به پیام سرا خوش آمدید

با جاذبه های دیدنی شهر بانکوک در تور تایلند آشنا شوید

شهر زیبا و پر زرق و برق بانکوک یکی از پر شور ترین شهرهای کشور تایلند است که پایتخت آن نیز محسوب می گردد . معماری و طراحی این شهر به گونه ای است که در هر گوشه و کنارش تفریح و سرگرمی برای گردشگران تدارک دیده شده و سفر به آن علی رغم اینکه نسبتا کم هزینه است بسیار جذاب و خاطره انگیز نیز خواهد بود.

در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از جاذبه های دیدنی این شهر را به شما معرفی نماییم تا به محض ورود به آن با اطلاعاتی که در دست دارید به سراغ تفریحات و دیدنی های مورد علاقه تان رفته و از سفر به این شهر نهایت لذت را ببرید . قیمت تور مالزی را با ارزانترین نرخ از ما بخواهید .

۱- قایق ‌سواری در طول رودخانه‌ ی چائو فرایا  Chao Phraya :

به گزارش سفر باتو وجود رودخانه زیبای چائوفرایا در وسط این شهر سبب شده به بانکوک لقب ونیز شرقی را بدهند. اهالی شهر روزانه و اغلب برای دسترسی سریعتر به محل کار خود و یا فروش محصولات زراعی و صنایع دستی با قایقهای کوچی در طول این رودخانه در حرکتند و روزانه نزدیک به پنجاه هزار نفر از این مسیر عبور می کنند . تور های گردشگری نیز مسافران را به این محل آورده و در صورت دلخواه سوار بر قایق های کوچک پارویی شده و از مناظر این رودخانه و اطراف آن لذت می برند .

رودخانه‌ ی چائو فرایا

۲- مرکز خرید سیام پاراگون   Siam Paragon :

اگر در سفر به این شهر قصد خرید و گشت و گذار  با قیمت آفر تور لحظه آخری در یک مرکز خرید خوب را دارید ما به شما سیام پاراگون را پیشنهاد می کنیم . حیف است به این شهر بیایید و این مرکز خرید لوکس را که دارای بیش از دویست و پنجاه فروشگاه و صدها امکانات دیگر است نبینید. در این مرکز خرید برندهای معتبر دنیا دارای شعبه هستند و کالاهای متنوعی در آن عرضه می گردد ، همچنین بزرگترین آکواریوم شرق آسیا نیز در همین مکان احداث گردیده که بازدید از آن جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. سالن های متعدد سینمای و کافه ها و رستوران ها متنوع این مکان را به یکی از مراکز خرید پرطرفدار در این شهر تبدیل نموده است.

جالب است بدانید در این مرکز خرید دو نمایشگاه ماشین لامبورگینی و فراری وجود دارد که تماشای ماشین های روز دنیا در آن دیدنی و سرگرم کننده خواهد بود.

۳- تجربه سوار شدن بر قطارهای هوایی :

در سراسر این شهر قطارهای هوایی را خواهید دید که در حال جابه جایی مسافران در این سو و آنسوی شهر هستند که سوار شده بر آنها علاوه بر اینکه شما را با هزینه نسبتا پایین به مقصد می رساند بلکه جذاب نیز خواهد بود زیرا از بالا شاهد مناظری زیبا از این شهر شلوغ و پر رفت و آمد خواهید بود. این قطارها در همه جای شهر دارای ایستگاه هستند. آفر تور تایلند را نیز از دست ندهید .

۴- بازار چاتوچاک   Chatuchak Market :

بازار بزرگ چاتوچاک از آن دسته مکان های دیدنی است که توصیه می کنیم اگر به پیاده رویی و یا بودن در مکان های شلوغ علاقه ندارید از دیدنش منصرف شوید. این بازار با بیش از هشت هزار غرفه در محوطه ای به  مساحت چهار هزار مترمربع قرار دارد و به یکی از شلوغ ترین بازارهای این شهر تبدیل شده است .  هر آنچه را فکر کنید و بخواهید در این مکان می یابید از خرده زیر و اقلام کوچک گرفته تا صنایع دستی و پوشاک همه و همه در این بازار عرضه می گردد و گفتنی قیمت کالاها در اینجا بالا نیست و حتی میتوانید با کمی چانه زنی کالای مورد نظر خود را صاحب شوید .

بازار چاتوچاک یکی از بزرگترین بازارهای دنیاست که روزانه دویست هزار نفر از آن دیدن می کنند و البته فقط در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته برپا می گردد.

۵- عمارت ویمانمک  Vimanmek Mansion :

عمارت باشکوه و منحصر بفرد ویمانمک یکی از منحصر بفردترین بناهای تاریخی دنیاست که تماما از چوب ساج ساخته شده است و در نوع خود بزرگترین نیز بشمار می آید. این عمارت محل زندگی سلاطین این کشور بوده که تنها برای چند سال از آن استفاده گردید و پس از آن برای مدت های بسیاری خالی از سکنه باقی ماند. بازدید از این بنا و محوطه بیرونی آن که بسیار زیبا و سرسبز است دیدنی و سرگرم کننده خواهد بود البته گفتنی است به همراه دوربین عکاسی در داخل این عمارت غیر قانونی است.  

۶- موزه ملی بانکوک:

با بازدید از موزه های ملی بانکوک با فرهنگ و تمدن این سرزمین بیشتر آشنا خواهید شد و اطلاعات جالبی را از تاریخ این کشور بدست خواهید آورد . این موزه در ابتدا تنها با هدف به نمایش گذاردن هدایای اهدایی از سوی  پدر شاه رامای پنجم به ایشان تاسیس گردید  و پس از آن برخی دیگر از آثار ارزشمند تاریخی همچون  سلاح های چینی، سنگ های قیمتی، عروسک های زیبا ، لباس  اشرافی با پارچه های نفیس و ماسک های خن به نمایش در آمد .