به پیام سرا خوش آمدید

معرفی چند مدل تریلی اروپایی

کامیون (تریلی) رنو- Renault t 480 xl

شرکت رنو یک شرکت خودروسازی فرانسوی است،که در طراحی و ساخت انواع کشنده ها ،کمپرسی و خودروهای مختلف سنگین در عرصه خودرو سازی جهانی نقش مهمی را ایفا می کند.درسال 2014 شرکت رنو از محصولی رونمایی کرد که در سپتامبر همان سال در جشنواره IAA در فرانسه موفق به دریافت جایره کامیون سال 2015 شد.طراحی این کامیون زیبا و با وقار به گونه ای که جذابیت خاصی در ذهن بیننده ایجاد میکند در طراحی شبکه های جلو پنجره از دو پله جلویی استفاده شده که از مدل تا شونده و مشابه پله های VOLVO FH  است.

تریلی رنو T480 به دلیل کیفیت بالا ی خود توانست استاندارد آلایندگی زیست محیطی EEV+EUROS را دریافت کند. طراحی بسیار زیبا و هدفمند به این صورت که قسمت بالایی کابین ، 13 درجه انحنا دارد که ایرو دینامیک محسوب شده و درکنار چراغ یک تکه عبور دهنده هوا وجود دارد تا ازاصطکاک هوا بکاهدباعث شده نظر رانندگان بسیاری را به خود جلب کند.قدرت موتور این کشنده کامیون رنو 480 اسب بخار بوده که می توان گفت در نوع خود بی نظیر است. این نوع مدل کشنده مصرف سوخت کمتر نسبت به مدل های قبلی خود دارد.

موتور:موتور دیزلی این کشنده از شش سیلندر خطی با سر سیلندر یک تکه تشکیل شده است که مجهز به سیستم های SCR و EGR به نام DTI میباشد که داری دو مدل اصلی 11 و 13 لیتری به ترتیب زیر است:
(DTI11 (380.420.460
(DTI13 (440.480.520
هر یک از این موتور ها با توجه به شرایط حمل قابل سفارش است.

کامیون (تریلی) رنو- Renault t 480 xl

گیربکس رنو t 480 :
رنو در کنار گیربکس زد اف از گیربکس ولوو با کد AT2612E  که در  واقع همان گیربکس I-shift ولوو است که هر دوی این مدل ها با نام اپتی درایور به معنی تلفیق اهرم گیربکس و ریتاردر کشنده نام گذاری شده اند.
شاسی رنو t 480:
شاسی این کامیون منحصرا شاسی VOLVO FH بوده و حتی مخزن ادبلو آن نیز مدل ولوو است درصورتی که در مدل پریمیوم شاسی ولوو بود اما جای باتری و مخزن ادبلو فرق میکرد.برای این کشنده شاسی های 6X4 و 6X2 و 4X2 قابل دسترس است.
کابین رنو t 480:
کابین آن به دو صورت اصلی High sleeper cab و Sleeper cab است که مدل های های اسلیپر از قاعده کابین بزرگتر است. داخل کابین راننده اتاقی فوق العاده راحت و مناسبی است.دکمه های داشبورد به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین دسترسی را به راننده میدهد بر روی داشبورد کامیون یک مانیتور 7اینچ با قابلیت تاچ است که به خوبی از سیستم های ناوبری و دوربین های سفارشی در بغل و پشت کامیون پشتیبانی میکند.ابرادی که میتوان از فرمان این کامیون گرفت که دکمه های روی ان نسبت به کشنده های Actros و Volvo FH کمی از محل جای گیری دست راننده دور است. قابل توجه ترین قسمت کابین تخت های آن است که هردو کشویی بوده و تخت بالا میتوان قسمتی از آن را به بیرون کشید و بالا برد تا حفاظی برای فرد محسوب شود. در تخت پایین با یک وسیله بسیار ساده میتوان تخت را به صورت نیمه نشسته قرار داد که از یک تشک نازک تشکیل شده که کافیست در محل خود قرار داد و بر روی تخت آویزان نمود. دیگر چیزی که شما را به یاد ولوو می اندازد صندلی شاگرد است که به صورت 90 درجه به سمت داخل می چرخد و یک میز برای خوردن غذا و… در جلوی آن قرار میگیرد.کمد های آن فضای مناسبی رابرای راننده ایحاد میکند که مجموعا دارای 5 کمد بزرگ است که یکی از آنها یخچال است.دیگر خاصیت کابین های اسلیپر این کشنده کف کابین به صورت صاف بوده و هیچ برامدگی ای ندارد (flat floor).
سیستم تعلیق رنو t 480:
تعلیق این کشنده ترکیبی از پنوماتیک و پارابولیک میباشد به طوری که درمحور عقب از دو بالن بادی (مشابه اسکانیا) و موجگیر و در محور جلو از دولایه شمش فنری به همراه موجگیر استفاده شده شده است.

کامیون (تریلی) رنو- Renault t 480 xl

مشخصات فنی کشنده رنو T480 :
- مشخصات موتور کشنده رنو DXI13
- قدرت موتور کشنده رنو : 480اسب بخار
- حجم موتور: 13 لیتری
- حداکثر گشتاورد:2400 نیوتن متر از دور موتور1050 تا1400 RRM
- سیستم هوشمند قطع  کن موتور
- تعداد سیلندر:6 سیلندر خطی
- استاندارد آلایندگی زیست محیطی EEV+EUROS
- گیر بکس: اتوماتیک AT16 12F/optidriver
- 12دنده جلو +3 دنده عقب
- ماکزیمم گشتاورد گیربکس 2550 نیوتن متر
- سیستم تعویض دنده پشت غربیلک  زمان
- مجهز به سیستم خنک کننده روغن گیربکس
- وزن مجموع ناخالص: 13 تن
- وزن مجموع ترکیبی:44 تن
- وزن کشنده : 8 تن
- میزان تحمل وزن محور جلو  8تن
- سیستم تعلیق جلو:پارابولیک به همراه میل گیر
- سیستم تعلیق عقب:سیستم تعلیق بادی مجهز به ریموت از داخل کابین

امکانات و تجهیزات کشنده رنو t 480 :
- اتاق نسل جدید
- فیلترآبگیر سوخت
- چراغ مه شکن عقب وجلو
- بالابر برقی
- کولر
- بخاری درجا
- قفل درب مخزن سوخت
- گارد بغل
- بادگیر سقف  وجانبی
- دریچه سقفی برقی
- صندلی برقی قابل تنظیم راننده و صندلی بادی شاگرد
- فرمان هیدرولیکی با قابلیت تنظیم زاویه  و عمق
- کابین سقف بلند
- دوتخت خواب
- یخچال 24 لیتری
- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
- جک بالابر 20تن
- Mp3 player با قابلیت کنترل از روی غربیلک فرمان با بلوتوث و پورت usb
- پروژکتور عقب
- قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور
- سیستم ضد سرقت
- آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن
- چراغ خواب
- تاخوگراف
- صفحه نمایش دیجیتال با منوی فارسی

خرید کامیون و تریلی رنو Renault t 480 xl

کامیون (تریلی) ولوو FH460

ولوو اف اچ یا به تلفظ فرانسوی رایج در ایران یعنی اف هاش نام مدلی از کامیون‌های ولوو است که از سال ۱۹۹۳ تاکنون تولید گردیده. این کامیون در کلاس سنگین و فوق سنگین مدل‌های مختلفی دارد که با تصاحب مکرر عنوان قوی‌ترین کشنده دنیا و کامیون سال (Truck of the year)، از محبوب‌ترین و پر تیراژترین کامیون‌های دنیا می‌باشد. این مدل از ولوو به غیر از آمریکای شمالی تقریباً در تمامی بازار های دیگر حضور دارد. اف اچ در دو مدل سنگین FH و فوق سنگین FH16 عرضه می‌گردد و از ابتدای معرفی تا کنون ۴ ویرایش کلی را پشت سر گذاشته که از سری اول تا چهارم می‌باشد.
ولوو اف‌اچ (Volvo FH) خودرویی است که از سال ۱۹۹۳ تا کنون در گوتنبورگ (سوئد)، گنت (بلژیک)، بریزبن (استرالیا)، دوربان (آفریقای جنوبی)، بنگالورو (هند)، کوریتیبا (برزیل)، تهران (ایران) و قاهره (مصر) تولید شده‌است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن به دو صورت خودکار و دستی است.

این کامیون با گیربکس قدرتمند ۱۶ دنده  و تجهیزاتی نظیر : کروز کنترل ، فشار سنج روغن ، دکمه استارت موتور خارج از کابین ،GPS و … از محصولات مناسب و قابل اطمینان در میان رقیبان خود در بازار می باشد .
تجهیزات ویژ۰ کامیون ولوو FH460 : ترمز موتور(ترمز خفه کن اگزوز+ (+VEB) از نوع عمل کننده روی سوپاپ ها) ، توربو شارژ ، پیش گرمکن استارت موتور،مجهز به فن الکتریکی ویسکوز

کامیون ولوو FH460

مشخصات فنی کامیون ولوو FH460
تعداد دنده ها :۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب و۲ دنده کرال
حداکثر گشتاور ورودی : ۲۵۰۰ نیوتن متر
قدرت موتور :۴۶۰ اسب بخار
عداد سیلندر :۶
ظرفیت روغن : ۳۳ لیتر
کلاچ : دوصفحه ای ،بادی و هیدرولیک
قطر صفحه کلاچ :۴۰۰ میلیمتر
ظرفیت محور جلو :۸ تن
ظرفیت محور عقب :۲۶ تن
نوع سیستم محور عقب :شامل دو محور محرک با کاهنده دوبل،جفت کن بین محوری و دارای قفل کن بین چرخی
سیستم تعلیق جلو :فنر پارابولیک با میل موجگیر و کمک فنر
سیستم تعلیق عقب :فنر شمشی با کمک فنر و میل موجگیر
سیستم ترمز  : FH460 : ترمز های جلو و عقب کاسه ای،دارای دو  مدار مستقل در جلو و عقب که با هوای فشرده کار می کند،
سیستم ضد قفل ترمز(A.B.S)،دارای ترمز توقف اضافی از نوع فنری که روی محور عقب و جلو عمل میکند ،تانک های باد آلمینیومی
اتاق کامیون ولوو FH460
 مدل خوابدار، دو تختخواب، کابین فولادی تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ ، صندلی بادی قابل تنظیم راننده، آینه قیچی، آینه های جانبی گرمکن دار با تنظیم الکتریکی، سیستم تهویه مطبوع، شیشه شور و برف پاک کن چند زمانه، قفل مرکزی، بالابر برقی اتاق، شیشه بالابر برقی، دریچه سقف
تجهیزات ایمنی و رفاهی کامیون ولوو FH460
لوازم سنجش :شامل سرعت سنج، تاخوگراف، دورسنج و درجه حرارت آب، میزان سوخت ، فشار باد سیستم و زیر بندی بادی، فشار روغن وکلیه علائم هشدار دهنده و اطلاعات خاص در صفحه نمایش دیجیتال ارائه میشوند.
تجهیزات استاندارد
بوق الکتریکی شهری و بادی ، سیستم خودکار تنظیم سرعت ، اتصالات برق و باد تریلر ، فیلتر آبگیر سوخت ، کمربند ایمنی ، لاستیک زاپاس ، کپسول آتش خاموش کن ،‌ بکسل بند جلو ، جعبه کمک های اولیه ، آفتابگیر بیرونی و داخلی ، قفل درب مخزن سوخت ، جک ۲۰ تن و ابزار آلات ، چرخ پنجم ۲ اینچی، جلیقه شبرنگ ، رادیو پخش ، علامت شبرنگ ، دنده پنج و چراغ قوه، بوق دنده عقب ،مبدل ۲۴ ولت به ۱۲ ولت جهت ادوات برقی، ایموبولیزر، یخچال، قفل مرکزی مجهزبه کنترل از راه دوردربها، ترمز تریلر دستی، GPS، بخاری درجا، تاخوگراف VDO

خرید کامیون و تریلی ولوو FH460

نسل جدید کامیون مرسدس بنز آکتروس :

مرسدس بنز آکتروس ( به انگلیسی : Mercedes Benz Actros ) یک کامیون سنگین ساخت شرکت دایملر تراکس آلمان است که از 1995 تولید آن آغاز شده است. تاکنون ۵ نسل مختلف از آکتروس تولید شده اند. این کامیون جهت حمل بارهای سنگین، حمل بار برای مسافت های طولانی و همچنین مقاصد عمرانی و ساخت و ساز استفاده می شود. نسل ها و فیس لیفت های مختلف آکتروس با کد MP x (حرف x نشان از نسل کامیون) نشان داده می شوند.

مرسدس بنز آکتروس

مرسدس بنز تراکس از نسل جدید کشنده‌های آکتروس رونمایی کرد،که با قابلیت‌های ایمنی پیشرفته مانند استفاده از دوربین به جای آینه جانبی ارائه می‌شود.

شرکت مرسدس بنز تراکس (Mercedes-Benz Trucks) که یکی از پیشروان جهانی در بازار کامیون‌های سنگین و خودروهای تجاری به شمار می‌رود، از نسل جدید کامیون مرسدس آکتروس (Mercedes Actros) رونمایی کرد. آکتروس که به عنوان یکی از ایمن‌ترین، کارآمدترین و بهترین کامیون‌های تولیدی جهان از نظر اتصال به تریلر شناخته می‌شود، نمایش آنلاین خود را دیروز (۱۵ شهریور) پشت سر گذاشت و طی روزهای آینده در نمایشگاه IAA در هانوفر آلمان در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.
در صورتی که راننده حرفه‌ای کامیون نباشید، نمی‌توانید تغییرات قابل توجه طراحی در نسل جدید این خودرو مرسدس بنز نسبت به مدل کنونی مشاهده کنید. اما حتی با چشم غیر حرفه‌ای نیز مشخص خواهد شد که آینه‌های بزرگ جانبی که در نسل کنونی کامیون مرسدس بنز آکتروس حضور داشتند، در حال حاضر جای خود را به دوربین‌های کوچک داده‌اند. خودروساز آلمانی این سیستم را به عنوان یکی از پیشرفت‌های چشم‌گیر در زمینه آیرودینامیک، ایمنی و فرمان‌پذیری (هندلینگ) کامیون آکتروس توصیف می‌کند. این سیستم با استفاده از دو دوربین نصب شده در خارج اتاق، اطلاعات را در دو صفحه نمایش ۱۵ اینچی (با رزولوشن ۷۲۰x۱۹۲۰ پیکسل) متصل به جلوی کابین نمایش می‌دهد.
این سیستم که میرورکم (MirrorCam) نامیده می‌شود، علاوه بر داشتن فواید متنوع برای رانندگی ایمن و پیشرفته، در هنگام استراحت نیز به کمک راننده می‌آید؛ راننده کامیون مرسدس آکتروس هنگام استراحت می‌تواند با لمس یک دکمه نزدیک به تخت، فضای اطراف کامیون را بررسی کند. چنین قابلیتی حتی در زمانی که کامیون خاموش است نیز کار می‌کند. نقاط اتصال از پیش تعیین شده در ساختار درب کامیون برای آینه‌های معمولی، به عنوان حالت استاندارد وجود دارند.
یکی دیگر از پیشرفت‌های مهم نسل جدید کامیون مرسدس آکتروس نسبت به نسل گذشته، رابط کاربری انسان و ماشین است که به طور کامل تجدید نظر شده است. این رابط کاربری در حال حاضر دارای دو صفحه نمایش تعاملی و مشابه طرح آخرین خودروهای مرسدس بنز است، که تمام اطلاعات پایه مربوطه را به راننده ارائه می‌دهد و فرآیندهای ایمنی و دستیار سیستم را بصری می‌کند.
نسل جدید کامیون مرسدس آکتروس دارای آخرین نسل دستیار رانندگی فعال (Active Drive Assist) است که از سیستم کنترل کروز انطباقی سازگار با عملکردعای توقف، رانندگی و دستیار نگهداری مسیر حرکت بهره می‌برد. این سیستم همچنین امکان رانندگی خودکار را نیز برای راننده فراهم می‌کند. سایر قابلیت‌های جدید در مقایسه با نسل قبلی کامیون آکتروس، شامل کنترل عرضی فعال و ترکیبی از کنترل طولی و جانبی در تمام محدوده‌های سرعت می‌شود.

مرسدس بنز تراکس همچنین مفتخر است اعلام کند که نسل جدید کامیون آکتروس تا ۵ درصد بیش‌تر در جاده‌های عمومی بهره‌وری دارد و در بزرگراه‌ها نیز تا ۳ درصد افزایش بهره‌وری اقتصادی خواهد داشت. احتمالاً این مزایا عمدتاً به علت کاهش مقاومت هوا و بکارگیری نسبت جدید مصرف سوخت محور عقب است.

خرید کامیون اروپایی و ارسال به ایران
چناچه تمایل به نو نمودن وسایل نقلیه سنگین خود را دارا میباشید.با ما تماس بگیرید.
خرید کامیون و تریلی ولوو
خرید کامیون و تریلی مرسدس بنز
خرید کامیون و تریلی اسکانیا
خرید کامیون و تریلی رنو
البته تهیه سایر مارکها مثل کامیون داف، کامیون ام آ ان و کامیون ایوکو  هم هیچ مشکلی نمی باشد.
ما میتوانیم تمام کامیونهای مورد احتیاج شما را با انتخاب شما (مارک تریلی و مدل وآپشن های آن ) و با مقایسه قیمت در اغلب کشورهای معتبر اروپایی مثل آلمان.هلند.بلژیک و اطریش با نازلترین قیمت تهیه کنیم و به هرکدام از مراکز گمرک ایران ارسال نماییم.
افرادی که دارای تریلی (کامیون) فرسوده هستید باید برای خرید تریلی جدید درخواست ثبت سفارش از سازمان صنایع و معادن و تجارت (صمت) نمائید. که این خدمات را همکاران مجرب ما انجام می دهند.
 نمونه قیمتها کامیون , تریلی رنو و قیمت کامیون و تریلی ولوو تولید 2017 با کارکرد دویست تا چهار صد هزار کیلومتر بین چهل و پنج تا پنجاه هزار یورو میشود.
به اضافه هزینه حمل به ایران (دریایی به بندر عباس حدودا دو هزار یورو و زمینی به گمرکات مختلف حدود شش هزار یورو) و هزینه های گمرگ جمهوری اسلامی ایران به عهده خریدار می باشد.
(ترخیص از گمرک را هم همکاران مجرب ما در تهران انجام خواهند داد).
****************************
جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر  با مسئول فارسی زبان ما با واتساپ یا تلگرام تماس بگیرید.
آقای علی جعفری
ارسال پیام در واتساپ : 00491799309977
آدرس ایمیل: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
****************************