به پیام سرا خوش آمدید

بهترین رستوران‌های ترکیه در سفر به ترکیه

ترکیه کشوری در غرب آسیا و شرق اروپا است که این دو قاره را به یکدیگر متصل می‌کند. این کشور با ایران مرز مشترک دارد. پایتخت ترکیه آنکارا بوده و از نظر توریستی استانبول محبوب‌ترین نقطه گردشگری آنجا به‌حساب می‌آید. این کشور دارای مرز با دریای سیاه، دریای مرمره، اژه و دریای مدیترانه است. دو تنگه بسفر و داردانل در کشور ترکیه است. جمعیت این کشور در حدود 82 میلیون نفر است. آنجا دارای جاذبه‌های مختلف تاریخی بوده و از نظر آثار باستانی یکی از کشورهای بسیار غنی است. این کشور علاوه بر کشورهای منطقه از سراسر دنیا توریست دارد. آنجا شامل مراکز خرید مدرن، هتل‌های لوکس و همینطور رستورانهای بسیار عالی می‌شود. ترکیه در سال 2014 حدود 42 میلیون گردشگر خارجی را میهمان خود کرد و یکی از کشورهای پرطرفدار از نظر گردشگری محسوب می‌شود. بیشتر گردشگران این کشور از کشورهای روسیه و آلمان به آنجا می‌آیند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به شما بهترین رستورانهای کشور ترکیه را معرفی کنیم.

رستوران ممدوف بودروم :

اگر به غذاهای دریایی و خوشمزه علاقه دارید حتماً  در تور ترکیه ارزان لحظه آخری در شهر بدروم به رستورن ممدوف سر بزنید. این رستوران یک رستوران بسیار پرطرفدار در آنجا است و شامل چشم انداز زیبا به دریا می‌شود. در آنجا با انواع مزه‌های مختلف از شما پذیرایی می‌شود و مواد غذایی در این رستوران تازه و بسیار با کیفیت است. از غذاهای پرطرفدار این رستوران باید به سکسوکا اشاره کرد که بادمجان سرخ شده تهیه می‌شود.
 

رستوران ممدوف بدروم

رستوران نیکول استانبول :

یکی از رستوران‌های بسیار خوب در شهر استانبول رستوران نیکول است که شمال تراس و چشم انداز زیبا می‌شود. منوی این رستوران با توجه به مواد اولیه که در فصل به دست می‌آید متغیر بوده و همیشه دارای کیفیت بسیار بالا است. آنجا برای گیاه خواران هم غذا و منوی ویژه دارد و شامل غذاهای بین المللی می‌شود.

رستوران چراغان ترابزون :

به گزارش سفر باتو رستوران چراغان در شهر ترابزون در میدان مرکزی شهر واقع شده است. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های این شهر بوده و شامل موسیقی زنده و فضایی بسیار زیبا است. آنجا شامل غذاهای متنوع ترکی می‌شود و کیفیت غذا در سطح بسیار بالایی است.

رستوران کازینز استیک هاوس مارماریس :

از رستوران‌های خوب شهر مارماریس ترکیه رستوران کازینز استیک هاوس است که همانطور که از اسمش پیداست دارای استیک‌های خوشمزه و با گوشت تازه است. در آنجا علاوه بر استیک می‌توانی غذاهای ترکی، اروپایی و همینطور غذاهای گیاهی را هم سفارش داد.

رستوران مهمت 7 آنتالیا :

یکی از بهترین رستوران‌های شهر آنتالیا رستوران مهمت 7 است که دارای منوی دریایی و مدیترانه‌ای و همچنین غذاهای ترکی است. آنجا برای گیاه خواران هم غذاهای مختلف و مخصوصی دارد. این هتل دارای فضای باز با منظره زیبا و همچنین سالن فضای بسته است. از نظر قیمتی این رستوران در سطح بالایی است و می‌توان هر وعده غذایی را در آنجا میل کرد که شامل عصرانه و صبحانه نیز می‌شود.همچنین از تور ارمنستان ارزان نیز میتوانید بازدید کنید .

رستوران فیگه آنکارا :

رستوران فیگه یکی از رستوران‌های خوب در شهر آنکارا است که انواع غذاهای خوشمزه را به شما ارئه می‌کند. غذاهای اروپایی، آسیایی، ترکی از غذاهای این رستوران هستند. آنجا شامل موسیقی زنده نیز می‌شود و برای لحظاتی شاد و رمانتیک بسیار مناسب است. فضای این رستوران به دلیل قرارگیری در باغ بسیار زیبا بوده و شامل نورپردازی زیبا می‌شود. دسرهای این رستوران بسیار معروف و خوشمزه هستند.

رستوران اوستا کاظم کوش آداسی :

یکی از بهترین رستوران‌های شهر کوش آداسی رستوران اوستا کاظم است که 60 سال قدمت دارد. آنجا مواد اولیه غذا به شکل تازه به فروش می‌رسد و در حضور مشتری طبخ می‌گردد. این رستوران در مجله لیما کاداسی قرار گرفته است و دارای فضای باز و محیطی زیبا است.

رستوران خانه استیک آنکارا :

خانه استیک آنکارا یکی از بهترین رستوران‌های آنکارا است که دارای محیطی لوکس و بسیار عالی می‌شود. این رستوران از رستوران‌های خوب هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت است. آنجا شامل انواع دسر، نوشیدنی و همچنین غذاهای گیاهی نیز می‌شود.

رستوران آسیتان استانبول :

رستوران آسیتان از رستوران‌های بسیار خوب در شهر استانبول محسوب می‌شود. این رستوران دارای غذاهایی سنتی از منوی آشپزخانه سلاطین عثمانی است. در آنجا می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه و خاص را که دستور پخت قدیمی دارند را میل کنید. این رستوران در منطقه زیبا و سرسبز واقع شده و دارای معماری سنتی عثمانی است.

رستوران پروان اوغلی دینلنمی تسیسی ترابزون :

رستوران پروان اوغلی یکی از رستوران‌های بسیار خوب در شهر ترابزون محسوب می‌شود. آنجا دارای اقامتگاهی به همین نام هست و در نزدکی روستای هامسی کوی واقع شده که 50 کیلومتر با شهر ترابزون فاصله دارد. انواع کباب و غذاهای متنوع ترکی در آنجا وجود دارد و کیفیت و طعم غذا در سطح بسیار بالایی است.

رستوران شیشچی رمضان آنتالیا :

شیش کباب‌های شیشچی رمضان از معروف‌ترین غذاهای شهر آنتالیا است. این رستوران شامل انواع غذاهای ترکی و کباب می‌شود و در آنتالیا بسیار معروف است. این رستوران دارای محیطی تمیز و خوب است و بعد از غذا می‌توانید در آنجا چای و دسر میل کنید.