به پیام سرا خوش آمدید

تعمیرگاه تخصصی شرق تهران

سایپا - Saipa - در سال ۱۳۴۴ با سرمایه اولیه ۱۶۰ میلیون ریال با نام «شرکت ایرانی تولید اتومبیل سیتروئن ایران» تأسیس گردید.
مالک اصلی شرکت آنتوان آیسه لبنانی‌الاصل بود که پس از او پسرانش آلفرد، چارلی و امیل تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷، اداره شرکت را به عهده گرفتند.
نام شرکت در اوایل سال ۱۳۵۴ به شرکت سهامی عام ایرانی تولید اتومبیل با نام انحصاری «سایپا» تغییر یافت و از آذر ماه ۱۳۶۰ تحت سرپرستی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت و کلیه سهام آن به نمایندگی از سوی دولت به نام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منتقل گردید. سهام شرکت در اواخر سال ۷۴ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و بعد از آن در دی ماه ۱۳۸۷ به موجب قانون بودجه کشور ۵۱ درصد از سهام آن، در بورس واگذار گردید.
نخستین خودروهای این شرکت وانت آکا و سواری ژیان نام داشتند و در ادامه خودروهای ژیان مهاری و ژیان پیکاب در مدل‌های معمولی و دولوکس نیز تولید شد.
در حال حاضر محصولات سایپا و شرکت زیر مجموعه آن، پارس خودرو، سهمی بیش از 40 درصدی در بازار ایران دارند و سایپا پس از ایران خودرو، عنوان دومین خودروساز ایران را به خود اختصاص داده است. محصولات خانواده x100(پراید) نیز پر فروش‌ترین محصول ایران است.
آشنایی با برخی از محصولات سایپا:
 کیا سراتو :
کشور سازنده - کره جنوبی
كيا سراتو محصولی استثنائی از گروه خودروسازي سايپا است كه در دو مدل اتومات و دنده ای با موتور قدرتمند ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی در اختيار مصرف كنندگان قرار گرفته است. اين محصول لوكس يك خودرو ايده آل با امكانات كامل مي باشد كه در كنار امكانات فوق العاده خود از مصرف سوخت ۶/۶برای مدل دنده اي و ۷/۱ برای مدل اتومات خود بهره مند است.
سراتو تمام خواسته های مشتری را برآورده مي كند و با تجهيزات ايمنی و امكانات رفاهی استاندارد با هندلينگ عالی لذت رانندگی را به ارمغان آورده است.

برقراری ارتباط با تعمیرگاه تخصصی سراتو در شرق تهران
*****
ساندرو :
بعد از تجربه موفق حضور محصول L۹۰ در بازار خودروي ايران ، اين بار شركت پارس خودرو با همكاری كمپانی رنو محصول جديدی تحت عنوان ساندرو را روانه بازار خودرو كرده است. ساندرو ، هاچ بك مدرنی است با طراحی دلپذير كه هر دو ويژگی استحكام و رانندگی پويا را دارا می باشد.
رنو ساندرو اتوماتیک خودرویی است که پس از برجام و با همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شد. رنو ساندرو در دو تیپ دنده دستی و دنده اتوماتیک عرضه می شود که در این صفحه نمونه ساندرو اتوماتیک نمایش داده شده است. رنو ساندرو در بازارهای جهانی با برند داچیا عرضه می شود و در بازار ما تحت عنوان رنو تولید می شود. رنو ساندرو از نظر تجهیزات نسبت به رقبا در سطح پایین ترین قرار دارد ولی از نظر کیفیت نسبت به آنها در رده بالاتری قرار می گیرد.
 بهره گيری از آخرين استانداردهای ايمنی اروپا، فضای داخلی مناسب و محفظه بار جادار از مشخصه های بارز اين محصول می باشد.

برقراری ارتباط با تعمیرگاه تخصصی ساندرو در شرق تهران
*****
برلیانس:
برلیانس یک شرکت تازه نوپا و خصوصی چینی است که در سال 1991 تاسیس شده است. برلیانس توانسته در این مدت شرکای خوبی را پیدا کند و محصولات بی ام و و تویوتا را در چین تولید کند. برلیانس خود نیز البته به تولید محصولاتی می پردازد که بعضی از آنها همچون برلیانس V5 شباهت زیادی به محصولات بی ام و دارند. برلیانس در ایران با شرکت سایپا عرضه می شود و محصولات مختلفی مثل برلیانس H330 یا برلیانس H220 توسط سایپا عرضه شده است

برقراری ارتباط با تعمیرگاه تخصصی برلیانس در شرق تهران.

نمایندگی سایپا لواسانی با کد 107 - نمایندگی سایپا شرق تهران
- تعمیرگاه تخصصی سراتو شرق تهران
- تعمیرگاه تخصصی برلیانس شرق تهران
- تعمیرگاه تخصصی ساندرو شرق تهران
قدیمی ترین نمایندگی سایپا لواسانی کد 107 با کادری مجرب و تجهیزات کامل تعمیرگاهی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
نمایندگی سطح یک سراتو ، برلیانس ، ساندرو ، استپ وی ، ال 90 ، کوئیک ، ساینا ، تیبا
ارئه دهنده خدمات  کلیه خودروهای سواری سایپا و غیره :
-فروش قطعات یدکی اصلی - صافکاری - نقاشی -- شاسی کشی - مکانیکی - باتری سازی- - جلوبندی
بهترین نمایندگی و بهترین تعمیرگاه تخصصی در شرق تهران
*****************************************
برقراری ارتباط و مشاوره :
تلفن نمایندگی : ۰۲۱۷۷۱۵۸۸۳۷
شماره همراه و واتساپ : ‪‎‪09126381512‬‬
اینستاگرام : instagram.com/Namayandegi_107_saipa
کانال تلگرام : t.me/namayandegi_saipa_107_talebi