به پیام سرا خوش آمدید

مراکز خرید استانبول

در مراکز خرید استانبول از مرکز خرید اوتلت اولویوم  تا مرکز خرید جواهیر استانبول

استانبول از شهر‌های بسیار محبوب و مورد پسند توریست‌ها محسوب می‌شود این شهر در ترکیه و میان تنگه بسفر واقع شده است و به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. این شهر هر دو فرهنگ آسیایی و اروپایی را در خود جای داده است. استانبول با داشتن خیابان‌ها و ساختمان‌هایی دیدنی و آثار باستانی و نقاط گردشگری متعدد شهری بسیار زیبا و مورد پسند گردشگران است. تورهای استانبول از تور‌های محبوب خارجی در ایران هستند. استانبول شامل هتل‌های بسیار خوب و مختلف می‌شود. آنجا همچنین شامل رستوران‌های بسیار خوب، موزه‌ها و گالری‌های دیدنی و مراکز تفریحی متعدد می‌شود. از بهترین فعالیتهایی که در این شهر می‌توان انجام داد خرید کردن است. مراکز خرید استانبول بسیار بزرگ و مدرن هستند و دارای بخش‌های تفریحی مختلفی می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از مراکز خرید خوب استانبول را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید اوتلت اولویوم استانبول:

از مراکز خرید بسیار خوب و پر از فروشگاه‌های مختلف در کشور ترکیه و شهر استانبول اوت لت سنتر اولیویوم است. این مرکز خرید در منطقه زیتینبورنو ساخته شده است و دارای قیمت مناسبی است. شعبه‌های مختلفی از برند‌های بین‌المللی مثل نایک و آدیداس، پیرکاردین و ال سی وایکیکی در این مرکز خرید وجود دارند. ده‌ها فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد وطبقه آخر هم شامل رستوران و کافه‌های مختلف می‌شود.

مال آف استانبول :

به گزارش سفر باتو از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری و مراکز خرید در استانبول، استانبول مال است. این مجموعه در غرب استانبول واقع شده است و شامل ساختمانی بزرگ و زیبا با فواره روبرویش قابل مشاهده است. درون این مجموعه می‌توانید فضایی بزرگ از فروشگاه‌های مختلف با اتمسفری بسیار عالی و طراحی مدرن مشاهده کنید. آنجا شامل 350 فروشگاه مختلف بوده که شامل بسیاری از برند‌های معروف دنیا می‌شود. انواع پوشاک، وسایل برقی، اکسسوری و کالا‌های دیجیتالی را می‌توانید در این مجموعه بزرگ خریداری کنید. آنجا شامل فروشگاه‌های مواد غذایی هم می‌شود. رستوران‌های بسیار خوبی در این مجموعه وجود دارد که می‌توان به رستوران گوستوموی اشاره کرد که شامل غذاهای دریایی با مواد اولیه تازه و خوشمزه است. همچنین آنجا شامل انواع رستورن‌ها دیگر نیز می‌شود و شامل چند کافه بسیار خوب هم هست. این مرکز خرید دارای یک شهربازی بزرگ سرپوشیده برای سرگرمی بچه‌ها بوده و همینطور سینمایی مجهز با 16 سالن سینما دارد. این مجموعه تجاری و تفریحی یکی از بهترین‌ها در ترکیه است.
 

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول :

مرکز خرید جواهیر یا جواهر استابول دیگر مجموعه بزرگ تجاری با 340 فروشگاه است. این مجموعه در منطقه شیشلی قرار دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا محسوب می‌شود. مرکز خرید جواهر در سال 2005 افتتاح شده است و شباهت به مراکز خرید معروف در آمریکا و اروپا دارد. انواع برند‌های معروف دنیا مثل آدیداس، بنتون، لیوایز، ربوک و بسیاری برند‌های دیگر را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. این مجموعه شامل یک شهر بازی هم می‌شود که برای کودکان عالی است. آنجا همچنین شامل سینما و همینطور فودکورت بزرگ می‌شود.

مرکز خرید کانیون استانبول :

یکی دیگر از مجموعه‌های تجاری و تفریحی استانبول مرکز خرید کانیون است که با طراحی زیبا و منحصر به فردش طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. این مجموعه دارای معماری مدرن و دارای شباهت به دره بوده و با فضاهای سبز پوشیده شده است. ضمنا تور استانبول را از ما بخواهید .  آنجا شامل انواع فروشگاه‌های مختلف با محصولات متنوع است و همچنین امکاناتی تفریحی و رفاهی نظیر رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و با کیفیت، سالن‌های سینما‌ زمین بازی برای بچه‌ها و بسیاری امکانات دیگر را در خود جای داده است. این مجموعه تجاری شامل 160 فروشگاه می‌شود و دارای سالن‌های ورزشی و باشگاه بدنسازی نیز هست.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول :

از دیگر مراکز خرید بزرگ و زیبای ترکیه که دارای معماری مدرن است مرکز خرید ایستینیه پارک است. این مجموعه شامل بیش از سیصد مغازه از برند‌ها و فروشگاه‌های مختلف می‌شود. آنجا انواع پوشاک، وسایل دیجیتالی و کیف و کفش را می‌توانید تهیه کنید. این مجموعه شامل سالن تئاتر و همینطور سینما نیز می‌شود. کافه‌ها و رستوران‌های بسیار خوبی در این مرکز خرید وجود دارد و همچنین می‌توانید در آنجا از فروشگاه‌های بسیار لوکس و دیدنی هم دیدن کنید. برند‌های گوچی، لوئیس ویتون و بربری در این مجموعه تجاری شعبه دارند.

مرکز خرید اوتلت کاله استانبول :

مجموعه تجاری کاله استانبول یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در این شهر است. این مجموعه شامل 8 طبقه بوده و بیش از 120 مغازه را در خود جای داده است. در آنجا می‌توانید انواع پوشاک و وسایل مختلف را تهیه کنید. انواع برند‌های ترکی و بین‌المللی در این مرکز خرید وجود دارند. رستوران‌های بسیاری در این مجموعه وجود دارد که در طبقات مختلف آنجا قرار گرفته‌ اند. همچنین کافه‌های مختلفی را در آنجا می‌توانید تجربه کنید.

مرکز خرید ویاپورت استانبول :

مجموعه تجاری و تفریحی ویاپورت در شهر استانبول یکی دیگر از مراکز خرید معروف در این شهر بوده که دارای قیمتی مناسب و اجناس متنوع است. این مجموعه تفریحی و تجاری شامل سالن بولینگ و پارک برای بچه‌ها می‌شود و محیط بزرگی برای پیاده روی دارد. انواع رستوران‌ها و کافه‌ها در این مرکز خرید قرار دارند.