به پیام سرا خوش آمدید

شیشه پارتیشن

در تمامی مکان‌های اداری و حتی خانه‌ها زیبایی و فضای آرامش‌بخش از اولویت‌های اصلی به شمار می‌آید. شیشه پارتیشن یک دیوار شیشه‌ای می‌باشد که با نصب آن می‌توان زیبایی محل کار خود را دوچندان کرد. شیشه پارتیشن‌ها در انواع مختلف شیشه مات و شیشه شفاف تولید و عرضه می‌گردند که می‌توان بر حسب نیاز از هر کدام استفاده کرد. عموما شیشه پارتیشن‌ها عایق حرارتی و صوتی مناسبی هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند. امروزه شیشه‌های پارتیشن از نوع شیشه سیکوریت و امن تولید می‌شوند. شیشه‌های سیکوریت دوام و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند در نتیجه در برابر ضربات ناگهانی به سادگی شکسته و خُرد نمی‌شوند. نوع دیگر شیشه‌ پارتیشن‌ها به صورت ضد گلوله و با استفاده از شیشه لمینت تولید می‌شوند. از این شیشه‌ها معمولا در پارتیشن‌بندی دفاتر و اداراتی مانند بانک‌ها و صرافی‌ها استفاده می‌شود.

شیشه پارتیشن

انواع پارتیشن شیشه ای:

.پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل:

این نوع پارتیشن اداری شیشه ای ، دارای فریم از جنس آلومینیوم متراکم بوده ومتریال پوششی آن نیز از شیشه های دو جداره و یا تک جداره میباشد.

.پارتیشن شیشه ای فریم لس:

جنس پروفیل ها از آلومینیوم است که استحکام کافی برای نگه داشتن شیشه سکوریت را داراست و مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد.

.پارتیشن شیشه ای و استیل- پارتیشن شیشه و استیل:

پارتیشن شیشه ای و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن های شیشه ای دارند. استفاده از استیل به عنوان فریم پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی به مجموعه ای که پارتیشن شیشه ای شده است می دهد. پارتیشن های شیشه و استیل با توجه به زیبایی که ایجاد می کنند طرفداران زیادی دارند.پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در طراحی فضای خود استفاده کنید. پارتیشن های شیشه و استیل علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد. مدت زمان عمر مفید استفاده از پارتیشن شیشه ای استیل را افزایش می دهد.

.پارتیشن شیشه ای رنگی:

پارتیشن شیشه ای رنگی را می توان  به صورت شیشه های رنگ دار هماهنگ با رنگ محیط اطراف اداره و شرکت انتخاب و نصب نمود. می توان رنگ شیشه پارتیشن ها را در ترکیب بندی های متنوع انتخاب کرد تا  محیط کاری دارای تنوع و جذابیت فراوان گردد و هم راستا با آن  موجب  افزایش روحیه کاری و بازده کار کارکنان را به دنبال داشته باشد.

.پارتیشن شیشه ای متحرک:

از پارتیشن شیشه ای متحرک می توان برای ساخت فضاهای موقتی که دارای پویایی و جذابیت فضایی می باشد استفاده نمود. پارتیشن شیشه ای متحرک را می توان به راحتی و بوسیله تنظیماتی که روی ان انجام می شود به مکان های دیگر حرکت داد. پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از پنل های شیشه ای می باشد که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد.
پارتیشن شیشه ای متحرک علاوه بر امکان حرکت و جابه جایی که دارد در جدا سازی فضایی بسیار کاربرد دارد می توان از شیشه های طرح دار سند بلاست شده و یا شیشه های رنگی دکوراتیو برای افزایش زیبایی پارتیشن ها نیز استفاده نمود.

 .پارتیشن دو جداره شیشه ای:

استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره در محل های با سر و صدای بالا پیشنهاد می شود. پارتیشن دوجداره شیشه ای علاوه بر عایق بودن صدا از شفافیت بالایی برخوردار است و از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری می کند. در پارتیشن شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت 10 میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد استفاده می گردد.

قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره:

پارتیشن شیشه ای دو جداره به دلیل خاصیت آگوستیک و عایق بودن، طرفداران بسیاری برای اجرای پاتیشن در ادارات دارد. قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره بر اساس شیشه مورد استفاده و ضخامت آن و همچنین ابعاد و اندازه شیشه های دو جداره در نصب، تعیین می شود. در قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره یراق آلات و قطعات مورد استفاده نیز تاثیر گذار می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره :

پارتیشن شیشه ای تک جداره  از شیشه سکوریت با ضخامت ده تا هشت میل ساخته می شود. در انواع مختلفی موجود می باشد که می توان در مدل های فریم دار و یا فریم لس یا طرح چوب اجرا نمود. پارتیشن شیشه ای تک جداره را می توان با شیشه سکوریت طرح دار سند بلاست شده یا طرح چاپ شده اجرا کرد. که به طور کلی موجب زیبا تر شدن محیط می گرددو به دلیل تقسیم بندی و فضا سازی مورد استفاده در فضا های اداری می گردد. می توان در صورت تمایل به استفاده کردن از شیشه های ساده در یک طرف شیشه پرده کرکره ای نصب نمود. پارتیشن شیشه ای تک جداری تمامی ویژگی ها و نقطه قوت های پارتیشن را دارا می باشد و در فضا هایی کوچک به دلیل پهنای کمتر شیشه ها نسبت به پارتیشن دو جداره مورد استفاده قرارمی گیرد

فریم پارتیشن شیشه ای:

تنوع فریم پارتیشن بسیار بالا بوده و بنا به سلیقه مشتری و محل اجرا قابل تغییر بوده

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای:
افزایش بهره وری کارمندان با استفاده از پارتیشن شیشه ای:

اجرای پارتیشن های شیشه ای باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود. آگاهی از این مطلب که آن ها تحت کنترل و نظارت دائمی هستند، باعث می شود تا بر کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند و سخت کوشی بیشتری از خود نشان دهند. علاوه بر اینکه پارتیشن شیشه ای باعث کاهش تنبلی در محیط کار می شود، مسئولیت پذیری و جوابگویی آنان را نیز تقویت می کند؛ که هر دوی این موارد باعث افزایش بهره وری کار می گردد.

انعطاف پذیری پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای را می توان جابه جا کرده و در محل های دیگری نصب نمود. این در حالی است که تغییر نقشه یک اتاق با استفاده از دیوارهای سنتی پرزحمت و بسیار هزینه بر است. مهم ترین دستاورد مالی پارتیشن های شیشه ای، ناشی از انعطاف پذیری بالای آن ها است. با کمک یک طراح و نصاب ماهر، نیازی به ثابت بودن پارتیشن های شیشه ای نمی باشد.

نگهداری پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای را به راحتی می توان تمیز کرد. برای این کار فقط به یک شیشه شور و یک دستمال (ترجیحا دستمال میکروفایبر) نیاز است.
روشنایی:
یکی از مشکلات بسیاری از محیط های کاری نبود نور طبیعی است که این مسئله به مرور زمان باعث ایجاد تاثیرات روانی منفی بر کارکنان می شود. نور طبیعی باعث بهبود سلامت روح و روان کارکنان شده و در نتیجه کارایی و بهره وری آنان را افزایش می دهد. نصب پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین روش ها برای ورود نور طبیعی به محیط کار است.

حریم خصوصی در پارتیشن شیشه ای:

برخلاف تصور عمومی، نصب پارتیشن های شیشه ای، لزوماحریم خصوصی را از بین نمی برد. بسیاری از مدیران در مورد نصب دیوار شیشه ای مردد هستند چراکه نمی خواهند حریم خصوصی کارکنان را برهم بزنند.
برای حفظ حریم خصوصی می توان از شیشه های مات استفاده کرد. در این حالت در عین داشتن نور طبیعی، حریم کارکنان نیز حفظ می گردد.

ظاهر پارتیشن شیشه ای:

با افزایش رقابت جهانی، جذب مشتریان جدید سخت تر شده است. از این رو شکیل بودن یک شرکت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان جدید بسیار مهم است.از طرفی پارتیشن شیشه ای بدون شک ظاهری بسیار حرفه ای به دفتر کار می بخشد که این ظاهر حرفه ای بر مشتریان بالقوه نیز تاثیر گذار خواهد بود. مهم نیست که چقدر ظاهر شرکت شما قدیمی یا بی نظم و بهم ریخته به نظر می آید، پارتیشن های شیشه ای قطعا ظاهر این شرکت را مدرن خواهد کرد. این مسئله باعث تقویت روحیه کارکنان و بهره وری آنان نیز می شود.
امروزه، انواع مختلف پرداخت ها (مانند شیشه مات، شیشه های رنگی و ...)  وجود دارند که باعث می شوند تا ظاهر دفتر کار شما منحصر به فرد گردد.

عایق صوتی بودن پارتیشن های شیشه ای:

پارتیشن هایی که از شیشه های با کیفیت به خصوص شیشه های دوجداره ساخته می شوند در مقابل سر و صدا نیز مقاوم می باشند. شیشه های دو جداره نسبت به دیوارهای ثابت در برابر سر و صدا عملکرد بهتری نیز دارند. در نتیجه باعث کاهش حواس پرتی کارکنان می شوند و در نهایت بهره وری آنان افزایش می یابد.

طول عمر پراتیشن های شیشه ای:

جدای از متنوع بودن پارتیشن ها، ضخامت شیشۀ پارتیشن های شیشه ای باید استاندارد و در برابر ساییدگی و شکستن مقاوم باشد. به این ترتیب، با مراقبت و نگهداری درست، می توان سالها از پارتیشن های شیشه ای استفاده کرد.

نصب، جابجایی و هزینه راه اندازی بسیار مقرون به صرفه از دیگر مزایای پارتیشن های شیشه ای محسوب میشوند.

شیشه پارتیشن

شرکت آنلاین دُر با مدیریت آقای مهندس باب‌الحوائجی سابقه طولانی و درخشانی در زمینه نصب انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری دارد. مجموعه آنلاین دُر مجــری انواع پروژه های پارتیــشن ‌بندی شیــشه ‌ای فریم‌دار و فریم لس با طرح های مختلف است که مطابق با استاندارد های روز دنیا و مناسب دفتر اداری و محل کار شما اجرا می‌شود. کلیه مراحل بازدید، اندازه گیری و مشاوره جهت انتخاب مدل های مختلف پارتیشن به صورت کاملا رایگان می‌باشد. علاوه بر آن این مجموعه در طول مراحل طراحی، نصب و اجرا در کنار شماست و طبق قرار داد منعقده فی‌مابین، پروژه را با کیفیت بالا و رضایت مندی مشتری، به شما تحویل می‌نماید.
نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از جمله نکات مثبت ماست.

جهت مشاوره تخصصی هم اکنون با ما تماس بگیرید.
09123030907  مهندس باب الحوائجی
09013839372