به پیام سرا خوش آمدید

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی

چه تفاوت هایی میان بک لینک و رپورتاژ آگهی وجود دارد؟

  تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی

چه تفاوت هایی میان خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد؟ کدام یک برای رونق کسب و کار های اینترنتی موثر تر هستند؟ و ده ها سوال دیگر در زمینه ی تبلیغات سایت های گوگل در متن زیر پاسخ داده شده اند.

در واقع متن زیر راهنمای مطلوبی برای متقاضیان تبلیغات وب سایت و کسب و کار های اینترنتی می باشد، چرا که ما در این جا دو فرایند موثر را که بک لینک و رپورتاژ تبلیغاتی نام دارند، مورد بررسی قرار داده ایم تا بر اساس اولویت هایی که دارید از مناسب ترین گزینه بهره مند شوید.

مقایسه ی بک لینک با رپورتاژ آگهی

با گذشت زمان و رواج روز افزون اینترنت، کسب و کار ها وارد دنیای اینترنتی شده و به صورت غیر فیزیکی فعالیت می کنند؛ چرا که در حال حاضر به واسطه ی مزیت های غیر قابل انکارِ بستر های آنلاین، درآمد زایی در این فضا بسیار مطلوب شده است.

درآمد زایی مطلوب در فضای اینترنت در صورتی که یک سری اقدامات را به درستی انجام دهید محقق می شود، اقداماتی که تبلیغات را می توان موثر ترین مورد از آن ها نام برد. یعنی علاوه بر ارائه ی خدمات و محصولات باکیفیت، طراحی سایتی مناسب و ... باید تبلیغات درستی هم داشته باشید، تبلیغاتی که فعالیت های وب سایت شما را به افراد بیشتری معرفی کند و در نتیجه باعث بر افزایش بازدید ها گردد.

بک لینک و رپورتاژ آگهی دو مورد از گزینه های تبلیغاتی در گوگل هستند که هر دو قادر به افزایش رتبه و بازدید های همه نوع وب سایتی می شوند. اما مسئله این جاست که چه تفاوتی میان این دو وجود دارد و کدام یک نسبت به دیگری بهتر است؟

در مقایسه ی خرید بک لینک با خرید رپورتاژ آگهی اولین موضوعی که بایستی به آن اشاره کنیم این است که تبلیغات با بک لینک به صورت دوره ای می باشد اما رپورتاژ آگهی این چنین نیست. در بیانی دیگر گفتنی است از یک رپورتاژ آگهی می توان به دو صورت دوره ای و یا همیشگی استفاده کرد، اما بهره مندیِ دائم در مورد بک لینک صدق نمی کند.

بک لینک ها از آن جا که به صورت دوره ای تاریخ انقضا دارند، بالطبع مستلزم پرداخت هزینه های مکرر می باشند تا در پایان هر انقضا دو مرتبه درج شوند. در مقابل این موضوع برای رپورتاژ آگهی صادق نیست، چرا که برای خرید و درج آن فقط باید یک بار هزینه کنید تا رپورتاژ تبلیغاتی کسب و کار تان را به طور دائم منتشر نمایید.

  تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی

چگونه می توان با رپورتاژ آگهی کسب و کارمان را در گوگل پر رونق کنیم؟

اگر از خود می پرسید که چگونه می توانیم با رپورتاژ آگهی کسب و کارمان را در گوگل پر رونق کنیم، لازم است در ابتدا به شما تبریک بگوییم چرا که گزینه بسیار مطلوبی را به جهت تبلیغات انتخاب کرده اید.

بهره مندی از رپورتاژ آگهی مانند برخی از راه های تبلیغاتیِ دیگر که فقط می کوشند با تقلب در گوگل منجر به افزایش رتبه شوند، نیست؛ در حقیقت این روش از آن جا که می تواند واقعی ترین بازدید کننده ها را جذب کند و رتبه ی سایت را به طوری طبیعی افزایش دهد؛ بسیار توصیه می شود.

پر رونق کردن کسب و کار با خرید رپورتاژ آگهی به دو صورت امکان پذیر است، یکی انتشار آن در وب سایت خود تان و دیگری انتشار در وب سایت هایِ شناخته شده و مرتبطِ  دیگر. گفتنی است هر یک از آن ها نیز به نوبه ی خود اثرات خیلی خوبی دارند که قطعا پس از بهره مندی از این خدمات خود به وضوح خواهید دید.

چند نکته ی مهم که باید در تهیه ی رپورتاژ آگهی و بهره مندی از آن به یاد داشته باشید:

  تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی

  • طول و تعداد کلمات رپورتاژ تبلیغاتی خود را به اندازه انتخاب کنید، به نحوی که نه زیاد کوتاه باشد و نه طولانی.
  • حداکثر از سه لینک در متن استفاده کنید.
  • محتوای آگهی باید جنبه ی آموزشی و ارائه ی اطلاعات مفید داشته باشد.
  • دارای کلماتی مرتبط با موضوع باشد.
  • در استفاده از کلمات کلیدی ومرتبط نباید زیاده روی شود.
  • توجه کنید اگر می خواهید رپورتاژ خود را در سایت های دیگر منتشر کنید، حتما در یک سایت معتبر و شناخته شده این کار را نمایید.
  • و در آخر به عنوان مهم ترین نکته لازم است بگوییم رپورتاژ آگهی را می بایست از طریق مراجع درجه یک و متخصص تهیه کنید، مراجعی که وب سایت ما با افتخار جزء صدر ترین مورد ها در این زمینه می باشد و همواره در حال ارائه ی بهترین رپورتاژ ها در انواع و اقسام زمینه ها است‌.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.