به پیام سرا خوش آمدید

نرده حفاظ آهن سازه

حفاظ اکاردئونی درب آپارتمان که به صورت خلاصه آن را درب اکاردئونی هم می نامند ، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. خیلی ها این درب ها را با نام درب ضد سرقت می شناسند. دلیل این نامگذاری اکاردئونی هم احتمالاً همانطور که گفته شد ، الهام گرفته از ساز آکاردئون است و به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد.

قیمت درب آکاردئونی

همین ویژگی تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ حفاظ اکاردئونی بهترین گزینه برای شما خواهد بود .

حفاظ شاخ گوزنی

درب اکاردئونی پنج گل دو جداره پرچ مخفی با 3 لایه تسمه عمودی تحت ثبت شرکت آهن سازه بوده و فقط از طریق شرکت آهن سازه قابل سفارش می باشد. این نوع درب می تواند حداقل 90 درصد امنیت مورد نظر را تامین کند لذا شرکت آهن سازه با هم فکری کارشناسان خبره خود جهت برقراری صد در صد امنیت هموطنان عزیز اقدام به نصب قفل های مخفی و طراحی آن در بدنه درب کرده است و بدین طریق افزایش امنیت درب را به 100% رسانده و از اقدامات دیگر شرکت آهن سازه این امر است که از تعداد حلقه های قفل بیشتر در طراحی درب استفاده نموده ایم .

حفاظ پنجره

درب اکاردئونی ضامن امنیت است. زیبایی ، کارآمدی ، استفاده بهینه از فضا و صرفه جویی در قیمت ، از ویژگی های بارز این مدل درب ها می باشد . حفاظ اکاردئونی قابلیت نصب قفل های توکار و رو کار را دارند و ازین جهت،امنیت بسیار زیادی را ایجاد می کنند.

صنایع فلزی آهن سازه تولیدکننده انواع حفاظ اکاردئونی کشویی و در کرکره ای آپارتمان و نرده پنجره و حفاظ روی دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته خار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزه ای و ... میباشد .