به پیام سرا خوش آمدید

شناخت آسان انواع بلیط هواپیما و ویژگی هر کدام!

راه های خرید بلیط هواپیما و نحوه های خرید آن و انواع آن برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید بسیار مهم است. شناخت مختصری از شرکت های هواپیمایی و بلیط هایی که برای انواع مسافر ها پیشنهاد می کنند کمکتان می کند که با صرف یک هزینه ی درست سفر کنید.
عموم مسافران پر و پا قرص هواپیما با بلیط هواپیما چارتری و سیستمیآشنا هستند! اما آیا این بلیط ها نسبت به هم برتری هایی دارند؟ منظور از بلیط چارتر چیست؟ در چه مواقعی بلیط چارتر و مدخل و خروجی چه مواقعی بلیط سیستمی تهیه کنیم؟

در این مقاله به بررسی رنگین بلیط هواپیما می پردازیم. همچنین برای مطالعه منبع این مقاله به اینجا بروید.

 انواع بلیط هواپیما

بلیط هواپیما چارتر و مزایا و معایب آن

احتمالا پیام کوتاه های بسیاری از آژانس های گردشگری شهود کرده اید که در آن قیمت بسیار مناسبی برای بلیط های لحظه آخری خود پیشنهاد داده اند! جالب است بدانید بسیاری ذوب كردن این بلیط های لحظه آخری که با قیمت های بسیار پایین تر از حد انتظار با آن روبه رو می شوید، پته های چارتری هستند! در واقع بلیط هایی که به عنوان بلیط هواپیما چارتری https://www.safarme.com/charter-airplane-ticket مطرح می شوند از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با بلیط های سیستمی ندارند. یک آژانس و سا شرکت گردشگری به صورت کلی و یا بخشی از صندلی هلا یک هواپیما را رزرو می کند و آن را به مسافران و یا سایر آژانس های گردشگری می فروشد. بلیط های چارتر عموما مدخل و خروجی مسیرهای پرتردد یافت می شوند. راهبر این موضوع باز این است که آژانس نی و بله دوست ندارند ضرر کنند! رزرو صندلی های هواپیما در مسیرهای کم سفر عموما ریسک بالایی دارد! برای همین یكتا جمیع مسیری بلیط چارتر پیدا نمی شود. در مقولات پر سفر انتظار کاهش سندیت استحقاق بلیط هواپیما چارتری در زمان نزدیک مبهوت شدن به پرواز را نداشته باشید. حتی امکان برعکس شدن ماجرا نیز وجود دارد سربلند با نزدیکی به ساعات پرواز و افزایش تقاضا با قیمت بالاتری بلیط عرضه شود. در مواقعی که به پرواز نزدیک صهبا شود، در تندیس پر نشدن صندلی های هواپیما، عموما اقدام به کاهش قیمت بلیط می کنند تا چرخبال به صورت خالی بلند نشود. به همین دلیل است که بلیط لحظه آخری عموما ارزانتر می شود. اما بلیط چارتر در کنار ارزانتر بودن معایبی نیز دارد. به اعتبار مثال اگر به هر دلیلی از سفر منصرف شوید، پته هواپیما چارتری شما سوخت می گردد. البته اگر بلیط هواپیما سفرمی تهیه کرده باشید، نیازی به قلق نیست. سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در سفرمی بلیت هواپیما چارتری شما را کنسل می کند. از دیگر معیاب بلیط چارتر، قیمت یکسان آن برای بزرگسالان و کودکان است.

بلیط هواپیما سیستمی و فایده ها و مضار و معایب آن

از مهمترین ویژگی پروازهای سیستمی برنامه ریزی شده بودن ساعت است. به طوریک برای بازه ایا زمانی طولانی تر برنامه پروازها را می توان دید و برنامه ریزی کرد. البته به این معنا نیست که هیچ تغییری در آن اتفاق نمی افتد. اما عموما تغییرات کمی دارند. بنابراین با خیال آسودگی می توان برنامه ریزی سفر را انجام داد. از همه ویژگی های بلیط سیستمی ثبات نرخ ارج آن نسبت به بلیط های چارتر است. تنوع قیمت بلیط های چارتر در سایت های گوناگون بسیار اكثر و كمتر به ندرت از تنوع آنها در بلیط های سیستمی است. اغلب قیمت بلیط های سیستمی ثابت است و در همه جا به یک قیمت پیدا می شود. عموما شنیده اید که بلیط هواپیما سیستمی گرانتر از بلیط های چارتر هستند اما باید گفت که این دسته از بلیط ها مزایایی هم دارند. مثلا اگر به صورت خانوادگی مهاجرت می کنید، برای خانوارهای شلوغ، با عنایت مذلت ارزش های متفاوتی که برای رده سنی متفاوت دارد می تواند گزینه مناسبی باشد. مثلا برای کودکان 2 تا 12 سال قیمت بلیط سیستمی نیم بها محاسبه می شود! همچنین اگر به هر دلیلی سفرتان کنسل شد؛ بسته به زمانی که کنسلی بلیط خود را انجام دهید می توانید بخشی كهنه كردن پول خود را دریافت کنید. از دیگر مزایای بلیط هواپیما سیستمی تنوع مسیرها می باشد. تنها ایراد بلیط هواپیما سیستمی گرانتر بودن آن نسبت به بلیط چارتر است. مسلماً اگر خرید بلیط جت سفرمی را انجام داده باشید، متوجه بها مناسب تر آن نسبت به سایر سایت ها در بلیط های چارتر و سیستمی خواهید شد.

خرید بلیط هواپیما سفرمی

سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سفرمی، امکان خریدی ارزان و امنیت را برای تمامی مسافران ایجاد کرده است. برای ابتیاع بلیط از این سایت نیازی به ثبت نام اولیه نمی باشد. بنابراین اگر به هر دلیلی بابت خرید عجله دارید برافروختن راحتی می توانید بلیط خود را در اسرع وقت تهیه کنید. البته برای استعمال از سایر كارها خدمت گزاری ها باشگاه مشتریان نیاز است قبل از خرید بلیط جت سفرمی در آن نوشته نام کنید.