به پیام سرا خوش آمدید

برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن آمریکا +سری 2

اگر بخواهیم واقع گرایانه صحبت کنم باید گفت که شرکت سونی و کنسول پلی استیشن 4 در مورد ارائه بازی ها و همین طور اختصاصی بودن عنوان های محبوب دست پیش گرفته و قطعا در برابر کنسول ایکس باکس وان وضعیت بهتری دارند.

به گزارش سایت استیم گیفت کارت ؛ جذاب ترین و بهترین بازی های استودیو های بزرگ برای پلی استیشن 4 را به شما معرفی کنیم. اگر گیمر و یا علاقه مند به اخبار گیمینگ باشید احتمالا می دانید که نام های اختصاصی و بازی های توسعه یافته برای کنسول پلی استیشن وزنه را به نفع این شرکت سنگین تر کرده و سبب شده اند عده زیاید ترجیح دهند که این بازی ها را تجربه کرده و در نتیجه کنسول پلی استیشن آمریکا می خرند.

https://backority.ir/images/116121.jpg

کم تر کسی است که دوست نداشته باشد نام هایی مانند ویچر، فورتنایت و... را برای یک بار هم که شده امتحان نکند.

Red Dead Redemption 2 نام اولی است که توسط ما بررسی می شود، یک بازی جذاب و بی نظیر در ژانر اکشن و ماجراجویی که توجه هر کسی را به سمت خود جلب می کند؛ بعلاوه این که جهان باز نیز خواهد بود.

بررسی محبوب ترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4

کافی است که بگوییم ساخته شرکت راک استار است و این که قسمت سوم از این بازی در حال حاضر به صورت اختصاصی برای کنسول پی اس 4 عرضه شده است. اگر دوست دارید وارد دنیای غرب شوید و بازی را در سبک شوتر و حتی مبارزه های سوم و اول شخص تجربه کنید، قطعا این نام به صورت ویژه ای به شما پیشنهاد می شود.

گیم پلی بازی نیز مجموعا حدود 60 دقیقه است و قطعا در حالت تک نفره و چند نفره می تواند روایتگر داستان های عالی برای شما باشد. فراموش نکنید که بازی نام برده یک تجربه بی نظیر است.

مورد بعدی که همه شما با آن خاطرات زیادی دارید Marvel’s Spider-Man می باشد.

استودیوی بازی سازی Insomniac Games یک عنوان جذاب از بازی های خاطره انگیز مرد عنکبوتی را برای کنسول پلی استیشن 4 توسعه داده است. این بازی بخشی جدید از زندگی مرد عنکبوتی را روایت می کند که پیش از این در مورد آن هیچ کتابی نوشته نشده است. شما به عنوان سوم شخص در شهر نیویورک به مبارزه با دشمنان می پردازید. دشمنانی که خواب خوش را از مردم گرفته اند. شما ی توانید از تار برای شکست و غلبه بر دشمنان استفاده کنید.

بررسی بازی Horizon: Zero Dawn

در مورد اسپایدرمن باید بگوییم که در هر بخش چالش های بزرگ و کوچک زیادی پیش و روی شما قرار می گیرد. می توانید در مبارزه با دشمنان از حرکت های اکروباتیک در اسمان امریکا استفاده کنید. می توانید حتی در بخشی از بازی به سراغ چالش هایی بروید که اجباری نیستند.

اما شرکت برای بالا بردن زمان گیم پلی بازی از آن ها استفاده کرده است. راستش موفق عم بوده و توانسته چیزی را به مردم ثابت کند؛ آن هم این که عبور از خاطرات و نوستالژی می تواند جذاب ترین و بی نظیر ترین اتفاق ممکن باشد.

بازی هوریزون نام مشهور بعدی است. این بار نیز به صورت اختصاصی برای کنسول های پلی استیشن 4 و پرو عرضه شده است. به هر حال این بازی سبکی متفاوت دارد و نامش زبانزد خاص و عام در دنیای گیم است.

در واقع بسیاری از گیمر های متعصب شرکت سونی و کنسول پلی استیشن از این بازی به عنوان یک نقطه قوت یاد می کنند تا در مقابل گیمر های ایکس باکس قد علم کنند.

https://backority.ir/images/968833.jpg

یک بازی ویدیوی در ژانر اکشن و نقش آفرینی که توسط شرکت گوریلا گیمز ساخته شده است.

پنج عنوان برتر بازی های اختصاصی PS4

محیط بازی کاملا رازآلود است، داستان پر از ماموریت های فرعی و اصلی در مسیر قصه است، بعلاوه این که شما باید با استفاده از یک نیزه در مقابل دشمنان به مبارزه پرداخت و مراحل را پشت سر بگذارید.

این بازی گذری به آینده است و اتفاقاتی آخرالزمانی را شرح می دهد؛ فرا تر از هر چیزی باید عرض کنیم که این بازی با پی اس فور و نسخه فور کی در دسترس شما است. می توانید یک تجربه بی نظیر از یک بازی بی نظیر با یک کیفیت و بیت ریت عالی را واقعا حس کنید.

مراحل بازی البته سخت است و این که انتظار داشته باشید در مدت زمان کمی کل گیم پلی آن را به پایان برسانید، باید بگوییم که تقریبا غیرممکن است.

برای خرید های درون بازی و همین طور پرداخت آن روی استور پلی استیشن شما می توانید از گیفت کارت ها استفاده کنید، این گیفت ها در ارقام 10، 20، 50 و 100 دلاری در دسترس شما هستند. همین طور امکان خرید گیفت گارت پلی استیشن نتورک پلاس به صورت چند ماهه و یک ساله نیز وجود خواهد داشت که امکانات جالبی دارد.

در صورت نیاز می توانید گیفت کارت های ایکس باکس، گوگل پلی و اپ استور و... را نیز سفارش دهید.

انواع ایتونز گیفت کارت

خرید انواع ایتونز گیفت کارت با قیمت مناسب، با خرید انواع گیفت کارتهای ایتونز به مجموعه بزرگ محتویات ایتونز استور دسترسی خواهید داشت با خرید گیفت کارت های آیتیونز ، می توانید تمام محصولات موجود درفروشگاه آپ استوراز جمله اپلیکیشن ها، بازی ها، آهنگ ها، ویدیو ها، سریال های تلویزیونی و… را به راحتی خریداری نمایید. آیتونز های موجود در فروشگاه مای گیفت با بهترین قیمت و کاملا قانونی و بدون تاریخ انقضا عرضه می شود تحویل فوری و آنی بعد از پرداخت می باشد

ایتونز گیفت کارت موجود در سایت گیفت کارت را حتما بررسی کنید .

نقد باز بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain برای PS4

از یاد نبرید که بازی های اکشن همواره به عنوان یکی از محبوب ترین و جذاب ترین ژانر ها شناخته می شوند؛ در لیست پنج بازی برتر پلی استیشن 4 نیز ما قطعا باید از این نام ها استفاده کنید، شرکت کوجیما البته بازی جدیدی از سری متال گیر را خلق کرده است که در حالت خفی کاری و مراحل جدید تر حالا هیجان انگیز شده است.

شما به افغانستان یک سفر داشته و درگیر ماموریتی می شوید. سعی می کنید افرادی که در گذشته به شما آسیب وارد کرده اند را پیدا کرده و انتقام بگیرید. گیم پلی نیز جهان باز است و در مواقعی که دلتان بخواهد می توانید آزادانه هر کاری را انجام دهید. قادر به دریافت نیروی کمکی و پاکسازی محل توسط هلی کوپتر و برخی وسایل جانبی دیگر هستید.

https://backority.ir/images/47842.jpg

اگر از طرفداران نسخه های قبلی این بازی هستید، حتما برای شما جذابیت ویژه ای خواهد داشت. پلی استیشن پر است از نام ها و بازی های اختصاصی بی نظیر.

 

پرفروش ترین بازی های پلی استیشن 4

و در نهایت آخرین نامی که ترجیح دادیم در لیست مورد نظر قرار دهیم، ویچر سه است. یکی از جذاب ترین، خلاقانه ترین و با کیفیت ترین بازی هایی که شما در ژانر اکشن و ماجراجویانه می توانید بیابید.

شما یک کاراکتر جهش یافته هستید که قادر به انجام هر کاری است، در مبارزات شرکت می کند و دشمنان خود را نیز از پای در می آورد. به هر حال شما می توانید از شمشیر های بزرگ و کوچک استفاده کنید، درگیر مبارزه های طولانی مدت شده و از گیم پلی و گرافیک خیره کننده بازی لذت ببرید.

بازی ژانری نقش آفرینی دارد که مبارزه های آن در هر مرحله از نظر کیفی در سطح بالاتری قرار می گیرند. پلی استیشن قطعا بخش بزرگی از محبوبت خود در نسل هشتم را مدیون بازی های بی نظیری است که به صورت اختصاصی برای این شرکت توسعه داده شده است. ضمن این که شما می توانید در هر کدام از این بازی ها هزاران بازی کوچک و همین طور شبکه های جذاب مبارزه ای را بیابید که قطعا هر گیمری را هیجان زده خواهد کرد. البته نام های اختصاصی بیشتر از این موارد هستند که می توان به فورتنایت، بازی The Last of Us و... اشاره کرد.

بستن