به پیام سرا خوش آمدید

قیمت انواع کرکره برقی،جک برقی درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

تامین امنیت محیطی به طور دائمی از مهم ترین معیار ها توسط کاربران و مصرف کنندگان این نوع تجهیزات بوده است، تا با خیال آسوده از حفاظت محیطی خود در هنگام حضور نداشتن در محیط اطمینان حاصل نماییند. از جمله اقلام و ابزار هایی در هنگام خرید دزدگیر اماکن باید آن ها را تهیه کرد مواردی همچون پنل اصلی، تلفن کننده، چشمی های دیجیتال و سنسور حساس به حرکت و لرزش که به شما در کنترل حفاظت ساختمان و یا فروشگاه موردنظر کمک شایان و چشمگیری میکند. با همراه باشید تا با قطعات نامبرده شده به صورت تخصصی آشنا شوید.

جک درب پارکینگ

کرکره برقی :

کرکره برقی نوعی کرکره اتومات پیشرفته و مدرن بحساب می آید که منبع تغذیه آن موتور است و با کمک قدرت برق کار می کند که در محور عمودی بالا و پایین حرکت میکند . کنترل تمام کرکره های برقی بوسیله یک سوئیچ که روی دیوار نصب می شود و یا توسط یه کنترل از راه دور صورت می گیرد. کرکره برقی را میتوان برای هر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود . عایق صدا و حرارت و عایق گرد و غبار و رطوبت نیز می باشد . کرکره برقی نسبت به دیگر سیستم های درب اتوماتیک هم از نظر قابلیت و هم از نظر قیمت موقعیت خیلی خوبی دربین مصرف کنندگان دارد .که با استفاده از تیغه های آلومینیومی ،پلی کربنات و گالوانیزه در شکل های مختلف و طرح های جالب با تنوع بسیار زیاد تولید میشوند . کرکره برقی انواع مختلفی دارد و از آن در جاهای مختلف بنا به نیاز متقاضیان استفاده می شود . در انواع خانگی و درب پارکینگ ها و مصارف تجاری آن را به وضوح می توان دید.

ایمن صنعت

استفاده از کرکره برقی روز به روز در حال افزایش و سبب ایمن سازی ورودی ساختمان می گردد . شاید در گذشته های نه چندان دور معدود مغازه ای کرکره برقی داشت . ولی در حال حاضر اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می کنند . علاوه بر این کرکره برقی در بخش خانگی هم برای درب پاکینگ کاربرد دارد . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی است . ماشین آلات ساخت کرکره برقی اکثرا از کشورهای آلمان و ترکیه وارد می شود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید . بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . بار ها پیش آمده که ساخت کرکره برقی به خوبی انجام می شود اما به علت سهل انگاری در مرحله نصب کرکره هوشمند کار به اصطلاح خوب از آب در نمی آید .

جک درب پارکینگ :

بسیاری از اماکن یا منازل ویلایی یا کم تردد به سیستم جک درب پارکینگ Electric gate kit ، نیاز دارند ، اگر به دنبال راحتی و آسایش و امنیت هستید بهترین مارک و برند های جک دربازکن پارکینگ درب پر فروش بازار با قیمت مناسب را از ما بخواهید که جک پارکینگی گزینه ای ایده آل و کارا و نصب آسان در گروه فنی ایمن صنعت انجام میگردد . نصب جک درب حیاط و پارکینگ بهترین وسیله برای اتومات کردن درب ورودی است که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط را با ریموت ممکن میکند و جک در پارکینگ و محل کارمان را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می آورد. تمامی جک های پارکینگ داخل بسته پک خود دو عدد ریموت کنترل دارند که با مدار فرمان آن جک ست شده است و برای خانواده ای مورد استفاده است که دو اتومبیل در منزل دارند، اما اگر تعداد اتومبیل ها بیشتر باشد باید تعداد ریموت کنترل های درب پارکینگی را هم افزایش بدهیم . بیشتر جک پارکینگی تولید شده قابلیت اضافه کردن ۲۰۰ تا ۲۵۰ عدد ریموت را به مدار فرمان جک دارند که با مدار الکتریکی خود به صورت استاندارد در ارتباط هستند و نیازی به گیرنده‌های اضافه ندارند. اما برخی از جک برقی پارکینگ با افزودن گیرنده اضافه می توانند حداکثر ۱۰۰۰ ریموت کنترل را بپذیرند.

قیمت مناسب جک برقی پارکینگی، گارانتی و خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و عمر مفید طولانی آن ؛ از عواملی هستند که سبب می شوند که جک درب پارکینگ بتواند جایگاه خود را در بازارهای داخلی و جهانی باز کند و به کشورهای مختلف نیز عرضه شود. جک پارکینگی خارجی ، از رقبای اصلی انواع جک پارکینگی ایرانی به حساب می آید . انواع جک پارکینگی خارجی ، در واقع به نسبت جک ایرانی ، کمی گران تر می باشد . برای انتخاب جک برقی درب پارکینگ، حتما باید وزن هر لنگه درب را به صورت حدودی بدانیم, زیرا جک های در پارکینگی برای وزن های مختلف ساخته شده اند و اگر این مورد رعایت نشود طول عمر جک پارکینگ کاهش میابد. با مشخص بودن وزن درب حیاط میتوان از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و جکی مناسب با وزن درب تهیه کرد. هرچقدر وزن درب ویلایی سبک تر باشد میتوان از جک های با قیمت ارزان تر استفاده کرد. جک پارکینگ برای درب های سبک، انتخاب تولیدات داخل کاملا مقرون به صرفه می باشد.

دزدگیر اماکن :

دزدگیر اماکن تنوع بالایی دارد اما ساز و کار اکثر دزدگیر های مغازه یا آپارتمان و دزدگیر خانه امن یکسان است و عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. دزدگیر اماکن معمولا از سنسورهای دقیق برای تشخیص ورود و خروج غیر مجاز به همراه با آژیر ساخته شده است. دزدگیر اماکن اغلب از قسمت‌های زیر تشکیل شده است. دستگاه مرکزی که قلب تپینده‌ی دزدگیر اماکن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. دزدگیر های هایی مانند دزدگیر های اماکن gmk  و یا فایروال می توانند با دریافت یک سیگنال از سنسور های حرکتی آژیر را به صدا در آورند و یا با مدیران آن مجموعه تماس تلفنی برقرار کنند و موضوع را گزارش دهد. این کار را از طریق پیامک هم می تواند انجام دهد بستگی به تنظیمات اعمال شده روی آن دارد. این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد. سنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی، محدوده‌ی مشخصی تحت حفاظت قرار می‌دهد.

یکی از اصلی ترین وشاخص ترین مزیتی که دزگیر دارا میباشد به محض ورود فرد به داخل سالن یا مجموعه چشمی ان را حس کرده و آژیر شروع به زدن میکند که همزمان با آژیر کشیدن با توجه به اینکه از قبل شماره یا شماه های مورد نظر را به دزدگیر داده ایم به تلفن ویا گوشی همراهتان تماس برقرار میشود وشما را مطلع می سازد کاربرد دزدگیر اماکن در تمامی مغازه ها اعم از سوپر مارکت شیرنی فروشی ارایشگاه لباس فروشی ها وبسیاری از جاهای دیگر مانند داروخانه ابزار فروشی مطب مزون کلینیک اداره جاتها مدارس و.. میباشدبا توجه به اینکه در همه ی صنف ها تایم استراحت نیز وجود دارد فروشنده میتواند با استفاده از ریموت دزدگیر آن راتحریک کند وبه استراحت بپرداز به محض اینکه کسی وارد شود آژیر شروع به زدن میکند وفروشنده را مطلع می سازد .