به پیام سرا خوش آمدید

آشنایی با رستورانهای شهر وان

وان شهری کوهستان‌های زیبا در میان مرز ایران و ترکیه است. این شهر دارای مراکز خرید متعدد و بزرگ دارای برند‌های اروپایی و ترکی می‌شود. در آنجا می‌توانید به نقاط دیدنی طبیعی وان مثل دریاچه وان سر بزنید و یا از آثار باستانی وان مانند قلعه وان دیدن کنید. این شهر شامل موزه است و از جاذبه‌های خاص آنجا باید به خانه گربه‌های وان اشاره کرد که در آنجا گربه‌های زیبای وان نگهداری می‌شوند. این شهر با هوایی خنک و تمیز است و بهترین زمان برای سفر به آنجا در فصل بهار تا پاییز است. آنجا برای کوه نوردی و طبیعت گردی هم بسیار عالی است و شامل کوه‌ها و تپه‌های زیادی می‌شود. این شهر برای چشیدن غذاهای ترکی و کبابهای خوشمزه نیز بسیار عالی بوده و در ادامه بهترین رستوران‌های شهر وان ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم.

 رستورانهای شهر وان

رستوران اجاک باشی وان :

اگر به گوشت و استیک‌های خوشمزه علاقه دارید رستوران اجاک باشی را از دست ندهید. این رستوران شامل انواع غذاهای گریل و استیک با مواد اولیه تازه و خوشمزه است. در آنجا می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را نیز سفارش دهید. این رستوران فضایی زیبا و کلاسیک را نیز شامل می‌شود.

رستوران آکدامار وان :

 به گزارش سفر باتو این رستوران در هتل آکدامار واقع شده است. رستوران آکدامار در شهر وان شامل انواع غذاهای دریای می‌شود. در آنجا می‌توانید غذاهای ترکی را هم سفارش دهید. این رستوران در جزیره آکدامار در دریاچه وان واقع شده است که از ماهی‌های همان دریاچه برای طبخ غذا استفاده می‌شود و باعث تازگی و خوشمزگی این غذاها است. این رستوران با مناظر زیبا و محیط بسیار خوبش از رستوران‌های محبوب وان است.

رستوران حاجیوقلو کبابجسه وان :

رستوران حاجیوقلو کبابجسه در خیابان جمهوریت قرار دارد. آنجا شامل دو طبقه رستوران می‌شود که در طبقه بالا می‌توانید در فضای باز غذا میل کنید. انواع غذاهای ترکی و کباب‌ها را در آنجا می‌توانید میل کنید. همچنین قیمت تور دبی را میتوانید از ما بخواهید .

 رستوران دمک کباب وان :

اگر علاقه به خوردن کباب‌های خوشمزه دارید حتماً سری به رستوران دمک کباب بزنید. این رستوران در خیابان معروف جمهوریت واقع شده است و رستورانی کوچک و دنج است. آنجا همواره شلوغ بوده و بسیاری برای خوردن کباب‌های لذیذ با گوشت تازه به آنجا می‌روند. آنجا شامل دوغ محلی و سالاد هم می‌شود. در وان این رستوران مورد پسند ایرانیان است. آنجا کارکنانی بسیار خونگرم و مهمان نواز دارد.

کوکزادی کاگ کباب وان :

رستوران کوکزادی کاگ کباب از رستوران‌های خوب وان در نزدیک هتل الیت ورد است. این رستوران از رستوران‌های کبابی خوب با غذاهای ترکی در وان است. آنجا شامل انواع دوغ و ماست محلی و برنج خوشمزه می‌شود و مواد اولیه آنجا تازه و با کیفیت است. پرسنل این رستوران بسیار خونگرم و حرفه‌ای هستند و به شما تمامی خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

رستوران کاساپ دونر وان :

یکی از رستوران‌های دونر فروشی خوب در وان در پاساژ ای وی ام قرار دارد و رستوران کاساپ دونر در تور وان لحظه آخری بسیار مشهور است. آنجا می‌توانید انواع دونرهای خوشمزه را میل کنید که شامل مخلفات خوشمزه و مواد غذایی تازه می‌شود. این رستوران در بسیاری از شهر‌های دیگر ترکیه هم شعبه دارد و در آنجا معروف است.

رستوران الیت وان :

از بهترین رستوران‌های شهر وان رستوران مجلل الیت است. آنجا محیطی بسیار زیبا با تزئیناتی لوکس دارد و می‌توانید غذایی فوق العاده را در آنجا میل کنید. این رستوران مربوط به هتل 5 ستاره الیت ورد بوده که از بهترین هتل‌های شهر وان است. در آنجا سالاد و بسیاری مخلفات به شکل بوفه سرو می‌شود و منوی رستوران شامل انواع غذاهای ترکی، محلی و بین‌المللی است. میتوانید صبحانه، نهار، شام و حتی عصرانه را در این رستوران میل کنید و شامل منوی کافه هم می‌شود. کباب‌ها و گوشت‌های این رستوران بسیار لذیذ و خوش طعم است.

فست فود برگر کینگ وان :

برگر کینگ یکی از برگر فروشی‌های معروف در سراسر دنیا است. در شهر وان و در خیابان جمهوریت یک شعبه از این رستوران وجود دارد که شامل سالنی بزرگ می‌شود. در آنجا می‌توانید در کنار سفارش غذا نوشیدنی های سرد و گرم را هم سفارش دهید. قیمت این فست فود مناسب بوده و کیفیت خوبی دارد. از همه مهم‌تر شما نیازی به صبر کردن ندارید و تقریباً فوری غذای خود را تحویل می‌گیرید.

رستوران کروانسرای وان :

یکی دیگر از رستوران‌های خوب در شهر وان رستوران کروانسرا است که در آنجا انواع غذاهای ترکی را می‌توانید میل کنید. این رستوران دارای دوغ محلی و کباب‌هایی بسیار خوشمزه می‌شود. کارکنان این رستوران بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و خواسته‌های شما را به نحو احسن براورد می‌کنند. آنجا علاوه بر کباب‌های خوشمزه شامل ماهی و غذاهای دریایی نیز می‌شود.

رستوران حاجی بابا 3 وان :

از دیگر رستوران‌های بسیار خوب در شهر وان رستوران ترکی حاجی بابا 3 است. این رستوران در نزدیکی میدان بش یول واقع شده است و دارای موقعیت بسیار خوبی است. فضای رستوران بزرگ و تمیز بوده و کارکنانی بسیار خوب دارد. در آنجا می‌توانید با زبان فارسی هم سفارش خود را ارائه کنید و تسلط کافی به فارسی وجود دارد. انواع غذاهای اصیل ترکی و کباب در آنجا وجود دارد و قیمت مناسب را هم شامل می‌شود.