در شمال تهران :
تلفن تماس:
02126413766
02126413763
02126413112
تلفن همراه: 09121932428

وکیل خوب در تهران