به پیام سرا خوش آمدید

درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان

تا چه حد درج آگهی رایگان کسب و کار شما می تواند باعث جذب مشتری شود؟ چرا یک سایت، آگهی رایگان دارد؟ درج آگهی رایگان، چه سودی برای سایت های مختلف دارد؟ این‌ها سؤالاتی هستند که معمولا پس از خواندن عبارت (درج آگهی رایگان در یک سایت)  در ذهن مخاطب ایجاد می شود. قصد داریم در این مقاله به این سؤالات پاسخ دهیم.

 اهمیت کسب و کارهای آنلاین :
تقریباً از ابتدای دهه ۹۰ خورشیدی، به واسطه گسترش اینترنت و افزایش تعداد کاربران اینترنتی در ایران، شاهد رشد و توسعه سایت‌های اینترنتی و استقبال کاربران از خرید محصولات و خدمات از فروشگاه های آنلاین بودیم. بحران کرونا در پایان سال ۹۸ نیز باعث شد تا اقبال عمومی به خرید اینترنتی و بررسی محصولات و خدمات شرکت ها و سازمان ها در فضای مجازی، افزایش پیدا کند.

 طبق گفته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال اینترنتی در کشور داریم که  نشان دهنده حجم عظیمی از مشتریان بالقوه است. در روش های بازاریابی سنتی، افرادی به عنوان بازاریاب از طریق مذاکره ( مثلا تلفن زدن به افراد مختلف از جامعه هدف ) برای فروش برخی از کالاها و خدمات، اقدام می‌کردند. مسلّماً چنین روش‌هایی حداقل در حال حاضر خیلی کاربردی نیستند. چرا که با وجود بستر اینترنت و ایجاد یک وب سایت، شما می توانید کسب و کار خود را به یک جامعه بزرگ معرفی کنید.

درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان

مزایای درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان :

 اقبال مردم به خرید اینترنتی 
همانطور که گفتیم به واسطه وجود ۵۰ میلیون کاربر ایرانی، که درصد عظیمی از آنها در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف به دنبال محصول یا سرویس مورد نظر خود می گردند، می توان گفت جامعه هدف بسیار بزرگی برای کسب و کارهای مختلف در ایران وجود دارد.

در سال ۹۴ نیز با گسترش شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، شاهد این بودیم که خیلی از افراد با حداقل هزینه ممکن، خدمات و محصولات خود را در این شبکه ها ارائه می دادند متنها ماهیت این پلتفرمها، بیشتر به منظور سرگرمی و پیام رسانی است. هر چند  می توان آنها را به عنوان بستری برای فعالیت‌های تجاری هم  در نظر گرفت.

اثبات شده است که بیش از ۶۶ درصد کاربران ( یعنی از هر سه کاربر، دو تای آنها) به محض اینکه نیاز به خرید یک محصول داشته باشند، آن را در گوگل جستجو می کنند. یعنی در ابتدا برای بررسی قیمت یا ویژگی های محصول، به دنبال سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های بزرگی هستند که کالای مورد نظر ان ها را ارائه می دهد. جالب است بدانید، پیدا کردن تصویر محصول نیز یکی از مهم ترین موضوعاتی است که مشتریان، به دنبال آن هستند. یعنی تصویر و جلوه های بصری محصولات و خدمات، تاثیرگذاری خاص خود را روی ذهن مخاطب دارد. این موضوعات سبب شده است تا خیلی از کسب و کارها به فکر راه اندازی سایت اینترنتی باشند.

همانطور که اشاره شد بعد از بحران کرونا، اهمیت کسب و کارهای اینترنتی را بر همگان اثبات کرد.  این کسب و کارها، نه تنها در حوزه فروش  محصولات و خدمات خود را در دوره کرونا به مشکل برنخوردند، بلکه فروش آنها بیشتر هم شد.

درج آگهی رایگان کسب و کار

 هزینه های مختلف راه اندازی وب‌سایت :
حال فرض کنید یک کسب و کار نوپا یا استارتاپ، قرار است یک سایت اینترنتی ایجاد کند. راه اندازی یک وب سایت اینترنتی، هزینه های زیادی دارد. برای اینکه یک کسب و کار اینترنتی، سایت مخصوص به خود را داشته باشد، در ابتدا، مدیر شرکت باید یک هاست قدرتمند بخرد. هاستی که بتواند کاربران زیادی را در آن واحد، سرویس دهی  کند. پس از خرید هاست، باید یک تیم ( شامل برنامه نویس، تولید کننده محتوا، گرافیست، سئوکار، پشتیبان و مدیر سایت و دیگر کارشناسان بازاریابی و مدیران فروش) را استخدام کند تا بتوانند سایت را راه اندازی و پشتیبانی کنند.

 حتی پس از تشکیل یک تیم خوب برای راه اندازی پایگاه اینترنتی، باز هم نزدیک ۶ ماه نیاز است تا الگوریتم های گوگل، یک وبسایت را بشناسند و آن را در جستجوهای خود قرار بدهند. یعنی با استفاده از تکنیک های سئو نیز ، بعد از شش ماه، یک سایت وارد جستجو های گوگل می شود. همانطور که می دانید باید تکنیک های سئو روی محتوای یک وب سایت به طور مستمر اعمال شوند تا به صفحات اول گوگل برسد. با این تفاسیر، اگر کسب و کاری بخواهد محصولات و خدمات خود را از طریق تبلیغات در بستر وب‌سایت، به کاربران معرفی کند باید هزینه هنگفتی برای خرید هاست و دستمزد تیم محتوا و پشتیبانی سایت بدهد.

 از طرفی، فرض کنید همین کسب و کار، بخواهد برای محصول یا خدمتی که ارائه می دهد، تبلیغ هم کند. این کسب و کار اگر بخواهد در همان ابتدای مسیر فعالیت خود، هزینه های بالایی را برای سایت و تبلیغات بدهد، احتمالا به مشکل بر می‌خورد.  پس راهکار مناسب برای این  قبیل کسب و کارها چیست؟

درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان

چگونه هزینه های تبلیغات را برای کسب و کارهای نوپا کاهش دهیم؟
راهکار مناسب این است که کسب و کارها، خدمات و محصولات خود را در سایت های واسطه (مانند سایت کوشان) ارائه دهند. منظور از سایت های واسطه، سایت های پربازدید و با دامنه‌ای قوی هستند که به ارائه تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف می‌پردازند. وقتی که وارد سایت های مختلف می شوید، احتمالا تبلیغات محیطی اطراف صفحه را دیده اید. تبلیغات در سایتهای پربازدید، باعث می‌شود که کاربران مختلف آن سایت، روی آنها کلیک کرده و به سایت هدف مراجعه کنند و در صورت تمایل نیز، خرید داشته باشند. جامعه ۵۰ میلیونی کاربران ایرانی، به طور میانگین چهار و نیم ساعت در روز، در فضای مجازی فعال هستند. از این رو  بستر اینترنت را می توان گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات دانست.

 سایت کوشان بستری برای درج آگهی رایگان کسب و کار شما 
 سایت کوشان به عنوان یکی از سایت های تبلیغاتی کشور، ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو  شما میتوانید در ابتدای مسیر فعالیتتان ( یا حتی اگر تجربه چند ساله در فعالیت تجاری تان دارید) از این فرصت عالی استفاده کنید. 

 ما با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، با یک تیر، دو نشان می‌زنیم. از یک منظر، سایت کوشان به واسطه انتشار تبلیغ شما، در جستجوهای گوگل پدیدار می شود که  قاعدتا برای خود سایت کوشان  از نظر سئو بسیار خوب است. چرا که الگوریتم های گوگل، سایت کوشان را به عنوان یک سایت پربازدید می‌شناسند و رتبه سایت کوشان از هر نظر در نتایج گوگل ارتقا پیدا می کند. از طرف دیگر شما نیز به عنوان کسی که در این سایت، به طور رایگان تبلیغ می کنید، می توانید به جذب بازدیدکننده های قابل توجه آن ( که در واقع مشتریان بالقوه محصول یا خدمت شما محسوب می شوند) بپردازید.

درج آگهی رایگان

 نحوه افزایش فروش با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان
 فرض کنید فرآیند ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان انجام شده است. یک کاربر یا به عبارت صحیح تر مشتری، نیاز به خرید محصول (خدمت ) شما دارد. در ابتدا نام یا کلید واژه مدنظر خود را در اینترنت جستجو می کند. از آنجایی که سایت کوشان دارای هاست قوی و سئو بسیار بالایی است، معمولا جزو نتایج اول گوگل قرار می‌گیرد. از این رو کاربر به سایت کوشان مراجعه و تبلیغ شما را مشاهده می کند. اگر بر روی تبلیغ شما کلیک کند، بر اساس لینکی که خود شما داده اید، به سایت شما  (یا صفحه لندینگ یا حتی پیج اینستاگرامی یا حتی کانال و اکانت تلگرام) برای خرید محصول یا خدمت ارجاع داده می شود.

 از این رو صرفا با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، فروشتان به اندازه قابل توجهی افزایش می یابد. حتی اگر بحران کرونا نیز وجود نداشت، خرید محصولات و خدمات از طریق اینترنت رشد می کرد. تقریبا از سال ۹۴ به بعد، با وجود فروشگاه های اینترنتی مختلف در کشور، اقبال عمومی به خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرد. پاندمی کرونا صرفا باعث شد که این رشد، سریع تر شود. از این رو کسب و کارهایی که نتوانند خود را با شرایط جدید بازار وفق بدهند و محصولات و خدمات خود را در بستر اینترنت عرضه نکنند، در مقابله با رقبای خود، محکوم به شکست هستند.

 افزایش اعتبار سایت یا پیج با بک‌لینک‌های تبلیغاتی سایت کوشان
 حتی اگر پس از ثبت آگهی رایگان در سایت کوشان تصمیم داشتید، محصولات یا خدماتتان را از طریق لینک، در یک شبکه اجتماعی ( و نه سایت) ارائه دهید، باز هم اعتبار پیج یا کانال شما نزد الگوریتم های گوگل افزایش پیدا می کند. از این رو باعث می‌شود که در جستجوهای مختلف مشتریان، جزو گزینه‌های اول باشید. همانطور که توضیح دادیم اگر جزو نتایج اول گوگل باشید، کاربران بیشتری سمت شما خواهند آمد. شما می توانید مسیر تقریبا طولانی و پرخرج رسیدن به نتایج اول گوگل را با درج آگهی رایگان در سایت کوشان، با سرعت بپیمایید.

 نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، بهتر است از جدیدترین و بهترین متدهای تبلیغاتی استفاده کنید تا کاربر، ترغیب به دیدن و کلیک کردن روی آن شود. 

 لزوم توجه به تبلیغات مدرن 
 مزیت‌های بسیار زیادی که کسب و کارهای آنلاین دارند، باعث شده تا کسب و کارهای سنتی نیز، کم کم به این فضا وارد شوند. شما در یک کسب و کار سنتی، فقط در ساعات خاصی از روز میتوانید به فروش محصول یا خدمت مورد نظر خود بپردازید. اما وقتی که یک سایت اینترنتی دارید یا خدمت و محصول خود را به صورت شبانه روزی، در یک سایت اینترنتی پربازدید ( مثل سایت کوشان) تبلیغ می کنید، مطمئن هستید که می‌توانید در هر به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید. فروش اینترنتی کسب و کارهای آنلاین بر اساس آماری که در سال ۹۹ منتشر شد، حداقل سه برابر افزایش یافت.

 به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر تا به حال وارد فضای کسب و کار اینترنتی و تبلیغ های آنلاین نشده اید، از همین امروز تصمیم مهم برای ارتقا و رشد کسب و کار خود بگیرید. مجموعه کوشان، با درج آگهی رایگان کسب و کار شما، مسیر کسب درآمد پایدار را برایتان هموار کرده است.

 درج آگهی رایگان در سایت کوشان، برای کسب و کارهای نوپا می تواند یک فرصت ایده‌آل و تکرار نشدنی باشد. معمولاً درصد قابل توجهی از هزینه‌های شرکت‌ها و کسب و کارهای تازه تاسیس، به هزینه تبلیغات اختصاص پیدا می‌کند.

 اما با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت پوشان می توانید به اندازه قابل توجهی در هزینه های جاری خود صرفه جویی کنید. به‌عبارت‌دیگر می توانید هزینه های تبلیغات خود را تا حدود ۶۰ درصد کاهش دهید و ابن مبلغ را در یک قسمت دیگر از کسب و کار خود، خرج کنید.

درج آگهی رایگان کسب و کار

 مزایای درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان
با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، قسمت اصلی برای ورود به جامعه بزرگی از مشتریان بالقوه را می پیمایید.  فرض کنید از کل کاربران اینترنت در ایران، یک میلیون نفر جامعه هدف شما محسوب شوند و از این یک میلیون نفر، ۵۰ هزار نفر برای خرید محصول شما از طریق سایت کوشان اقدام کنند. خودتان حساب کنید که  به چه سود سرشاری دست خواهید یافت. به راستی کدام بازار را می توانید نام ببرید که اینچنین جامعه بزرگی داشته باشد؟ البته شما باید بتوانید یک تبلیغ بی نظیر و کاربرپسند ارائه بدهید تا کاربران را به خرید محصول، ترغیب کنید. این مسئله هنر شماست و مطمئن باشید که هر چقدر تبلیغ قابل توجهی داشته باشید، بازدید و در نتیجه فروش محصولات بیشتری خواهید داشت. 

 مزیت تبلیغ در سایت کوشان نسبت به دیگر سایت های مشابه چیست؟
در نظر داشته باشید که خیلی از سایت ها، امروزه برای آگهی، از مشتریان مبالغ هنگفتی میخواهند. البته مسلما این سایت‌ها، استراتژی های خاص خود را دارند و بر اساس سیاست های خود این کار را انجام می‌دهند. اما مزیت سایت کوشان نسبت به دیگر سایت های مشابه این است که بستری برای درج آگهی رایگان کسب و کار شما است.

 به طور کلی توصیه می‌کنیم که همه روش های موجود برای تبلیغ کسب و کار خود را در نظر بگیرید. هیچ کدام از روش های تبلیغی، منسوخ شده نیستند! اما واضح است که شما باید به دنبال فضاهایی برای تبلیغ باشید که جامعه هدف شما، به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. امروزه اغلب افراد، دارای گوشی‌های هوشمند هستند و در کمترین زمان ممکن، خدمات و محصولات مختلف را در اینترنت جستجو می کنند.

با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، می توانید محصولات خود را به همه این افراد، معرفی و آنها را برای خرید، ترغیب کنید.جالب است بدانید که در یک نظرسنجی مشخص شد که ۲۵ درصد افرادی که یک محصول را از فروشگاه های اینترنتی می خرند، در ابتدا اصلا قصد خرید نداشتند. بلکه صرفا قصد آشنایی با محصول را داشتند! ولی پس از دیدن ویژگی های یک محصول، به خریدن آن ترغیب شدند.

یعنی با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، می توانید این ۲۵ درصدی که به صورت بالقوه خریدار نیستند هم، تبدیل به مشتری کنید. موضوعی که نشان می دهد تا چه حد می توانید با درج آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان، به ارتقای میزان فروش خود دست پیدا کنید.