به پیام سرا خوش آمدید

آشنایی با بهترین رستورانهای مارماریس

مارماریس شهری بسیار عالی برای علاقه‌مندان به طبیعت است. این شهر در سواحل مدیترانه با آب و هوایی معتدل و مدیترانه‌ای قرار گرفته است. شهر مارماریس دارای نقاط باستانی و دیدنی است و همچنین شامل انواع تفریحات مدرن و جاهای دیدنی می‌شود. شهر مارماریس با تفریحات مختلف جنگل و ساحل خود گردشگران زیادی را جذب خود ساخته است. هتل‌های مارماریس هتل‌هایی بسیار خوب هستند و در میان هتل‌های ترکیه از هتل‌های خوب محسوب می‌شوند و آنجا شامل اقامت‌گاه هایی لوکس و بسیار عالی هم می‌شود. مارماریس از نظر داشتن مناظر زیبا یکی از شهر‌های خوب ترکیه است و می‌توانید در پارک‌های جنگلی آنجا به پیاده روی و کوه‌نوردی بپردازید. این شهر شامل رستوران‌های بسیار خوبی می‌شود که می‌تواند همه افراد با ذائقه‌های غذایی مختلف را راضی کند. در آنجا می‌توانید انواع غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای دریایی و همچنین ترکیه را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید با معرفی بهترین رستوران‌های مارماریس ترکیه.

رستوران استیک اند بار مارماریس:

اگر به گوشت و غذای استیک علاقه دارید حتماً پس از رزرو تور کوش آداسی رستوران استیک اند بار در مارماریس را تجربه کنید. این رستوران شامل منظره زیبا و نزدیک به ساحل است. در آنجا می‌توانید در سالن رستوران یا در تراس غذا میل کنید. غذای این رستوران از مواد اولیه تازه تشکیل شده که به شکل روزانه خریداری می‌گردد و منوی انجا شامل انواع غذای ترکی، اروپایی و انواع استیک و گریل است. در آنجا صبحانه، نهار و شامل به مشتریان ارائه می‌شود و همه روزه این رستوران تا ساعت 1 شب باز است.

رستوران نی مارماریس:

رستوران بسیار خوب نی در شهر مارماریس با غذاهای بسیار خوشمزه ترکی و دریایی طرفداران بسیار زیادی را دارد. این رستوران قدیمی بوده و فضای بسیار زیبا و کوچک دارد. انواع غذاهای ترکی و بسیار خوشمزه را می‌توانید در آنجا میل کنید. آنجا درون خانه‌ای سنگی و قدیمی قرار دارد و کادر رستوران بسیار حرفه‌ای و مودب هستند.

رستوران نی مارماریس

رستوران پاین اپل مارماریس:

 به گزارش سفر باتو در منطقه نتسل مارینا مارماریس رستوران بسیار زیبای پاین اپل یا آناناس قرار دارد. این رستوران در باغی زیبا پر از درخت و گیاه و گل قرار گرفته است. در آنجا منظره زیبای دریای مدیترانه را هم دارید. منوی این رستوران متنوع بوده و شامل انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای می‌شود. غذاهای آنجا با مواد غذایی روز تهیه می‌شود و کیفیت بالایی دارد.

رستوران ریکیز چیپی مارماریس:

از دیگر رستوران‌های بسیار در تور مارماریس لحظه آخری خوب با منظره زیبا در مارماریس رستوران ریکیز چیپی است. این رستوران غذاهای خوشمزه اروپایی و بین المللی را به شما ارائه می‌کند و شامل پیتزا هم هست. مواد اولیه این رستوران بسیار باکیفیت بوده و شامل تمامی وعده ها از صبحانه تا شام می‌شود. امکانات این رستوران کامل بوده و شامل وای فای رایگان هم می‌شود. آنجا دارای صندلی مخصول برای بچه‌ها هم هست.

رستوران اورفوز مارماریس:

یکی از رستوران‌های خوب مارماریس دارای غذاهای دریایی رستوران اورفوز است که شامل انواع ماهی و میگو با مواد اولیه تازه می‌شود. آنجا می‌توانید انواع غذاهای دریایی خوشمزه و متنوع را میل کنید. این رستوران شامل دکوراسیونی زیبا، امکاناتی کامل و منظره زیبا از دریای مدیترانه و طبیعت مارماریس می‌شود و کادر حرفه‌ای گارسون دارد.

رستوران استیک هاوس مارماریس:

استیک هاوس مارماریس از بهترین رستوران‌های استیک فروشی در مارماریس است که غذاهای متنوعی را هم از منوی ترکی، اروپایی و بین‌المللی دارد. آنجا دارای دکوراسیونی لوکس و زیبا بوده و مناظر زیبا هم دارد. این رستوران امکانات یک رستوران لوکس را دارد و می‌توانید در آنجا از اینترنت بی سیم لذت ببرید. محیط این رستوران هم بسیار صمیمی و دوستانه است.

رستوران بونو گود تایمز مارماریس:

از رستوران‌های خوب در محله یات مارینای مارماریس رستوران بونو گود تایمز است که شامل محیطی بسیار زیبا با مناظر زیبا از دریا می‌شود. در آنجا می‌توانید غذاهایی لذیذ و متنوع دریایی و ترکی را میل کنید و همچنین این رستوران شامل انواع نوشیدنی‌ها نیز می‌شود.همچنین تور بدروم ارزان قیمت را میتوانید در همین جا ببینید .

رستوران تاج محل مارماریس:

از رستوران‌های بسیار متفاوت با منوی هندی در مارماریس رستوران تاج محل است که غذایی با کیفیت و خوب را ارائه می‌کند در آنجا علاوه بر غذاهای مختلف هندی می‌توانید غذاهای مختلف آسیایی و اروپایی را هم میل کنید. قیمت این رستوران هم بسیار مناسب و خوب بوده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. وعده‌های ارائه شده در این رستوران ناهار و شام است.

رستوران لایت هاوس:

یکی از رستوران‌های روباز و خوب در مارماریس رستوران و کافه لایت هاوس است که شامل انواع غذاهای ایتالیایی و همچنین استیک و انواع قهوه و نوشیدنی‌های مختلف و دسرها‌ می‌شود. در آنجا می‌توانید در فضایی باز به همراه هوای خوب در هنگام غروب آفتاب یا شب هنگام غذایی لذیذ یا نوشیدنی میل کنید.

رستوران میا مارماریس:

یکی از رستوران‌های معروف مارماریس رستوران میا است که غذاهای محلی و ترکی را سرو می‌کند آنجا انواع غذا با کیفیت بالا را می‌توانید سفارش دهید که با مزه‌ها و مخلفات کامل همراه هستند. از نظر منظره هم آنجا با داشتن فضای باز دارای مناظر زیبا و عالی است.