به پیام سرا خوش آمدید

موارد کلاهبرداری در باینری آپشن

متأسفانه کلاهبرداری در زمینه باینری آپشن بسیار رایج است.

  • بروکرهای متقلب و سایتهایی که به خاطر پول تعریفهای غیر صادقانه در مورد آنها میکنند.

  • ربات های تقلبی ترید خودکار
  • سایتها و کانالهای سیگنال
  • فروشنده های پکیج های آموزشی باینری آپشن بدرد نخور
  • و … به اشکال مختلف کلاهبرداری میکنند.

بنابراین احساس می کنیم ایجاد این لیست سیاه ضروری است. همینطور جاییکه که به شرح تجربیات مالباختگان و شرح تقلب های شناخته شده و تکنیک های غیر صادقانه را در یک مکان ذکر کنیم.

چرا کلاهبرداری باینری آپشن بسیار رایج است؟

هنگامی که یک نوع تجارت مالی جدید یا شکل جدید کسب درآمد برای اولین بار ظاهر می شود ، طیف وسیعی از مشاغل تمایل دارند که درگیر آن شوند. این مطمئناً در مورد گزینه های باینری هم صادق است. به هر حال ، باینری یک روش در دسترس و محبوب برای افراد برای معامله و کسب درآمد است.

در روزهای اول سیستم های معروف و معتبر مالی سعی کردند ، بروکرهای تازه بوجود آمده ی باینری آپشن را کنترل کنند ولی بروکرهای متقلب در کشورها یا جزایر گمنام تاسیس میشدند و از ریگولاتورهای نا معتبر مدرک میگرفتند. واقعیت اینست که کسب درآمد در این رشته بسیار راحت است و پیچیدگی های بورس و فارکس را ندارد. بروکرها از همین ویژگی برای جذب مخاطبانشان استفاده میکردند.

افرادی هم پیدا شدند که با چند خط برنامه نویسی ساده ربات های خودکار معامله در باینری آپشن را منتشر کردند. 90 درصد هم میگفتند که رباتشان رایگان است و تنها باید در بروکری که آنها میگویند ثبت نام کنید و سرمایه گذاری کنید. و بدین روش مردم را به سمت بروکرهای متقلب میکشاندند.

عده ای هم پیدا شدند که شروع به ساخت کانالهای سیگنال و فروش پکیج های میلیونی آموزش باینری آپشن کردند. تبلیغات عجیب و غریبی مثل درآمد ماهانه میلیاردی از باینری آپشن ، تبدیل 10 دلار به 1000 دلار در 30 دقیقه و …

مردم عادی هیچ تجربه ای از معامله و تجارتهای آنلاین نداشتند و هیج نمیدانستند که باینری آپشن هم به اندازه دیگر بازارهای مالی مثل فارکس و بورس پیچیده است.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.