به پیام سرا خوش آمدید

ترفند ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان مدرن و کاغذ دیواری برای پنجره ها!

ترفند ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان - پیام سرا

زمانی که می خواهید اقدام به نقاشی ساختمان کنید انتخاب رنگ ساختمان یکی از دغدغه های هر یک از اعضای خانواده می باشد. اکثر خانه های ایرانی برای رنگ ساختمان خود از سفید و یا شیری استفاده می کنند.

نقاشی ساختمان مدرن یکی از تکنیک هایی است که ما ایرانی ها حرف اول را در دینا می زنیم. به دلیل اینکه از دیرباز استفاده از نقاشی ساختمان برای زیبایی منزل و محل کار خود استفاده می کنیم.

چندی سال است که در برخی موارد نصب کاغذ دیواری جایگزین نقاشی ساختمان برای ما شده و در برخی موارد از ترکیب این دو برای بهتر کردن دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنیم.

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی ما تاثیر بسیار زیادی دارد، پنجره ها و شیشه هایی است که در دیوار های ما کاربرد دارد. معمولا دیوارهای ما از یک یا دو پنجره استفاده شده و همین موضوع باعث شده است که استفاده از شیشه و یک شیشه بر حرفه ای بسیار برای ما مهم باشد.

 اما اگر بخواهید تنوع بیشتر و جذاب تری در خانه خود برای نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری داشته باشید می توانید با دستور العمل های زیر رنگ های جذابی را برای خانه و یا محیط کار خود انتخاب نمایید و همچنین درب ها و پنجره ها را با رنگ هایی زیبا و متفاوت رنگ آمیزی کنید.

چند ترکیب زیبا برای رنگ ساختمان:

ترفند ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان - پیام سرا

·  نارنجی پررنگ همراه  کمی یشمی = مسی

·  پودر طلایی همراه روغن جلا = طلایی

·  آبی همراه سیاه = سرمه ای

·  سبز چمنی همراه کمی سیاه = سبز لجنی

·  سفید همراه کمی مشکلی = فیلی

و بیش از صدها ترکیب رنگ زیبا برای رنگ ساختمان که می توانید با اجرای آن ها لذت ببرید.

چرا به یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری نیاز داریم؟

هرچقدر تلاش بکنیم که بهترین کاغذ دیواری را خریداری و انتخاب کنیم ویا از با کیفیت ترین رنگ های ساختمانی برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنیم، باز هم یان نصاب کاغذ دیواری ویا نقاش است که کار آخر را انجام می دهند.

یعنی نوک پیکان دکوراسیون داخلی ما برای بهتر شدن نصاب کاغذ دیواری است.

در این کار تجربه حرف اول را می زند. اگر نصاب کاغذ دیواری ما تجربه مناسبی در زمینه نصب کاغذ دیواری نداشته باشد می توان گفت تمام تلاش و هزینه های ما برای بهتر کردن دکوراسیون داخلی ما از بین می رود

به خصوص برای کاغذدیواری های سه بعدی ویا طرح دار خاص. به همین دلیل است که در زمان خرید کاغذ دیواری فروشنده نصاب را به شما معرفی می کند.

از مهمترین مواردی که یک نصاب کاغذ دیواری باید انجام دهد زیر سازی دیوار برای نصب است. می توان گفت مهمترین عمل است. اگر این کار به درستی انجام نشود کاغذ دیواری به درستی روی دیوار نخواهد نشست.

نکات مهم نقاشی پنجره ها بعد از نصب شیشه و شیشه بری سیار:

ترفند ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان - پیام سرا

  • خدماتی که شیشه بری سیار موظف به انجام آن می باشد عبارتند از نصب کردن و تعویض کردن تمام شیشه های موجود در ساختمان و منزل از جمله شیشه پنجره ها، درب ها، شیشه تلویزیون، میز عسلی، بوفه و ...
  • مطمئن شوید که از چه نوع شیشه و چه نوع یراق آلاتی در شیشه بری و نصب آن استفاده می گردد.
  • تعیین کنید که می خواهید از چه رنگ شیشه ای استفاده نمایید. رنگهای شیشه عبارتند از دودی، برنزی، شفاف، نیمه شفاف، آبی و سفید
  • هزینه دستمزد، یراق آلات و کرایه ایاب و ذهاب در شیشه بری سیار به صورت جداگانه محاسبه می گردد که حتما قبل از شروع به کار با شیشه بر به توافق برسید.
  • در پایان کار حتما فاکتور یراق آلات مصرفی به همراه اسم آن ها را در خواست نمایید.
  • و ...

ترکیب رنگ ساختمان و کاغذ دیواری در زمان نصب و نقاشی:

ترفند ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان - پیام سرا

اگر دیوار های خود را با رنگ هایی خاص رنگ آمیزی کرده اید سعی کنید از وسایل دکوراتیو با رنگ هایی متناسب و مکمل آن ها استفاده نمایید. در زیر به نمونه هایی از رنگ ها و کاغذ دیواری هایی که با یکدیگر جلوه زیباتری به دکوراسیون داخلی منزل شما خواهند بخشید اشاره می کنیم:

  1. بنفش سلطنتی به همراه آبی یا خاکستری
  2. خردلی به همراه حنایی
  3. گلبهی همراه صورتی یا بنفش
  4. سبز کله غازی به همراه زرد طلایی
  5. نارنجی خرمالویی به همراه نک مدادی
  6. و ...

سعی کنید هنگام انتخاب رنگ ساختمان و نصب کاغذ دیواری ریسک پذیر باشید و بسته به مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی بودن وسایل و یا سلیقه خود رنگ ها را انتخاب کنید.