به پیام سرا خوش آمدید

تاثیر رپورتاژ در سئو سایت

کاربران دنيای مجازی، هر روز با حجم زيادی از تبليغات روبرو هستند. و حساب، کسب‌کارها به روش‌های تبليغاتی جديدی نياز داشتند که بتواند بدون مزاحمت، توجه کاربران را به خود جلب کند.
در ميان همهمه دنيای بازاريابی، تبليغاتی به نام رپورتاژ آگهی مطرح شد که امروز بسياری از کسب و کارها، به خصوص تجارت‌های اينترنتی برای بهبود وضعيت کسب و کار خود استفاده می کنند.

رپورتاژ آگهی چيست؟

رپورتاژ آگهی ( Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به اين صورت که کاربران تصور کنند يک گزارش بی طرف به آن ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بينند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان يافته برای تقويت جنبه‌های ذهنی يک محصول يا خدمت در ذهن آنها است.
درواقع  رپورتاژ آگهی يک خبر تبليغاتی است که در قالب يک مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در سايت‌های پربازديد منتشر می شود که شامل تيتر، متن و عکس و لينک فالو است.
خرید رپورتاژ در سایت و  خرید رپورتاژ در وبلاگ های ارزان همواره مورد استقبال بسیاری از کاربران اینترنتی بوده است.و کاربران برای معرفی محصولات و کسب کار خود از آن بهره میگیرند.

خرید رپورتاژ از گروه تبلیغاتی بک لینک وب:
مجموعه ی تبلیغاتی بک لینک وب با دارا بودن سایت هایی با سابقه ی بالا و  آی پی های مجزا  و وبلاگ های متنوع که دائما در حال به روز رسانی میباشد  در زمینه ی قبول  تهیه ی متن رپورتاژ مطابق با تکنیک های سئو ,سفارش رپورتاژ آگهی و سایر فعالیت های تبلیغاتی  آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد
راه های ارتباط با ما :
021-66638140
0935-1440404

تهیه ی متن رپورتاژ

مهم‌ترين نکات در نوشتن رپورتاژ آگهی چيست؟

اما چه کنيم که رپورتاژ آگهی تاثيرگذاری بالايی داشته باشد؟ برای توليد يک رپورتاژ آگهی خوب، بايد نکات و جزئياتی را مورد توجه قرار دهيد. به عنوان مثال، نوشتن يک متن تبليغاتی ساده (به عنوان رپورتاژ آگهی)، برای يک سايت خبری، اصلا جذاب نيست. افراد معمولا برای خواندن خبر به اين سايت‌ها وارد می‌شوند، پس بهتر است محتوای تبليغاتی را کمی به سمت و سوی يک متن خبری سوق دهيد تا خواننده ترغيب شود آگهی شما را تا انتها بخواند. بهتر است برای تاثيرگذاری بيشتر رپورتاژ آگهی نکات زير را مدنظر قرار دهيد.
در نوشتن متن اعتدال را رعايت کنيد، متن رپورتاژ آگهی، نبايد بيش از حد طولانی و يا خيلی کوتاه باشد.
در رپورتاژ آگهی از پرداختن به تمام جزئيات خودداری کرده و تنها به چند مورد خاص اشاره کنيد. اجازه دهيد مخاطب براي پيگيري ساير جزئيات به وب سايت شما مراجعه کند.
در متن آگهی به ويژگی های خاص محصولات و خدمات تاکيد کنيد تا حس کنجکاوی مخاطبان تحريک شود.
متن را به صورت مصاحبه يا گزارش بنويسيد، نه به صورت تبليغاتی
 از تصاوير و فيلم‌هاي با کيفيت به همراه محتوای جذاب برای رپورتاژ آگهی استفاده کنيد.
به صورت ساده و روان بنويسيد، از به کار بردن کلمات دشوار پرهيز کنيد.
لينک‌های مرتبط را حتما در متن رپورتاژ قرار دهيد.
برای تيتر اصلی متن از عبارت‌های جذاب و فراگير استفاده کنيد و…
تهیه ی متن رپورتاژ بسیار حساس و کاری بسیار تخصصی است.

مزايای رپورتاژ آگهی کدام است؟

-ديده شدن بيشتر:
با توجه به فراگير بودن و جامعيت رپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کرديم، شما می‌توانيد کانال‌های توزيع محتوای زيادی را چون سايت‌های پربازديد و پرمخاطب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و… انتخاب کنيد تا بتوانيد طيف وسيعی از مخاطبان را هدف قرار دهيد. بنابراين انتشار رپورتاژ آگهی شانس ديده شدن برند و محصولات شما را چندين برابر می‌کند و يکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.
-مناسب برای همه:
يکی ديگر از مزايای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از اين روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما يک نمونه B2B يا B2C باشد، مهم اين است که با انتشار يک رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانيد حرف خود را به گوش مخاطبان زيادی برسانيد.
-برندسازی و افزايش اعتبار برند:
همان طور که پيشتر اشاره کرديم يکی از مهمترين مزايای انتشار رپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزيع محتوا اين است که آگاهی از برند شما بيشتر می‌شود. ضمن اينکه تداوم انتشار رپورتاژ میتواند به افزايش اعتبار برند شما کمک کند.
-هزينه مناسب:
رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های ديگر هزينه مناسب‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بيشتری جذب کند، بسياری از کانال‌های توزيع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با يک هزينه معقول می‌توانيد پيام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانيد، نرخ تبديل و وضعيت سئوی سايت را بهبود بخشيد.
-بهبود سئو:
انتشار رپورتاژ آگهی يکی از بهترين و موثرترين روش‌ها در گرفتن بک لينک و بهبود سئوی سايت است. علت اصلی اين مسئله اينجاست که وقتی رپورتاژ خود را در يک سايت پرمخاطب منتشر می کنيد و روی کلمات کليدی موردنظرتان لينک می‌دهيد، می‌توانيد از يک سايت معتبر لينک فالو (Follow) داشته باشيد. ضمن اينکه متن رپورتاژ شما در نتايج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت.
-اسپم شناخته نمی شود.
-از سايت لينک دهنده حذف نمی گردد.و مانند بک لینک نیاز به تمدید ندارد

خرید رپورتاژ

نظر گوگل در مورد بک لينک‌های رپورتاژ چيست ؟

قبلا بارها گفته‌ايم که گوگل با لينک‌های خريداری شده مشکل دارد. اگر گوگل بتواند تشخيص بدهد که بک لينک‌های يک سايت خريداری شده‌اند، قطعا آن سايت را جريمه مي‌کند. اما نظرش در مورد لينک‌های رپورتاژ چيست ؟
گوگل هميشه طرف کاربران را می‌گيرد بنابراين نظر چندان مثبتی به رپورتاژ ندارد. گوگل نگران اين است که مخاطب متوجه نشود با يک متن تبليغاتی رو به رو است. اين مسئله ممکن است موجب گمراهی کاربران شود و آن‌ها را به سمت کسب‌وکارهای نامعتبر بفرستد.
نمونه‌هايی از جريمه کسب‌وکارهايی که از رپورتاژ استفاده کرده بودند وجود دارد. مثلا وب سايت Interflora که با رپورتاژ کمپين به رتبه بالا رسيده بود و پس از مدتی جريمه شد.
گوگل تاکيد دارد که اگر سفارش رپورتاژ می‌دهيد لينک‌های آن را نوفالو کنيد و در ضمن به مخاطب اطلاع دهيد که اين متن تبليغاتی است. اما همان طور که میدانيد هيچ کس اين کار را نمیکند! دليل هم اين است که گوگل هنوز نمی تواند تفاوت ميان رپورتاژ و گزارش‌های ديگر را تشخيص دهد. البته اگر موارد زير را رعايت کنيد:
شروع طوفانی نداشته باشيد! نتيجه کمپين ناگهانی رپورتاژ چيست ؟ وقتی وب سايتی ناگهان چندين بک لينک از وب سايت‌های معتبر بگيرد، طبيعتا گوگل مشکوک می‌شود. بهتر است هر دو يا سه ماه يک بار يک رپورتاژ منتشر کنيد.
بهتر است از کيوردهای exact match استفاده نکنيد.
بيشتر از پنج لينک در رپورتاژ نگنجانيد.

-فرآيند انديس گذاری را ساده تر می کند:
در صورتی که برای وب سايت خود از رپورتاژ آگهی استفاده کنيد، جايگاه سايت شما برای کلمه کليدی مورد نظر افزايش پيدا خواهد کرد. در واقع اگر قبل از استفاده از رپورتاژ سايت شما در صفحه اول موتورهای جست و جو ظاهر نمی شد، درج رپورتاژ آگهی باعث افزايش و بهبود جايگاه آن شده و سايت شما را آسان تر و در زمان کوتاه تری پيدا می کند.
با وجود خواندن تمامی مزايای بالا، اگر هنوز برای درج رپورتاژ آگهی شک داريد، تنها کافی است تعرفه های اين روش تبليغاتی را با روش های ديگر مقايسه کنيد. درج رپورتاژ حتی در سايت های معتبر و پر بازبيننده هزينه بسيار مناسبی داشته و شما با صرف هزينه ای بسيار مناسب می توانيد سئو سايت و ميزان سودآوری کاری خود را چند برابر کنيد.

در چه سايتهايی اقدام به دادن رپورتاژ آگهی کنيم؟

برای اينکه سئو سايت شما با رپورتاژ آگهی بهتر شود می بايست چند ملاک را برای انتخاب سايتهايی که می خواهيد در آنها رپرتاژ بدهيد رعايت کنيد:
سايت ها از نظر موضوعی به سايت شما نزديک باشد: مثلا ما برای شرکت خود معمولا در سايتهای تکنولوژی و مجله های فناوری اطلاعات رپرتاژ آگهی می دهيم.
سايت ها دارای رنک و آتوريتی مناسب باشند: سايتی که از آن لينک دريافت می کنيد بايد از سايت شما قوی تر باشد،
سايتها کاربران ويژه و پروپاقرص داشته باشند: سايتهايی که کاربران هميشگی دارند بهترين مکان برای دادن رپورتاژ آگهی هستند.