به پیام سرا خوش آمدید

درب چوبی آریانا چوب

درب های چوبی یکی از متداول ترین سفارش های سازندگان ساختمان های مسکونی و تجاری هستند، در واقع این درب ها در ورودی اتاق ها نصب می شوند و اگر ترجیح می دهید مدلی با کیفیت را سفارش دهید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما نام آریانا چوب arinachoob.ir  را به خاطر داشته باشید، درب های چوبی طراحی و ساخته شده توسط این برند با بهترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

وقتی قصد خرید هر کالایی را دارید احتمالا نظر دیگران در مورد آن را جویا شده و یا این که به فروشگاهی مراجعه کرده و نمونه کار ها را بررسی می نمائید؛ در این وضعیت مسئله مهمی وجود دارد و آن هم طرح های اجرایی توسط این شرکت ها است، آریانا با افتار اعلام می کند که تاکنون صد ها طرح درب های چوبی و ورودی اتاق ها را با کیفیت عالی مطابق استاندارد روز دنیا در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

درب چوبی آریانا چوب

البته قیمت درب های چوبی بسته به کیفیت و همین طور مصالح و مواد اولیه ساخت متفاوت است، اگر قصد تهیه درب های چوبی داخلی را دارید باید بدانید که مدل های اچ دی اف و ام دی اف در حال حاضر بسایر پرفروش هستند.

انواع درب های چوبی

درب های ضد سرقت نیز برای ورودی های داخلی و اتاق ها طراحی و تعبیه خواهند شد که عمدتا قیمت بالاترید ارند و باید بدانید که در مورد خرید درب های چوبی چند فاکتور وجود دارد که شما را مجاب می کند انتخاب نهایی تان را این گزینه قرار دهید.

نخست این که تنوع در طراحی و ساخت این گونه درب ها به شدت بالا است و قیمت آن ها نیز در مقایسه با مدل های دیگر مناسب تر است. یعنی اگر طرح خاصی مد نظرتان است هم می توانید از کاتالوگ ها و نمونه کار ها و هم خودتان سفارش دهید، آریانا چوب آن را در کم ترین زمان ممکن طراحی و در نهایت تحویلتان می دهد.

ماندگاری بالای درب های چوبی نیز مسئله مهم دیگر است که شاید کم تر به آن توجه شده باشد، این درب ها در مقابل آسیب به خوبی مقاوم هستند و می توان گفت که هزینه های مجدد برای خرید درب را تا سال ها از بین می برند.

درب چوبی آریانا چوب

حتی از درب های چوبی برای سرویس بهداشتی و حمام نیز امروزه استفاده خواهد شد. درب های یو پی وی سی نیز در حال حاضر یک انتخاب پرفروش در بازار هستند.

خرید درب چوبی آریانا چوب

شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش انواع های چوبی، ضد سرقت، لابی و همین طور درب داخلی وارد وب سایت و تارنمای رسمی آریاناچوب شوید، پس از آن در بخش نمونه کار ها مدل های طراحی و تولید شده را بررسی کرده و در صورتیکه که احساس رضایت از کیفیت کار ها را حس می کنید، می توانید از بخش پشتیبانی با تیم فنی این شرکت تماس حاصل فرمائید.

در نهایت راهنمایی های لازم را دریافت کرده و شما نیازسنجی خواهید شد؛ می توانید درب های ضد سرقت و داخلی را با بهترین قیمت و با گارانتی اصالت کالا و همین طور کیفیت در اندک زمانی تحویل بگیرید.

درب های تمام چوب، روکشی و پانلی عمده گزینه های این حوزه هستند که در بازار ایران فروش خوبی را کسب کرده اند.

نکات مهم حین خرید درب چوبی

در مورد روکش درب های چوبی نیز توضیحاتی به شما عزیزان شرح خواهیم داد، مسئله این است که روکش این درب ها از اچ دی اف، ام دی اف و نئوپان خواهد بود، این درب ها عمدتا با هزینه کم تری طراحی و تولید می شوند. درب های داخلی ABS نیز توسط فروشندگان به مشتریان توصیه و پیشنهاد می شوند.

سبک طراحی درب های داخلی تولید شده توسط شرکت آریانا چوب بسیار بروز بوده و مطابق استاندارد های جهانی، تمامی مراحل پیش می روند؛ پروسه تولید این درب ها نیز بر اساس شابلون ها و همین طور چوب بری با دستگاه های پیشرفته انجام می گردد. تیم آریانا چوب با بهره گیری از تخصص نیرو های کاربلد خود، درب های چوبی زیبا، با دوام و همین طور با کیفیت را تحویل مشتریان می دهد.

درب چوبی آریانا چوب

درب های چوبی باید مقاومت خوبی در برابر ضربات و همین طور پوسیدگی و ترک خوردگی داشته باشند.