به پیام سرا خوش آمدید

محبوبترین هتلهای باکو و هند

باکو شهری بسیار زیبا در ارمنستان است و در کنار دریای خزر قرار گرفته است. به دلیل بادهای زیادی که در این شهر میوزیده است آن را باکو یا باد کوبه گذاشته‌اند. این شهر دارای بافت قدیمی و دیدنی ایچری شهر است که مرکز اصلی توریستی آنجا محسوب می‌شود و شامل جاذبه‌های دیدنی تاریخی مثل قلعه دختر است. همچنین آنجا دارای جاذبه‌هایی مدرن مثل مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف و پارک‌های دیدنی است. از زیباترین نقاط دیدنی باکو که برای مردم محلی هم بسیار شناخته شده و محبوب است بلوار زیبای باکو است که در کنار دریای خزر واقع شده و منظره زیبایی دارد که در هنگام غروب بسیار پرطرفدار است. کشور هند از کشور‌های بسیار دیدنی آسیایی بوده که در جنوب آسیا قرار دارد. این کشور جغرافیایی وسیع و نقاط دیدنی مختلف تاریخی و طبیعی دارد. پارک‌های ملی هند از بهترین نقاط طبیعی دنیا هستند و شامل جاذبه‌های دیدنی طبیعی بسیاری می‌شوند. این کشور با مساحت بسیار زیاد‌اش شامل نقاط مختلف و متفاوت از نظر طبیعی می‌شود. این کشور با فرهنگ گوناگون و غنی خود محلی برای شناخت فرهنگ‌های مختلف بوده و شامل جاذبه‌های دیدین باستانی و معابد دیدنی مختلف می‌شود. تعدادی از زیبا‌ترین ساختمان‌های دنیا مثل تاج محل و کاخ های دیگر دیدنی در این کشور قرار دارند. هتل‌های باکو و هند را می‌توان به هتل‌های لوکس، میان رده و ارزان تقسیم کرد. هتل‌های لوکس و 5 ستاره باکو از امکانات مختلفی برخوردارند که میخواهیم آنها را به همراه هتل‌های 5 ستاره هند معرفی و بررسی کنیم.

هتل کورتیارد بای ماریوت آگرا :

به گزارش سفر باتو یکی از بهترین هتل‌های شهر آگرا که تاج محل هم در آنجا قرار دارد هتل کورتیارد بای ماریوت است که یک هتل 5 ستاره و بسیار مجلل محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل به زیباترین شکل ممکن ساخته شده‌اند و تزئینات و وسایل بسیار عالی دارند. این هتل دارای تکنولوژی‌های روز و خدمات امروزی است. از امکانات اتاق‌ها میتوان به مینی‌بار، اینترنت بی سیم، قهوه ساز و مبلمان زیبا اشاره کرد. رستوران این هتل بسیار عالی بوده و غذاهای متنوع بین‌المللی را به مشتریان ارائه می‌کند. کافه این هتل هم به نام کافه مومو از کافه‌های بسیار عالی آگرا است. صبحانه در این هتل در یک محیط بسیار عالی و خانگی همراه با روم سرویس ارائه می‌شود. این هتل حدود 4 کیلومتر با تاج محل فاصله دارد و در منطقه بسیار زیبا قرار گرفته است. از امکانات آنجا می‌توان به استخر، خدمات ماساژ، سالن یوگا و سالن ورزشی، خدمات اسپا و همینطور خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.

هتل کورتیارد بای ماریوت آگرا

هتل فورسیزن باکو :

هتل فورسیزن از هتل‌های 5 ستاره باکو است که خدماتی لوکس را به همراه رزرو تور باکو به مهمانان ارائه می‌کند این هتل شامل دکوراسیونی بسیار عالی است و ساختمانی زیبا دارد. این هتل دارای اتاق‌هایی بزرگ با طراحی بسیار زیبا و امکانات مجلل و امروزی است. هتل فور سیزن شعب مختلفی در شهرهای معروف دنیا دارد و هر کدامشان از دیگری مجلل‌تر و بهتر هستند. از امکانات این هتل نزدیکی به دیدنی‌های شهر مثل کاخ شیروانشاهان و منقطه ایچری شهر است. همچنین این هتل دسترسی خوبی به پارک فیلهارمونی و برج میدن دارد. در کل این هتل اینترنت بی سیم قابل دسترس است و آنجا شامل امکاناتی مانند استخر، خدمات ماساژ، خدمات اسپا، سونا و جکوزی می‌شود. این هتل برای کودکان فضای بازی و امکانات نگهداری را هم ارائه می‌دهد.

هتل اوبروی جورجائون در دهلی نو هند :

یکی از هتل های باشکوه و زیبای هند که دارای باغ زیبا و امکانات لوکس و پیشرفته است. هتل اوبروی جورجائون است. این هتل اشمل رستوران‌های بسیار عالی و کافه‌های مختلف می‌شود و استخر بزرگ و بسیار زیبای روباز دارد. اتاق‌های این هتل بزرگ با امکانات و طراحی بسیار زیبا است و شامل حمام لوکس و مناظر زیبا می‌شود. این هتل شامل روم سرویس بسیار عالی با خدمتکار شخصی می‌شود و مناظر زیبایی را از اتاق خود می‌توانید مشاهده کنید. این هتل 5 ستاره شامل استخر مخصوص بچه‌ها، خدمات ماساژ، خدمات اسپا، سالن ورزشی، همینطور خدمات تور گردشگری و نگهداری از کودک در تور هند می‌شود.

هتل فرمنت باکو :

از بهترین هتل‌های باکو باید به هتل فرمنت که در در برج‌های معروف شعله واقع شده است اشاره کرد. این هتل 5 ستاره و بسیار لوکس دارای اتاق‌هایی با نمای زیبا از باکو و مناطق دیدنی اطرافش است. آنجا شامل رستوران‌هایی بسیار عالی و همینطور کافه‌های لوکس می‌شود. این هتل شامل اتاق‌هایی با امکاناتی نظیر اینترنت وای فای پرسرعت، فضای زیبا در اطراف برج و همچنین دسترسی آسان و راحت به نقاط مختلف شهر باکو است. از خدمات آنجا می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ اشاره کرد. همچنین این هتل شامل استخر روباز نیز میشود که نمایی بسیار عالی به دریای خزر دارد. آنجا شامل حمام سنتی ترکی می‌شود و همچنین باشگاه مجهز بدنسازی دارد. این هتل دارای سینما بوده که کیفیت آی مکس دارد. این هتل به دلیل امکانات و طراحی بسیار خوبش توانسته است جوایز بین المللی مختلفی را کسب کند و عنوان بهترین هتل در باکو را کسب کند.