به پیام سرا خوش آمدید

مراکز خرید قشم را بیشتر بشناسید

قشم بزرگترین جزیره ایران است و در خلیج فارس قرار دارد. این جزیره بخشی از استان هرمزگان محسوب می‌شود و شامل طبیعتی بسیار زیبا و نقاط بسیار زیبای دیدنی است. در این جزیره می‌توانید به سواحل زیبا سر بزنید و از رستوران‌های بسیار خوب و سنتی آنجا لذت ببرید. هتل‌های قشم از نظر کیفیت در سطح متوسط هستند و برخی هتل‌های خوب در این جزیره ساخته شده است. آنجا در فصول سرد سال مورد توجه و استقبال ایرانیان قرار میگیرد. تور‌های قشم بیشتر جهت خرید و همچنین طبیعت گردی بوده و مسافران در این جزیره می‌توانند در طول مدت اقامت خود در آنجا از مراکز تجاری مختلفی دیدن کنند. امروز می‌خواهیم مراکز خرید خوب در قشم را به شما معرفی کنیم تا در تور قشم آنها را از دست ندهید.

بازار قدیم قشم :

یکی از نقاط محبوب برای خرید در تور قشم از تهران بازار قدیم است که شامل یک بازار سرپوشیده می‌شود. آنجا انواع وسایل محلی شامل البسه و وسایل تزئینی می‌شود. در آنجا می‌توانید برای سوغاتی صنایع دستی تهیه کنید. در این بازار انواع وسایل مختلف خانه، پوشاک، وسایل برقی و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی را می‌توانید تهیه کنید. محل قرار گیری این بازار در میدان جهان قشم است.

سیتی سنتر قشم :

از مراکز جدید و مدرن قشم، سیتی سنتر است که در چند طبقه و با معماری زیبا در این جزیره واقع شده است. در آنجا می‌توانید انواع محصولات شامل پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری محصولات دیگر را تهیه کنید. این مجموعه تجاری و تفریحی شامل رستوران‌های مختلف، همچنین کافی‌شاپ و شهربازی برای بازی بچه‌ها می‌شود و از مراکز جدید و پر امکانات کیش است که می‌توانید ساعت‌ها در آنجا سرگرم شوید.

سیتی سنتر قشم

بندر درگهان قشم :

به گزارش سفر باتو دیگر منطقه سنتی قشم برای خرید بندر درگهان است. این نقطه برای خرید انواع البسه با قیمت مناسب عالی است. بندر درگهان در نزدیکی مرکز شهر قشم بوده و با نیم ساعت ماشین سواری می‌توانید به آنجا برسید. آنجا به شکل سنتی فروشندگان در کنار خیابان محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته اند. پاساژ دریا در نزدیکی بندر درگهان از پاساژ‌های بزرگ برای خرید در درگهان بوده و شامل مغازه‌های بسیاری می‌شود.

مرکز خرید دو دلفین قشم :

از دیگر مراکز خرید بزرگ و سرپوشیده قشم مرکز خرید دو دلفین است که دارای 4 طبقه بوده و انواع محصولات مختلف مانند عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و همینطور آرایشی، کیش و کفش و انواع پوشاک را می‌توانید تهیه کنید. این مرکز خرید شامل رستوران، فست فود و کافی شاپ نیز می‌شود. آنجا دارای آسانسور بوده و به راحتی می‌توانید میان طبقات حرکت کنید.

مرکز تجاری فردوسی قشم :

این مرکز خرید دارای 3 طبقه بوده که مراکز تجاری و اداری در آن قرار گرفته‌اند. انواع محصولات گوناگون در آنجا به فروش میرسد و شامل 450 فروشگاه مختلف می‌شود. این مرکز خرید در چهار راه پردیس قرار گرفته است. آنجا شامل سیستم تهویه مطبوع، پله برقی و همچنین امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ می‌شود و میتوانید تور مشهد ارزان لحظه آخری را از سفر باتو ببینید .

بازار ستاره قشم :

از بازارهای بزرگ قشم که شامل بیش از ششصد مغازه مختلف می‌شود باید بازار ستاره قشم را نام برد. آنجا شامل 3 طبقه است و در سال 1376 افتتاح گردیده است. از امکانات این مجموعه تجاری باید به وجود کلوپ بازی برای کودک و نوجوان، سالن بیلیارد و همینطور موزه حیوانات تاکسی درمی شده اشاره کرد. این مجموعه شامل کافی شاپ و رستوران نیز می‌شود. در آنجا انواع محصولات برقی خانگی را می‌توانید تهیه کنید و همچنین شامل انواع پوشاک، کیف، لوازم آرایشی و ... است.

مرکز خرید پردیس قشم :

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب قشم که دارای چهار طبقه است بازار پردیس قشم است. این مرکز خرید روبروی بازار ستاره واقع شده است و شامل واحد‌های تجاری و ادای می‌شود. آنجا شامل رستوران و کافی شاپ است و 150 مغازه مختلف را دارد. برای خرید لباس و کفش این مرکز خرید بسیار مناسب بوده و البته شامل محصولاتی دیگر مثل کیف، لوازم خانگی و وسایل تزئینی هم می‌شود.

بازار خلیج فارس قشم :

مرکز تجاری خلیج فارس قشم یکی از مجموعه‌های تجاری خوش ساخت قشم است که دارای هشتاد واحد تجاری بوده و همینطور شامل رستوران‌های خوب و کافی شاپ می‌شود. این مرکز خرید در نزدیکی بازار ستاره قرار دارد و در آنجا می‌توانید انواع پوشاک، لوازم برقی، لوازم منزل و کیف و کفش را تهیه کنید.

مرکز خرید سیمرغ قشم :

از دیگر مراکز خرید خوب قشم که شامل 4 طبقه می‌شود مرکز خرید سیمرغ قشم است. آنجا یکی از مجموعه‌های تجاری جدید بوده و شامل 71 فروشگاه مختلف می‌شود. این مرکز خرید دارای سالن بیلیارد و همینطور کافه و رستوران نیز هست.

مرکز خرید مرجان قشم :

برای خرید ارزان مرکز خرید مرجان در جزیره قشم بسیار عالی است. آنجا شامل دو ساختمان مختلف است که هر کدام 2 طبقه دارند. این مجموعه تجاری شامل هایپر مارکز می‌شود و برای خرید پوشاک، لوازم منزل و همینطور لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار مناسب است. این مرکز تجاری در چهار راه پردیس قرار گرفته است.