به پیام سرا خوش آمدید

قیمت گرد آلمینیوم 6061

آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.
اگر چه آلومینیوم یکی از جدید ترین فلزات معمول و متداول بشمار می آید ولیکن یکی از پر مصرف ترین فلز غیرآهنی است. بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده آلومینیوم در جهان، کشور چین می باشد.
 آلياژ آلومينيوم سخت شده در اثر رسوب است که حاوی منيزيم و سيليسيم به عنوان عناصر اصلي آلياژی آن است. اين آلياژ در ابتدا "آلياژ 61S" نام داشت و در سال 1935 ساخته شد. اين دارای خواص مکانيکی خوبی است ، قابليت جوشکاری خوبی از خود نشان می دهد و معمولاً اکسترود می شود . اين يکی از رايج ترين آلياژهای آلومينيوم براي استفاده های عمومی است.خواص مکانيکی 6061 بستگی زيادی به حالت يا عمليات حرارتی مواد دارد.
برای گرفتن قيمت گرد آلومينيوم 6061 در بازار می توان از طريق فروشگاه های معتبر اقدام کرد که اين کار با استفاده از سايت های اينترنتی بسيار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از ساير روش های خريداری می باشد.
در سری 6000 آلياژ آلومينيوم از منيزيم و سيليس استفاده شده است که سبب بالا بردن استحکام و مقاومت حرارتی در کالا شده است.
افزودن يک يا چند عنصر يا ترکيبی از آنها به فلز پايه را آلياژ  می نامند که براي رسيدن به يکسری خواص توليد می شود. تغييری که از اين ترکيب بوجود می آيد بستگی دارد به نوع عنصر پايه و عناصرآلياژی اضافه شده که باعث ايجاد آلياژ 6061 آلومينيوم ميشود.
آلياژهای فلزی هميشه استحکام بالاتری نسبت به فلزات خاص تشکيل دهنده آن دارد همانطور که آلياژ 6061 آلومينيوم نسبت به ساير آلومينيوم خالص از سختی بيشتری برخوردار است. هرچقدر فلز خالص تر باشد پايداری شيميايی آن زيادتر و استحکام کمتری دارد .  ولی کاربردهايی که نياز دارند به تحمل تنش های بالا، اين استحکام برايشان کافی نيست و با روش های مختلف استحکام آلياژ ها را افزايش می دهند. از فلز خاص برای موارد و کاربرد های خاص و ويژه استفاده می شود و اکثرا از فلزات بعنوان آلياژ استفاده می شود به دليل سختی آن.
 

گرد آلومینیوم 6061 معمولاً برای موارد زير استفاده می شود:

•ساخت سازه های هواپيما ، مانند بال و بدنه ، بيشتر در هواپيماهای خانگی نسبت به هواپيماهای تجاری يا نظامی. آلياژ 2024 تا حدودی قوی تر است ، اما 6061 به راحتی کار می شود و حتی در صورت ساييده شدن سطح نيز در برابر خوردگی مقاوم می ماند ، که اين برای سال 2024 صدق نمی کند ، که معمولاً با يک پوشش نازک برای مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود.
•ساخت قايق بادبانی ، از جمله قايق های کوچک کوچک.
•قطعات خودرو ، مانند شاسی آئودی A8 وچراغ قوه.
•قوطی های آلومينيومی برای بسته بندی مواد غذايی و نوشيدنی ها.
•مخازن و ساير سيلندرهای ذخيره فشار فشار بالا
برای اطلاع از قيمت گرد الومينيوم 6061 به سايت ما مراجعه نماييد.

گرد آلومينيوم 7075:

خريد گرد آلومينيوم 7075 را در تهران می توان از طريق مراکز معتبر تهيه و استفاده نمود. اين محصول دارای کاربرد های سنگين صنعتی و ساختمانی می باشد.
از گرد آلومينيوم آلياژ 7075 در تهران می توان برای توليد بسياری از قطعات مکانيکی استفاده نمود. اين محصول در بازار خريد معتبر عرضه شده و در دسترس می باشد. از گرد آلومينيوم در تراشکاری نيز می توان استفاده نمود و اين سری آلياژی دارای قابليت های جوشکاری و استحکام بسيار بالا می باشد. اين فلز از مهم ترين جايگزين های آهن و فولاد در صنعت است و برای توليد بسياری از محصولات از اين فلز استفاده می شود. برای تهيه اين محصول می توان از طريق سايت فروش اينترنتی نيز اقدام نمود که اين روش بسيار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از ساير روش های خريداری می باشد.
آلياژهای آلومينيومی مقاومت قوی در برابر خوردگی دارند. در دمای پايينتر، قدرت آنها افزايش می يابد، بنابراين آنها را آلياژ کم دمای مطلوب می سازند. قدرت آنها کاهش می يابد، اگر آنها تحت دمای بسيار بالا قرار می گيرند. آلومينيوم 7075 دارای استحکام بالا است.
خريد گرد آلومينيوم 7075 با قيمت مناسب در بازار به فروش ميرسد .  اين سري آلياژی دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر تماس با مايعات ميباشد . اراک يکی از مهم ترين شهر های ايران از لحاظ صنعتی ميباشد . يکی از توليدات پر مصرف کارخانه ها  ، گرد آلومينيوم آلياژ 7075 ميباشد که با استفاده از نرخ روز در بورس تهران به فروش ميرسد .
از اين نوع آلومينيوم ميتوان در توليد انواع قطعات مناسب برای ساخت قطعات نظامی ، صنعتی و خودروها استفاده نمود. آلياژ های موجود در اين سری ،  قابليت جوشکاری و استحکام بالارا دارند.

کاربرد آلومينيوم آلياژ 7075:

استحکام بسيار بالا، جلوه آنودايز بسيار خوب، قابليت شکل پذيری نسبتاً خوب و مقاومت به خوردگی متوسط از ويژگی های اين آلياژ است. براي ساخت ورق، مفتول، ميله، بيلت، مقاطع مختلف، لوله، اجزاء سازه های هواپيما، بدنه سلاحهای انفرادی و مواردی که استحکام بسيار بالا و مقاومت به خوردگی متوسط موردنياز است، از اين آلياژ استفاده می شود.
برای اطلاع از قيمت گرد آلومينيوم 7075 به سايت ما مراجعه کنيد

گرد آلومينيوم 2024:

قيمت  گرد آلومينيوم 2024 در تبريز بسيار مناسب عرضه می شود. اين محصول داراي قابليت تراشکاری بوده و از آن در توليد وسايل و قطعات مکانيکی استفاده می شود.
گرد آلومينيوم دارای کاربرد های صنعتی و ساختمانی بسيار گسترده ای می باشد. اين محصول در سری آلياژی 2000 مانند 2024 با فلز مس ترکيب شده و به همين خاطر دارای کاربرد های فراوانی می باشد. قيمت اين محصول در بازار تبريز بر اساس نرخ روز در بازار بورس تهران و لندن عرضه می شود. براي تهيه اين محصول می توان از طريق مرکز فروش معتبر اقدام نمود.
استفاده از آلومينيوم در صنعت روز به روز در حال گسترش می باشد. دليل اين امر صرفه اقتصادی برای واحد های توليدی و کم تر کردن انرژی مصرفی می باشد. آلومينيوم دارای وزنی بسيار سبک است و قابليت حمل آن راحت تر از ساير فلزات هم رده می باشد.
 گرد آلومينيوم 2024 (AL-2024 (UNSA902404)) ماده خام مورد استفاده در صنايع هوايی می باشد که به شکل محصول نورد سرد شده و يا آلومينيوم اکسترود شده با استحکام بالا و متوسط در دسترس است. اين محصول قابليت ماشين کاری بالا، توانايی جوش دادن با بهبود مقاومت به افزايش ترک ناشی از تنش خوردگی را دارد.
لوله آلومينيوم 2024 ماده ای شناخته شده به عنوان آلياژ هوايی در ماشين کاری ميله ها (ROD) می باشد. اين محصول يکی از پر کاربردترين آلياژ ها برای نورد و شکل دهی سرد است. 2024 استحکام بالايی دارد و در برابر خستگی بسيار مقاوم است و در جايی که نرخ استحکام به وزن حائز اهميت است مورد نياز خواهد بود. همچنين در شرايط آنيل و عمليات حرارتی شده قابليت ماشين کاری بر روی آنها وجود دارد.

کاربردها گرد آلومينيوم 2024:

اين محصول غالبا در اجزای
•سازه هاي هوايی
•چرخ های کاميون ها
•تجهيزات پزشکی
•و پيچ ها
استفاده می شود
براي اطلاع از قيمت گرد آلومينيوم 2024 به سايت ما مراجعه نماييد

اطلاعات تماس برای فروش گرد آلومینیوم 6061
شماره دفتر فروش:
66395603 - 66395605 -021
شماره همراه:
سبحانی : 09127773502
جباری : 09129329587
شماره فکس: 66395674- 021
ساعت پاسخگویی از ساعت 8 الی 18