به پیام سرا خوش آمدید

تی زمین شوی هوم جوی

امروزه تمیز کردن منزل و محل کار به دغدغه همیشگی مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. شرکت هوم جوی با بهره گیری از تجارب طولانی در تولید وسایل تمیزکننده بادوام و استفاده از گروه مهندسین طراح مجرب  گامی مهم برای حل این مشکل بزرگ برداشته است.

برای نظافت منزل نیز قبل از انجام هر کاری نیاز است که لوازم آن را آماده کنید. نظافت نیز مانند هر کار دیگری لوازم خاص خود را داشته و بدون آنها نمی توانید امر تمیز کردن خانه یا محل کار را به درستی انجام دهید. در ادامه شما انواع  تی یا طی  که یکی از مهمترین انواع وسایل نظافت منزل آشنا خواهیم کرد

تی یا طی نظافت یکی از مهمترین تجهیزاتی است که باید در نظافت هر جایی مورد استفاده قرار گیرد.پس از جارو، تی خصوصا برای خانه هایی با پارکینگ و سرامیک یک وسیله حیاتی برای زدودن گرد و خاک سرامیک ها و برق انداختن آنها محسوب می شود.  استفاده از تی مناسب برای تمیزکاری کمک می‌کند تا فردی که در حال تمیزکاری است، کمتر خسته شود. 
می توانید قبل از تی زدن اندکی روی سرامیک ها سرکه اسپری کنید و سپس طی بکشید و نتیجه را ببینید. تی ها را می توان با آب و صابون شست و شو و در هوای آزاد قرار داد تا به طور کامل خشک شوند. شما می توانید یک تی خشک نیز برای خشک کردن سطوح داشته باشید. امروزه بسیاری از کارگران ساختمانی از تی دسته بلند برای تمیز کردن دیوارها نیز استفاده می کنند. بنابراین سعی کنید که حتما یک تی دسته بلند برای خانه تان خریداری کنید، چرا که بسیار به کارتان می آید.

آشنایی با انواع تی نظافت به شما کمک می‌کند تا از هر کدام در بهترین جای ممکن استفاده کنید. از انواع تی نظافت در شستشوی پنجره و شیشه ساختمان و خودرو، شستن کف، خشک کردن سطوح مختلف و… استفاده می‌شود

انواع تی نظافت :

تی نخی :
یکی از انواع تی نظافت، تی نخی ساده است. این نوع تی از قدیمی ترین اینواع تی است. هر چند تی نخی ساده همچنان نیز به فروش می‌رسد اما پیشرفت‌هایی نیز در بریخ مدل‌های آن ایجاد شده است. تی نخی که برخی به آن تی مویی نیز می‌گویند، از یک میله فلزی تشکیل شده که از بین آن نخ‌های ضخیم بیرون آمده و درون فلز محکم شده اند. با این میله یک دسته نیز وصل می‌شود تا در هنگام تی کشیدن کار ساده تر پیش برود. البته در سال های اخیر شکل و شمایل آن تغییرات زیادی داشته است.

کاربرد تی نخی :
تی نخی ساده کاربردهای فراوان و قیمت نسبتا پایینی دارد. درست است که تی نخی ساده از جمله انواع تی نظافت ساختمان است؛ اما با توجه به نوع استفاده از آن، بهتر است در مکان های زیر از این نوع تی کشیدن استفاده کنید.
- حیاط
- پارکینگ
- مغازه
- فروشگاه
- مکان‌های عمومی
- سرویس بهداشتی عمومی

تی زمین شوی :
با پیشرفت‌هایی که در زمینه تجهیزات نظافت منزل انجام شد، تی زمین شوی ویژه شست و شوی کف می باشد. این نوع تی نیاز به مراجعه مداوم برای شستشوی تی و دردسرهای گرفتن آب تی را از میان برد. سادگی استفاده از سطل و تی زمین شوی باعث شده تا در سال‌های اخیر انواع این محصول به بازار راه یابد.

برخی از انواع تی زمین شوی با نوعی سطل چرخشی  یا تی چرخشی است که بدون نیاز به حرکت دست، آب تی را خارج می‌کند.انواع تی نظافت زمین شوی با برندهای مختلف کمک بزرگی برای شستشوی کف ساختمان به عمل آوردند. تمیزکاری انواع تی نظافت با سطل مخصوص در حد مناسبی است و هر فردی را راضی می‌کند

کاربرد تی زمین شوی :
این نوع تی در همه زمینه‌ها کاربرد دارد البته بهتر است در مکان‌هایی که کثیفی آن بیش از اندازه هست مورد استفاده قرار نگیرد تا برای استفاده‌های خاص خود کاربردی باقی بماند.
برخی کاربردهای این نوع تی عبارتند از:
- نظافت کف سرامیک
- نظافت کفپوش سنگی
- نظافت سرویس بهداشتی
- نظافت کف حمام

تی اسفنجی :
تی اسفنجی هم یکی از پرطرفدارترین انواع تی نظافت به شمار می‌رود. این نوع تی به گونه‌ای ساخته شده که یک اسفنج در حالت خشک سفت و سخت است اما با گرفتن آب به خود نرم شده و آماده تمیز کردن کف ساختمان یا هر جای دیگر می‌شود.

برای استفاده از تی نظافت ابتدا باید آن را درون آب ترجیحا گرم بگذارید. سپس بعد از مدت زمانی با دسته‌ای که روی میله تی تعبیه شده است، آب نفوذ کرده به تی را تخلیه کنید. این کار را چند با انجام دهید تا اگر کثیف است آب کثیف از آن خارج شود. سپس با این تی نظافت محل مورد نظر را تمیز نمایید. اگر بخواهید جای رد تی بر روی سرامیک و سنگ کف نماند، بهترین کار این است که هر چند دقیقه یکبار تی را زیر آب گرفته و شستشو دهید و آب آن را تخلیه کنید. این کار به کیفیت بهتر نظافت کمک می‌کند. تی اسفنجی یکی از بهترین انواع تی نظافت است که نظر بسیاری از تازه عروس‌ها را به خود جلب می‌کند.

در ادامه میخواهیم شما با برند هوم جوی (homejoy) یکی از معروف ترین برند های تولید تی معرفی کنیم.

معرفی برند هوم جوی (homejoy) :
برند هوم جوی در دی ماه سال 1395 در زمینه ابزار نظافت و تامین لوازم تنظیف منزل فعالیت خود را آغاز نموده است. این برند که در راستای پیشبرد اهداف خود که تامین کالای تنظیف با کیفیت و در خور بازار ایران و ایرانی بوده سعی در استفاده از بهترین مواد اولیه وبهترین بسته‌بندی را دارد و کیفیت کالای هوم جوی و کاربردی بودن این کالا نشان از این ادعا دارد. از جمله محصولات هوم جوی می‌توان به زمین‌شوی چرخشی هوم جوی، تی فلت هوم جوی و جاروی مکانیکی هوم جوی اشاره کرد.

مزایای محصولات هم جوی :
درتولید محصولات هوم جوی به شش ویژگی مهم توجه شده است :
طراحی محصولات کارآمدتر جهت تسهیل در انجام امور نظافت ( user friendly  )
تولید محصولات با ظاهر زیبا و متناسب با سلیقه نسل جوان
تولید کالاهای بادوام  و  با کیفیت مورد تائید اتحادیه اروپا
حفظ ارگونومی صحیح بدن هنگام انجام کار ( توجه به سلامتی مصرف کننده هنگام انجام کار –  استفاده از دسته های بلند، سبک و مقاوم)
توجه به حفظ سلامتی محیط زیست ( Eco Friendly )
نگهداری آسان از محصول پس از هربار استفاده

هم اکنون این محصولات در بیش از 20 کشور جهان از جمله ایالات متحده آمریکا و 12 کشور اروپائی مانند انگلیس، فرانسه، مجارستان، ایتالیا ....... و کشورهای آسیایی مانند ژاپن ، کره جنوبی ....... با کیفیت یکسان و در رنگ های متفاوت متناسب با فرهنگ و سلیقه همان کشور ارائه می گردد.

معرفی انواع وسایل نظافت هوم جوی :

تی فلت هوم جوی Home Joy :
تی زمین شوی فلت هوم جوی نظافت منزل را آسان می کند.
دسته بلند و چند تکه با مقاومت بالا و وزن کم استفاده از این تی را آسان نموده،
هر تی با دو عدد پد میکروفیبر با قدرت جذب بالای گرد و غبار و مایعات ارائه می گردد. ضخامت پدها حدود 10 میلیمتر بوده که این ویژگی قدرت جذب مایعات را چند برابر کرده است.
موارد کاربرد تی فلت هم جوی : سطوح سرامیک، کاشی، لمینت، چوب و شیشه می باشد.

تی فلت هوم جوی Home Joy :

مزایای تی فلت هوم جوی :
- برای شستن پد نیاز به دخالت مستقیم دست نمی باشد.
- هنگام استفاده از این تی دستان شما با آب یا سایر شوینده ها بطور مستقیم تماس پیدا نمی کند .
- تی را زیر شیر آب بگیرید و با فشار بر روی قاب نگهدارنده، شانه موجود بر روی آن سطح پد را کاملا تمیز و خشک می نماید
- حرکت چرخشی 360 درجه سر تی کار با آن را راحت تر و امکان دسترسی به گوشه ها و قرنیز و فضاهای دور از دسترس را آسانتر نموده است
- فضایی کم به اندازه جاصابونی را اشغال می کند پس از هر بار استفاده از تی بصورت ایستاده قرار می گیرد. سطح پد بر روی زمین قرار نمی گیرد و از بوجود آمدن باکتری و بوی بد بر روی سطح پد جلوگیری می شود.
- وزن کم و کیفیت بالای قطعات این تی استفاده از آن را بسیار آسان نموده است.
- دسته بلند با آلیاژ بسیار سبک دسترسی به تمامی سطوح مانند زیر مبل ها و پنجره ها را امکان پذیر کرده است.
- پد میکرو فیبر جدید هوم جوی :پد میکروفیبر جدید هوم جوی ترکیبی از دو نوع الیاف متفاوت جهت زدودن حداکثری هر گونه آلودگی از سطوح مختلف طراحی شده است.
- ضخامت هر پد حدود 10 میلیمتر می باشد که این موضوع باعث می شود:1- بر روی سطوح خش نیندازد. 2- مایعات را با حداکثر قدرت در کمترین زمان جذب نماید.

نحوه استفاده تی فلت هوم جوی :
تی فلت هوم جوی را زیر شیر آب قرار دهید با جابجا کردن قاب روی دسته ( مانند تصاویر پایین) شانه موجود بر روی آن سطح پد را تمیز و خشک می نماید. با توجه به سایز بزرگ پد میکروفیبر در این تی ( cm 10*40 ) و خاصیت جذب حداکثری آن سرعت انجام کار چند برابر تی های معمولی می باشد.

تی چرخشی هوم جوی :
- استفاده از تکنولوژی لیفتینگ (آسانسوری) جهت تمیز کردن و خشک کردن سطح میکروفیبر
- استفاده از پد میکروفیبر با قابلیت جذب بالای مایعات و گردوغبار بجای رشته ای نخی در تی های موجود در بازار.
- طراحی جدید قاب تاشونده پشت پد میکروفیبر جهت دسترسی آسان به گوشه ها.
- برای کار با تی چرخشی هوم جوی نیاز به اعمال نیروی زیادی ندارید. چرخش سریع و آسان پد هنگام شستشو و خشک کردن آن.
- سرعت بالای تمیزی سطوح. سطح قاب پشت پد میکروفیبر 70 درصد بزرگتر از تی های نخی موجود در بازار می باشد.
- نیاز به فضای کم جهت پر و خالی کردن سطل و همچنین شستشوی آن. سطل براحتی درون سینک ظرفشویی پر، خالی و شسته می شود.
- استفاده از شانه چند کاره جهت زدودن مو و آلودگیها از سطح میکروفیبر.
- برنده دو جایزه معتبر بین المللی برای طراحی و کیفیت محصول

تی چرخشی هوم جوی :

برتری تی چرخشی هوم جوی نسبت به رقبا :
-  قاب تاشونده جهت تمیز کردن آسان گوشه ها
- حمل آسان ، نیاز به فضای کم جهت شستشو
- استفاده از تکنولوژی جدید لیفتینگ
- قطعات قابل تعوی
- استفاده از پد میکروفیبر جدید بجای پد نخی
- نسبت به تی نخی 70  درصد سطح مقطع بزرگتر

استفاده از تکنولوژی جدید لیفتینگ  در تی چرخشی هو جوی :
1- درون سطل را تا نشانگر MAX (بر روی چرخنده درون سطل) از آب پر کنید سپس ضامن روی دسته را آزاد کنید و با فشار کمی بروی دسته پد درون آب حرکت کرده و سطح آن از آلودگی ها زدوده می شود.
2- حال دسته را بصورت عمودی به بالا بکشید تا پد در یک سطح بالاتر خارج از آب قرار گیرد مجددا بر دسته بصورت عمودی نیروی کمی وارد کنید اینبار سطح پد به چرخش درآمده کاملا خشک می شود. در نهایت پد را از سطل خارج نموده سطح مورد نظر خود را تمیز نمایید.

تی چرخشی هوم جوی دوستدار مصرف کننده به دلیل :
- کارایی بالای دستگاه : قابلیت شستشو، پر و خالی کردن سطل درون فضای کم مانند سینک ظرفشویی (در محصولات مشابه بدلیل حجم بالای سطل و وزن سنگین آن پر و خالی کردن سطل فقط درون حمام امکانپذیر می باشد)
- سبک و قابل حمل : حمل آسان سطل
- سرعت و قدرت تمیز کنندگی بیشتر نسبت به محصولات مشابه
- نیاز به فضای کم برای نگهداری از آن پس از استفاده

شانه جهت زدودن آلودگی از سطح میکروفیبر و تمیز کردن سطوح :
به همراه این تی یکعدد شانه چند کاره جهت مصارف مختلف شامل تمیز کردن مو و خاک از سطح پد ، برداشتن آدامس یا مواد سخت از روی سطح و یا جمع کردن آشغال ارائه می گردد.

استفاده از مواد نو برای تولید محصولات هوم جوی :
در تولید این محصول فقط از مواد اولیه نو استفاده شده است. بنابراین در صورت استفاده صحیح از محصول کارایی آن به مدت طولانی تضمین می شود.
1-دسته بلند،سبک و مقاوم تحمل حداقل 50kg وزن را دارد.
2-زبانه روی سطل از پاشیده شدن مایعات هنگام تخلیه آب جلوگیری می کند.
3- طراحی کف سطل سبب استحکام آن برای استفاده طولانی مدت از این وسیله می شود.

قطعات قابل تعویض تی چرخشی هوم جوی :
تی چرخشی هوم جوی جدای از کیفیت بالای قطعات مطابق با استاندارد اروپا، در صورت بروز هر گونه آسیب احتمالی، قطعات آن قابل تعویض می باشند مهمترین آنها قطعه چرخنده ای است که برای سهولت چرخش تی درون سطل قرار می گیرد و حرکت آسانسوری جهت شستشو و خشک کردن پد انجام میدهد این قطعه در سایر برندها بصورت ثابت بر روی سطل نصب شده است و قابل تعویض نمی باشد اما در تی هوم جوی مطابق تصویر روبرو این قطعه قابل جدا شدن بوده درصورت بروز آسیب آحتمالی، قطعه جایگزین توسط شرکت هوم جوی در اختیارمصرف کننده قرار می گیرد.

روش سفارش و خرید تی هوم جوی :
فروشگاه اینترنتی خورجینک تنها نماینده رسمی محصولات هم جوی در ایران می باشد برای خرید تی فلت هوم جوی و تی چرخشی هوم جوی  با مراجعه به وب سایت فروشگاه خورجینک به صورت آنلاین و تحویل در محل محصول مورد نظر خود را خرید نمائید.
وب سایت خورجینک : khorjinak.com
شماره تلفن  جهت سفارش تلفنی :
02144449241
02144449242